Kappa - gaz sekwencyjny

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Polej
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2432
Rejestracja: 09 lut 2010, 16:45
Imię: Marcin
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: Polej » 06 cze 2011, 22:38

smola pisze:poddałem się regulacji (100PLN) i póki co zrobiłem 2 tyś bez CHECK.
Kobiety chodzą do kosmetyczki, a panowie "poddają się regulacji" :lol: :lol:
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1718
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

Re: Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: Egon » 30 paź 2011, 19:54

ja do obecnej chwili przejechałem niecałe 60 tyś na stagu 300 i (valtekach 6 tys temu były regenerowane) i spokojnie drugi raz bym zamontował taki zestaw ale już długo na nim nie pojeżdze bo mam zamiar zmienic autko
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7278
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: faraon » 30 paź 2011, 22:27

Ja przejechałem na Stagu-300 125 tys. km, Valteki wytrzymują maksymalnie 60 tys.Kupuję nową listwę za 120 zł na alledrogo i ... do przodu. Regeneracja się nie opłaca. Dziwię się tylko parownikowi/reduktorowi, który po 60 tys. powinien zacząć szwankować i żądać regeneracji, a on ... nic (KME silver). Na razie nic nie robię, do pełna i do przodu, a jak coś padnie to się wtedy zobaczy.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

krzychc
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 109
Rejestracja: 18 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Namysłów

Re: Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: krzychc » 01 lis 2011, 21:03

Ja w 3.0 mam staga300 oraz magicjety i przejechałem 70 tyś. km. Ostatnio musiałem odłączyć akumulator na jeden dzień i po podłączeniu zauważyłem, że przy przejściu z gazu na benzynę przez kilka sekund wachają mi się obroty. Czy jakieś ustawienia staga po odłączeniu akumulatora są resetowane? Jeśli chodzi o wtryskiwacze, to po czym jednoznacznie wiedzieliście, że trzeba je regenerować lub zmienić?

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 7278
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: nie używam
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: faraon » 01 lis 2011, 21:41

krzychc pisze:... Jeśli chodzi o wtryskiwacze, to po czym jednoznacznie wiedzieliście, że trzeba je regenerować lub zmienić?
1. Auto jest słabsze, szczególnie czuć to przy przyśpieszaniu (objawy takie same jak nie pracujące jeden-dwa cylindry)
2. Więcej pali gazu
3. Czuć zapach gazu w aucie, szczególnie przy przełączaniu na gaz
4. No i wiesz ile przejechałeś na wtryskiwaczach - wystarczy wtedy pojechać do magika od gazu, on podłącza komp i od razu wie, który nie działa (odłącza je i obserwuje prace silnika). Można to zrobić także samemu - trza mieć tylko "muzyczne" ucho ;)
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

krzychc
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 109
Rejestracja: 18 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Namysłów

Re: Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: krzychc » 01 lis 2011, 23:41

faraon, zdarzyło mi się to kilkakrotnie w ostatnich dniach, że przy przyspieszaniu auto traciło moc jakby chodziło bez kilku cylindrów. Ale zanim zajrzałem pod maskę wszystko wracało do normy. Podjadę do speca od gazu niech wyrokuje... Przy okazji zapytam jeszcze, czy nie macie problemu z dość obfitymi kłębami wydostającymi się z wydechu przy ostatnich ochłodzeniach. Poruszałem już kiedyś ten temat i sugerowano m.in. przedostawanie się płynu chłodzącego - co jest raczej nie możliwe ze względy na wymienianą niedawno uszczelkę pod głowicą, choć raz na miesiąc muszę dolać jakieś 0,5 litra płynu chłodzącego. Jest irytujące, bo na skrzyżowaniach lub w korku wszyscy zwracają uwagę na te kłęby. Zarówno na gazie jak i na benzynie spaliny mają słodkawy zapach - czy to normalne?

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: marceli » 02 lis 2011, 7:25

krzychc pisze:Czy jakieś ustawienia staga po odłączeniu akumulatora są resetowane?
Nie,nic nie jest resetowane.

Co do kłębów dymu ja bym się nie stresował.Wilgoć jest to i para jest.Zawsze tak jest, a na LPG jeszcze bardziej.
Co do płynu no to jak regularnie dolewasz te 0,5l to niestety gdzieś to musi uciekać,pasuje się dokładnie przyjrzeć temu.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1718
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

Re: Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: Egon » 29 lip 2013, 22:54

Ja właśnie jestem po regeneracji parownikaw mojej kappie która teraz użytkuje tata przebieg 70 tyś zavoli zeta n operacja czyszczenia + wymiana uszczelek poszła szybko i sprawnie generalnie dużo syfu w kanałach gazowych zalepione sprężynki co powodowało spadek ciśnienia podczas przyspieszania.
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut

puch
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 29
Rejestracja: 25 kwie 2014, 23:57
Imię: mariusz
Lokalizacja: Ruda

Re: Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: puch » 19 maja 2014, 7:44

witam.czy mógł by mi ktoś doradzić jaki gaz lepiej zamontować do kappy 2.0 144 KM zwykły czy sekwencja?
Ostatnio zmieniony 19 maja 2014, 23:02 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: [km] kilometry to nie [KM] konie mechaniczne!!!

AUFER
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2661
Rejestracja: 25 sty 2008, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA

Re: Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: AUFER » 19 maja 2014, 7:48

Zwykle to jeszcze montują???
Pewnie, że sekwencja....
I nie żałuj na podzespołach.
JEST:
2x Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG

BYŁO:
Kilka ;) x Lancia Thesis 2.0T
Lancia Thesis 3.0V6
2x Lancia Kappa 2.0 VIS

puch
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 29
Rejestracja: 25 kwie 2014, 23:57
Imię: mariusz
Lokalizacja: Ruda

Re: Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: puch » 19 maja 2014, 22:30

ale podobno kolektor nie jest plastikowy i można zwykły

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: Bartek-Lodz » 20 maja 2014, 7:33

Do tego silnika to spokojnie za 1700 założysz sekwencje, która jest nieporównywalna z mikserem.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

Awatar użytkownika
cysiek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1117
Rejestracja: 22 paź 2009, 14:30
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Sulejówek

Re: Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: cysiek » 20 maja 2014, 7:52

Bartek-Lodz pisze:Do tego silnika to spokojnie za 1700 założysz sekwencje, która jest nieporównywalna z mikserem.
Plus zapewne trzeba doliczyć koszty robocizny?
Mnie graty (w stopce plus osprzęt typu butla, przewody itp.) kosztowały rok temu ok 2000 zł
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: Bartek-Lodz » 20 maja 2014, 13:10

Pomorska 250 w Łodzi, niedawno załatwiałem szwagrowi montaż z rabatem do A3 5 cylindrów 1700 PLN instalacja KME co prawda na wtryskiwaczach Valtek w listwie. Jak by ktoś chciał Hany to trzeba doliczyć 300 PLN.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

Awatar użytkownika
GrimlocK
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 374
Rejestracja: 22 lip 2011, 2:42

Re: Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: GrimlocK » 20 maja 2014, 14:59

1700 PLN za instalacje w 5cyl silniku raczej nie wróży nic dobrego :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”