Thesis - serwis - ASB/elektronika
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 sie 2010, 13:29
- Skype: bartek.ender
- Lokalizacja: Bytom / Warszawa
Thesis - serwis - ASB/elektronika
Panowie,
Potrzebuję dobrego serwisu do Thesis'a, lista usterek trochę urosła:
- skrzynia automatyczna szarpie po zagrzaniu się przy redukcji do II biegu
- lampa zgłasza problem z inklinacją (ale poziomuje się)
- problem z autoalarmem (samochód zgłasza problem z alarmem, pilot zamyka i otwiera wszystkie drzwi) oraz z oświetleniem samochodu (czasami nie jestem w stanie załączyć oświetlenia kabiny podczas jazdy)
- nie mogę zaprogramować tempomatu (natomiast piktogram na desce rozdzielczej w miejscu temperatury sugeruje, że ten załączony jest)
Znacie kogoś, kto jest w stanie podjąć się naprawy?
Ja jestem z Warszawy, ale nie widzę problemu, żeby samochód dowieźć do jakiegoś dobrego warsztatu w promieniu 100-200 km i zostawić go tam w dobrych rękach.
Jest sens jechać do ASO na Połczyńską?
Potrzebuję dobrego serwisu do Thesis'a, lista usterek trochę urosła:
- skrzynia automatyczna szarpie po zagrzaniu się przy redukcji do II biegu
- lampa zgłasza problem z inklinacją (ale poziomuje się)
- problem z autoalarmem (samochód zgłasza problem z alarmem, pilot zamyka i otwiera wszystkie drzwi) oraz z oświetleniem samochodu (czasami nie jestem w stanie załączyć oświetlenia kabiny podczas jazdy)
- nie mogę zaprogramować tempomatu (natomiast piktogram na desce rozdzielczej w miejscu temperatury sugeruje, że ten załączony jest)
Znacie kogoś, kto jest w stanie podjąć się naprawy?
Ja jestem z Warszawy, ale nie widzę problemu, żeby samochód dowieźć do jakiegoś dobrego warsztatu w promieniu 100-200 km i zostawić go tam w dobrych rękach.
Jest sens jechać do ASO na Połczyńską?
Re: Thesis - serwis - skrzynia aut, elektronika
Hm... Więcej niż 200 km, ale za to autostradą Wszystko od A do Z naprawiam w mojej Teresce w ASO Nagórscy. Szefowie też mają Thesisy- Pan Piotr ma 3.0 a Pan Leszek 2.0 turbo. Pan Piotr ma swoją w automacie i naprawiał w niej cały automat ostatnio(oczywiście z pozytywnym skutkiem;p), więc jest w temacie. Ja zawsze zadowolony jestem i mimo tego że są ASO, to ceny mają sporo niższe od tych oferowanych w poznańskich serwisach cennikowo. Poza tym potrafią sporo rzeczy naprawiać / regenerować a nie tylko wymieniać na nowe...
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - serwis - skrzynia aut, elektronika
a coś w samej Warszawie ?
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Re: Thesis - serwis - ASB/elektronika
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - serwis - ASB/elektronika
Najlepszy u SIWY155. Nie znam lepszego. Tam zapłacisz ale będzie działać i wszystko na papierze i z gwarancją, a to najważniejsze.NdR pisze:Panowie,
Potrzebuję dobrego serwisu do Thesis'a, lista usterek trochę urosła:
- skrzynia automatyczna szarpie po zagrzaniu się przy redukcji do II biegu
- lampa zgłasza problem z inklinacją (ale poziomuje się)
- problem z autoalarmem (samochód zgłasza problem z alarmem, pilot zamyka i otwiera wszystkie drzwi) oraz z oświetleniem samochodu (czasami nie jestem w stanie załączyć oświetlenia kabiny podczas jazdy)
- nie mogę zaprogramować tempomatu (natomiast piktogram na desce rozdzielczej w miejscu temperatury sugeruje, że ten załączony jest)
Znacie kogoś, kto jest w stanie podjąć się naprawy?
Ja jestem z Warszawy, ale nie widzę problemu, żeby samochód dowieźć do jakiegoś dobrego warsztatu w promieniu 100-200 km i zostawić go tam w dobrych rękach.
Jest sens jechać do ASO na Połczyńską?
