OT o maglach w Thesis
Moderator: giekso
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer
Udowodniłem Ci tylko jak dobrze znasz Thesis i jak używasz opcji szukaj na forum. A dalej z tobą dyskutował nie będę.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer
Nic mi nie udowodniłeś... bredzisz coś o czymś czego nawet w fabryce nie widzieli... mówiłeś o wahaczach z Blindaty, to Ci udowodniłem, że takowe są w Eper... a Ty mi tu linka z tematem wklejasz gdzie ani słowa o Blindacie... udowodniłem, że sterownik do serwotronica to Sagem tylko po przejęciu firmy przez Johson Controls która robiła go dla TRW, a Ty pleciesz coś o elektrycznym wspomaganiu... jak widziałeś silnik tego wspomagania, to powiedz łaskawie gdzie był on zainstalowany... jestem bardzo ciekaw, bo twierdzisz że to wspomaganie tożsame z tym w Punto II... może zapodasz jakieś zdjęcia skoro grzebałeś w tym egzemplarzu, albo VIN to sobie sprawdzimy... bo na razie to mamy dane z Elern, Eper, przeciw twojemu słowu... bo Ty wiesz lepiej...
Proszę bardzo - oto Twoja centralka SAGEM tylko z 2001r (czyli z roku, w którym SAGEM został przejęty przez Johnson Controls)
A tu ta sama centralka (z tym samym numerem 60676960), ale już pod marką Johnson Controls - obie to centralki do Servotronic'a
Proszę bardzo - oto Twoja centralka SAGEM tylko z 2001r (czyli z roku, w którym SAGEM został przejęty przez Johnson Controls)
A tu ta sama centralka (z tym samym numerem 60676960), ale już pod marką Johnson Controls - obie to centralki do Servotronic'a
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer
proszę moderarora o wyczyszczenie mojego tematu z OT. dziękuję.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer
Jestem za.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer
no dobra chłopcy jak zawsze musieli się pokłócić...
.. a ja dalej nie wiem - skoro myślę o wywaleniu magla bez Servotronic'a na magiel z Servotronic'iem to ile to mnie będzie kosztować... tak orientacyjnie..
może się i nie znam na Thesis... ale co jak co.. nie słyszałem o tym aby w Teresie była obsługa TRW B525 z elektrycznym wspomaganiem, bo gdyby tak było to na bank 99% osób po walnięciu przewodów ciśnieniowych i innych pierdół od wspomagania, które nowe kosztują tyle co cały magiel NOWY TRW + wspomaganie elektryczne (np. od Fiat Stilo) byłyby masowo montowane zarówno do Thesis'a jak i Maserati
.. a ja dalej nie wiem - skoro myślę o wywaleniu magla bez Servotronic'a na magiel z Servotronic'iem to ile to mnie będzie kosztować... tak orientacyjnie..
może się i nie znam na Thesis... ale co jak co.. nie słyszałem o tym aby w Teresie była obsługa TRW B525 z elektrycznym wspomaganiem, bo gdyby tak było to na bank 99% osób po walnięciu przewodów ciśnieniowych i innych pierdół od wspomagania, które nowe kosztują tyle co cały magiel NOWY TRW + wspomaganie elektryczne (np. od Fiat Stilo) byłyby masowo montowane zarówno do Thesis'a jak i Maserati
WE DO NOT FORGIVE,
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer
Kup główkę magla z servotronikiem (wtyczką) i centralkę,może być używana...jest tego sporo na alledrogo.
Koszt...zależy
100zł?200?
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Koszt...zależy
100zł?200?
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer
ok.. to teraz już wiem.. THX
a czy ty wiesz co to ?
https://www.autodoc.pl/trw/2211081
wg katalogu TRW jest od thesis...
s cena powala
a czy ty wiesz co to ?
https://www.autodoc.pl/trw/2211081
wg katalogu TRW jest od thesis...
s cena powala
WE DO NOT FORGIVE,
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Lancia Thesis 3.0v6 by Proxima86 ex Aufer
To nie jest do wspomagania i kończymy pisanie w moim temacie o maglach itp. pozdr.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: OT o maglach w Thesis
... ale pozwoli hopakom wyhamować
WE DO NOT FORGIVE,
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: OT o maglach w Thesis
Przecież to jest elektromagnetyczne serwo do tempomatu adaptacyjnego.W katalogu dobrze jest podane.Magiel tylko główka z czujnikiem ,wtyczkę masz pod lewym nadkolem. Potem centralka do serwotronika obok centralki świateł masz na nią miejsce oraz wtyczkę. Wymieniasz główkę magla podpinasz wtyczki i centralkę i działa. Nic więcej nie robisz. Nie będzie eol error.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: OT o maglach w Thesis
Uściślając jest to aktywne serwo hamulcowe pod ACC , jest ono klasycznie podciśnieniowe, z dodatkowym zaworem elektromagnetycznym, oraz przetwornikiem ciśnienia, całością steruje dedykowana centralka TRW. Niemal identyczne było stosowane w VW Pheaton- ie
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: OT o maglach w Thesis
Czemu ten temat wylądował w Hyde Park? Przecież po czasie wyleci w niebyt. Powinien byś w dziale technicznym, bo jak ktoś znajdzie Thesis z elektrycznym wspomaganiem to będzie mógł się dopisać i pochwalić.
KAPPA TDS & JTD