Re: Thesis - serwis - ASB/elektronika
Z ocenami ASO był bym bardzo ostrożny.
Ja kupiłem thesisa z przebiegiem 84000 2.o T serwisowanego w ASO CARSERWIS ul. Połczyńska Warszawa. Właścicielem poprzednim była firma (jeden właściciel), która wszystko robiła w ASO. Stan samochodu - z zewnątrz bardzo fajny, pod spodem TRAGEDIA!!!
Jak znajdę chwilę to wraz ze zdjęciami dokładnie opiszę jak to CARSERWIS "obsłużył" klienta , dając mu w zamian powód do odszkodowania w sądzie nie tyle za nie wykonane prace, co za zagrożenia zdrowia i życia.
Luki przestań opowiadać bajki. Pisz o konkretnym człowieku - mechaniku, który zajmuje się twoim samochodem w danym ASO, bo ASO samo w sobie jest niczym, powodem do nabicia niezłego rachunku, nic po za tym.
Tak na marginesie, Luki kogo interesuje że wszystko nowe kupujesz w ASO??? chyba ciebie samego. Nie wiem, może jesteś niedowartościowany, czy co, ale mnie takie bajki mało interesują , nie wnoszą nic do tematu, no może po za tym że smaku i taktu w stosunku do osób trzecich nie posiadasz. Bo jak byś miał trochę oleju w głowie to w niemieckim ASO masz to samo z lepszym rabatem i dużo lepszą obsługą. No ale ty takimi pierdołami się nie interesujesz, za to wszystkich z problemem automatycznej skrzyni biegów namawiasz na kupno nowej w ASO... bracia Grimm przy tobie wysiadają.
Ja kupiłem thesisa z przebiegiem 84000 2.o T serwisowanego w ASO CARSERWIS ul. Połczyńska Warszawa. Właścicielem poprzednim była firma (jeden właściciel), która wszystko robiła w ASO. Stan samochodu - z zewnątrz bardzo fajny, pod spodem TRAGEDIA!!!
Jak znajdę chwilę to wraz ze zdjęciami dokładnie opiszę jak to CARSERWIS "obsłużył" klienta , dając mu w zamian powód do odszkodowania w sądzie nie tyle za nie wykonane prace, co za zagrożenia zdrowia i życia.
Luki przestań opowiadać bajki. Pisz o konkretnym człowieku - mechaniku, który zajmuje się twoim samochodem w danym ASO, bo ASO samo w sobie jest niczym, powodem do nabicia niezłego rachunku, nic po za tym.
Tak na marginesie, Luki kogo interesuje że wszystko nowe kupujesz w ASO??? chyba ciebie samego. Nie wiem, może jesteś niedowartościowany, czy co, ale mnie takie bajki mało interesują , nie wnoszą nic do tematu, no może po za tym że smaku i taktu w stosunku do osób trzecich nie posiadasz. Bo jak byś miał trochę oleju w głowie to w niemieckim ASO masz to samo z lepszym rabatem i dużo lepszą obsługą. No ale ty takimi pierdołami się nie interesujesz, za to wszystkich z problemem automatycznej skrzyni biegów namawiasz na kupno nowej w ASO... bracia Grimm przy tobie wysiadają.
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt
- Ramzes_II
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 2543
- Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Re: Thesis - serwis - ASB/elektronika
popieram w całej rozciągłości .intuos pisze:Z ocenami ASO był bym bardzo ostrożny.
Ja kupiłem thesisa z przebiegiem 84000 2.o T serwisowanego w ASO CARSERWIS ul. Połczyńska Warszawa. Właścicielem poprzednim była firma (jeden właściciel), która wszystko robiła w ASO. Stan samochodu - z zewnątrz bardzo fajny, pod spodem TRAGEDIA!!!
Jak znajdę chwilę to wraz ze zdjęciami dokładnie opiszę jak to CARSERWIS "obsłużył" klienta , dając mu w zamian powód do odszkodowania w sądzie nie tyle za nie wykonane prace, co za zagrożenia zdrowia i życia.
Luki przestań opowiadać bajki. Pisz o konkretnym człowieku - mechaniku, który zajmuje się twoim samochodem w danym ASO, bo ASO samo w sobie jest niczym, powodem do nabicia niezłego rachunku, nic po za tym.
Tak na marginesie, Luki kogo interesuje że wszystko nowe kupujesz w ASO??? chyba ciebie samego. Nie wiem, może jesteś niedowartościowany, czy co, ale mnie takie bajki mało interesują , nie wnoszą nic do tematu, no może po za tym że smaku i taktu w stosunku do osób trzecich nie posiadasz. Bo jak byś miał trochę oleju w głowie to w niemieckim ASO masz to samo z lepszym rabatem i dużo lepszą obsługą. No ale ty takimi pierdołami się nie interesujesz, za to wszystkich z problemem automatycznej skrzyni biegów namawiasz na kupno nowej w ASO... bracia Grimm przy tobie wysiadają.
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - serwis - ASB/elektronika
intuos pisze:Z ocenami ASO był bym bardzo ostrożny.
Ja kupiłem thesisa z przebiegiem 84000 2.o T serwisowanego w ASO CARSERWIS ul. Połczyńska Warszawa. Właścicielem poprzednim była firma (jeden właściciel), która wszystko robiła w ASO. Stan samochodu - z zewnątrz bardzo fajny, pod spodem TRAGEDIA!!!
Jak znajdę chwilę to wraz ze zdjęciami dokładnie opiszę jak to CARSERWIS "obsłużył" klienta , dając mu w zamian powód do odszkodowania w sądzie nie tyle za nie wykonane prace, co za zagrożenia zdrowia i życia.
Luki przestań opowiadać bajki. Pisz o konkretnym człowieku - mechaniku, który zajmuje się twoim samochodem w danym ASO, bo ASO samo w sobie jest niczym, powodem do nabicia niezłego rachunku, nic po za tym.
Tak na marginesie, Luki kogo interesuje że wszystko nowe kupujesz w ASO??? chyba ciebie samego. Nie wiem, może jesteś niedowartościowany, czy co, ale mnie takie bajki mało interesują , nie wnoszą nic do tematu, no może po za tym że smaku i taktu w stosunku do osób trzecich nie posiadasz. Bo jak byś miał trochę oleju w głowie to w niemieckim ASO masz to samo z lepszym rabatem i dużo lepszą obsługą. No ale ty takimi pierdołami się nie interesujesz, za to wszystkich z problemem automatycznej skrzyni biegów namawiasz na kupno nowej w ASO... bracia Grimm przy tobie wysiadają.
Po czym wnioskujesz że jestem niedowartościowany , jasnowidz z Ciebie? Spotkałeś mnie kiedyś, widziałeś moją Thesis ?
Masz problem jedź sobie gdzie chcesz i się odstresuj.
Skąd wiesz gdzie kupuję?
Uświadomię Cię .
Dziesięć grzechów LUKIThesis
1- Kupuję części w ASO .
2- Kupuję na Połczyńskiej lub na Jubilerskiej, w pierwszym przeważnie zawsze .
3- Serwisuję u LUKIThesis , jak brak mi wiedzy lub czasu oddaję do kuzyna mojej żony lub do ASO u SIWY155 , w pierwszym przeważnie zawsze.
4- Omijam partaczy.
5- Nie polecam partaczy i odradzam serwisowania u takich.
6- Mam spore zniżki w ASO na części.
7- Lubie oryginał.
8- Nie lubię druciarstwa.
9- Cieszę się z mojej Thesis.
10- Mieszkam w Polsce .
Zanim zaczniesz tak szczekać to zastanów się czy masz do tego podstawy albo co ważne podkładkę. Ja, jak już szczekam to tylko wtedy gdy mam podstawy a dokładnie na papierze.
To że komuś Połczyńska spaprała auto to już chyba norma w naszym kraju, bo ci garażowce są gorsi, a do tego tam potrafią wydoić klienta tylko może potrwa to dłużej i będzie z każdym razem wirtualnie mniej, bo jak już ktoś decyduje się na serwis u garażowca to o ASO i cenach w nim nie ma zielonego pojęcia. Zraził się na jednej wycenie i reszty nie sprawdza a wtedy garażowiec zaczyna hulać.
Połczyńską mogę polecić, ale to tylko do jednej osoby, choć kiedy została awansowana tylko na Abartha, Thesisami obcych ludzi się nie zajmuje.
Skrzynie kupiłem nową jak i wszystkie części jakie potrzebuję i co ?
Boli Cię to ?
Weź się do roboty to też będzie Cię stać no chyba, że to właśnie Ty nie masz "oleju w głowie" i robota pali Ci się w rękach.
Re: Thesis - serwis - ASB/elektronika
ja polecam , a poważnie do "jeden lubi córkę drugi matkę córki" nie ma co sie spinać. pozdrawiam
Lancia Delta II 1.6ie 8V 95r.
Re: Thesis - serwis - ASB/elektronika
"Zanim zaczniesz tak szczekać to zastanów się czy masz do tego podstawy albo co ważne podkładkę. Ja, jak już szczekam to tylko wtedy gdy mam podstawy a dokładnie na papierze.
To że komuś Połczyńska spaprała auto to już chyba norma w naszym kraju"
Tak po krótce napisze co było z thesisem:
Samochód przeszedł pomyślnie badanie techniczne w tym że serwisie zaraz na końcu roku (grudzień), stał następnie na ich firmowym komisie. Z racji braku miejsca w dowodzie został stworzony stosowny dokument że samochód przechodzi badanie bez najmniejszego problemu.
Po podniesieniu samochodu ( u mojego mechanika) okazało się że wózek praktycznie wyparował wraz z rdzą, uszkodzenie było tak ogromne że belka porzeczna w tylnej części wózka praktycznie nie istniała, a maglownica trzymała się jedynie na górnej części profilu bo dolna praktycznie przestała istnieć - większy wybój i maglownica sobie, koła sobie a potencjalny kierowca do krainy wiecznych łowów... Zniszczenie wózka było tak gigantyczne, że nie mogły powstać w ciągu jednego a nawet dwóch lat!! Obie przednie sprężyny były pęknięte.
Jak można było puścić taki samochód!!!!!!!!! na przeglądzie, osoba podpisująca te badania w momencie podpisu wzięła na siebie i na cały serwis odpowiedzialność za to co mogłoby się stać z osobami jadącymi tym samochodem. Nie wnikam w szczegóły czemu ktoś sobie wziął na barki taką odpowiedzialność. Wózek został wymieniony i wszystko to co trzeba było dla bezpiecznej dalszej eksploatacji samochodu, oczywiście po za tym serwisem ASO!
Luki uwierz mi że jakbyś wszedł pod samochód ( a zaprosiłem poprzedniego właściciela przed zdjęciem wózka, który był tak dumny że robił wszystko w ASO) to padł byś z przerażenia, zresztą jak on. Były właściciel wyraził od razu zgodę na cofnięcie transakcji, poprosił o zrobienie zdjęć celem wyjaśnienia sprawy w ASO. Zdjęcia zostały wykonane. Ja natomiast jak napisałem wyżej wymieniłem to co serwis powinien dawno dawno temu, tym bardziej że były właściciel nie szczędził grosza na oba thesisy które posiadał w firmie. Swój sprzedał wcześniej, obecnie mój był użytkowany przez jego koleżankę z pracy. Wcześniej opowiadał mi jak to jeden mechanik zawsze się zajmował tymi samochodami i dbał o nie, po wizycie pod samochodem zrezygnował z jakichkolwiek pochwał. Właśnie dlatego Luki prosiłem byś pisał o mechanikach a nie o ASO jako takim. Aso to firma, to mechanik serwisuje samochód. Właściciel powiedział mi przed sprzedażą że serwis wykonał pełny przegląd klimatyzacji, poprosiłem mimo to mojego mechanika by sprawdził filtr powietrza. Efekt kontroli "przeglądu klimy w ASO" był taki że w systemie było 500g czynnika a filtr wyglądał jak by miał 5lat...
Osobiście byłem zdruzgotany, dosłownie, jak można gościa kupującego nowy samochód, kładącego grubą kasę tak olać. Faktem było że nie interesuje go samochód sam w sobie, ma chodzić, on płaci ASO by tak było i tego oczekiwał, niestety rzeczywistość okazała się inna.
Od niedawna samochód ma nowego "właściciela" i nową historię.
To że komuś Połczyńska spaprała auto to już chyba norma w naszym kraju"
Tak po krótce napisze co było z thesisem:
Samochód przeszedł pomyślnie badanie techniczne w tym że serwisie zaraz na końcu roku (grudzień), stał następnie na ich firmowym komisie. Z racji braku miejsca w dowodzie został stworzony stosowny dokument że samochód przechodzi badanie bez najmniejszego problemu.
Po podniesieniu samochodu ( u mojego mechanika) okazało się że wózek praktycznie wyparował wraz z rdzą, uszkodzenie było tak ogromne że belka porzeczna w tylnej części wózka praktycznie nie istniała, a maglownica trzymała się jedynie na górnej części profilu bo dolna praktycznie przestała istnieć - większy wybój i maglownica sobie, koła sobie a potencjalny kierowca do krainy wiecznych łowów... Zniszczenie wózka było tak gigantyczne, że nie mogły powstać w ciągu jednego a nawet dwóch lat!! Obie przednie sprężyny były pęknięte.
Jak można było puścić taki samochód!!!!!!!!! na przeglądzie, osoba podpisująca te badania w momencie podpisu wzięła na siebie i na cały serwis odpowiedzialność za to co mogłoby się stać z osobami jadącymi tym samochodem. Nie wnikam w szczegóły czemu ktoś sobie wziął na barki taką odpowiedzialność. Wózek został wymieniony i wszystko to co trzeba było dla bezpiecznej dalszej eksploatacji samochodu, oczywiście po za tym serwisem ASO!
Luki uwierz mi że jakbyś wszedł pod samochód ( a zaprosiłem poprzedniego właściciela przed zdjęciem wózka, który był tak dumny że robił wszystko w ASO) to padł byś z przerażenia, zresztą jak on. Były właściciel wyraził od razu zgodę na cofnięcie transakcji, poprosił o zrobienie zdjęć celem wyjaśnienia sprawy w ASO. Zdjęcia zostały wykonane. Ja natomiast jak napisałem wyżej wymieniłem to co serwis powinien dawno dawno temu, tym bardziej że były właściciel nie szczędził grosza na oba thesisy które posiadał w firmie. Swój sprzedał wcześniej, obecnie mój był użytkowany przez jego koleżankę z pracy. Wcześniej opowiadał mi jak to jeden mechanik zawsze się zajmował tymi samochodami i dbał o nie, po wizycie pod samochodem zrezygnował z jakichkolwiek pochwał. Właśnie dlatego Luki prosiłem byś pisał o mechanikach a nie o ASO jako takim. Aso to firma, to mechanik serwisuje samochód. Właściciel powiedział mi przed sprzedażą że serwis wykonał pełny przegląd klimatyzacji, poprosiłem mimo to mojego mechanika by sprawdził filtr powietrza. Efekt kontroli "przeglądu klimy w ASO" był taki że w systemie było 500g czynnika a filtr wyglądał jak by miał 5lat...
Osobiście byłem zdruzgotany, dosłownie, jak można gościa kupującego nowy samochód, kładącego grubą kasę tak olać. Faktem było że nie interesuje go samochód sam w sobie, ma chodzić, on płaci ASO by tak było i tego oczekiwał, niestety rzeczywistość okazała się inna.
Od niedawna samochód ma nowego "właściciela" i nową historię.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2014, 22:13 przez intuos, łącznie zmieniany 1 raz.
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt
Re: Thesis - serwis - ASB/elektronika
a to czasem ACME nie sprzedawał? coś mi się tak przypomniało. Sorry za off
Lancia Delta II 1.6ie 8V 95r.
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - serwis - ASB/elektronika
Jak napisałem, można trafić na różnych mechaników ale zawsze ktoś powinien ich pilnować, a SIWY155 już nie raz widziałem że oglądał kilka razy auto jak było naprawiane. Do tego znam człowieka, który u Siwego155 w ASO serwisuje i co jest zadziwiające wg Ciebie? Auto jeździ i za każdym przymuszeniem, bo Thesis lubi przymusić wyjeżdża w lepszym stanie niż przyjechało.
Co do drugiego kolegi, który za moją namową pojechał do Siwego155 to zdecydował się pierwotnie na garażowca, gdzie za naprawę zapłacił sporo więcej i do tego nie było wszystko wymienione co powinno. U Siwego w ASO poprawił to czego tamten nie wymienił, a przy tym musiano jeszcze raz wykonać wszystkie prace jakie robił garażowiec i co wyszło nowego, a tylko to że mimo tego, że zostały na nowo wymienione wszystkie części jakie tamten już wymieniał i do tego te które powinien to koszt wyszedł sporo mniejszy.
Morał jest taki, że trzeba wiedzieć gdzie i do kogo jechać by nie odebrać złomu.
Wiesz ja przez to czego się nasłuchałem i napatrzyłem nawet sobie kupiłem Examiner, jakoś tak przezorny zawsze ubezpieczony. Examiner mam choć mechanikiem nie jestem i do tego nie zarabiam na tym na chleb bo mam inne źródło dochodów ale spójrz ... jaki garażowiec ma examiner ? jest ich pewnie tak niewiele że nawet palców u rąk za dużo, z reguły opierają się na wersjach programów z internetu jak już zajmują się grupą fiata lub też innymi urządzeniami diagnostycznymi, które jednak przeważnie nie obsługują w pełni Lancii Thesis. Jak ktoś jedynie widział examiner, a na nim nie pracował to nawet nie wie o tym że potrafi wiele więcej niż inne jakieś tam testery. Sam nawet jeszcze nie wiem jak dokładnie go używać by wykorzystać go w pełni.
Co do drugiego kolegi, który za moją namową pojechał do Siwego155 to zdecydował się pierwotnie na garażowca, gdzie za naprawę zapłacił sporo więcej i do tego nie było wszystko wymienione co powinno. U Siwego w ASO poprawił to czego tamten nie wymienił, a przy tym musiano jeszcze raz wykonać wszystkie prace jakie robił garażowiec i co wyszło nowego, a tylko to że mimo tego, że zostały na nowo wymienione wszystkie części jakie tamten już wymieniał i do tego te które powinien to koszt wyszedł sporo mniejszy.
Morał jest taki, że trzeba wiedzieć gdzie i do kogo jechać by nie odebrać złomu.
Wiesz ja przez to czego się nasłuchałem i napatrzyłem nawet sobie kupiłem Examiner, jakoś tak przezorny zawsze ubezpieczony. Examiner mam choć mechanikiem nie jestem i do tego nie zarabiam na tym na chleb bo mam inne źródło dochodów ale spójrz ... jaki garażowiec ma examiner ? jest ich pewnie tak niewiele że nawet palców u rąk za dużo, z reguły opierają się na wersjach programów z internetu jak już zajmują się grupą fiata lub też innymi urządzeniami diagnostycznymi, które jednak przeważnie nie obsługują w pełni Lancii Thesis. Jak ktoś jedynie widział examiner, a na nim nie pracował to nawet nie wie o tym że potrafi wiele więcej niż inne jakieś tam testery. Sam nawet jeszcze nie wiem jak dokładnie go używać by wykorzystać go w pełni.
Re: Thesis - serwis - ASB/elektronika
tu parę fotek z kolekcji :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2014, 0:09 przez intuos, łącznie zmieniany 1 raz.
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - serwis - ASB/elektronika
Sorry ale jak ten thesis ma tyle przejechane ile piszesz to raczej bym przy tym się zastanowił. Moja thesis ma 260 tyś i silnik nie myty co najmniej od 80 tys km i nie wygląda tak jak ten ze zdjęcia.
Belkę też mam do wymiany bo zardzewiała na łączeniu po lewej stronie pod maglem ale też nie jest w takim stanie jak ta.
Belkę też mam do wymiany bo zardzewiała na łączeniu po lewej stronie pod maglem ale też nie jest w takim stanie jak ta.
Re: Thesis - serwis - ASB/elektronika
Luki dla tego samochodu jest historia serwisowa aso, która potwierdza przebieg. Jak wiemy thesis jest podatny na rdzę, wystarczy że samochód stał w błocie pośniegowym i nie był myty regularnie by stały się takie rzeczy, pamiętajmy że samochód był kupiony w polskim salonie i przez cały okres użytkowania był karmiony polską solą zimą.
Mniejsza z przebiegiem bo nie on jest tematem, ważne są inne fakty, które widać na zdjęciach.
Kończąc jednak. Wziąłem się za thesisa i zaczyna powracać do formy:)
Mniejsza z przebiegiem bo nie on jest tematem, ważne są inne fakty, które widać na zdjęciach.
Kończąc jednak. Wziąłem się za thesisa i zaczyna powracać do formy:)
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt