Kappa 2.4 - brak mocy na gazie

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
mikozaczek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 23 paź 2010, 13:31
Imię: Michał
Lokalizacja: Zielona Góra

Kappa 2.4 - brak mocy na gazie

Post autor: mikozaczek » 12 gru 2011, 16:10

Witam mam problem z instalacją Gazową w mojej Kappie ,mianowicie czuć wyraźną wręcz drastyczną różnicę mocy na gazie w porównaniu do Benzyny , do 3 tyś przyśpiesza w miarę natomiast powyżej jedzie jakby chciała a nie mogła ,jeśli chodzi o Instalacje jestem laikiem instalacja to BRC drugiej generacji ,filterek wymieniony ,jedna rzecz w papierach mnie zaciekawiła napisane jest tam ,że reduktor ma 136 kM max... więc nie wiem czy to może przez to ,czy też nie ma to znaczenia ,Proszę o porady i pomoc
Lancia Kapp 2.4 VIS + lpg

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Kappa 2.4 Brak mocy na gazie!!

Post autor: Lukasz_TG » 12 gru 2011, 16:21

Za słaby reduktor, do tego pewnie już wiekowy (zawalony mazutem) niestety, ale prawdopodobnie wymiana będzie konieczna.

Do tego silnika odpowiedni będzie taki. Jeżeli się zmieści.

:link:
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

mikozaczek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 23 paź 2010, 13:31
Imię: Michał
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Kappa 2.4 Brak mocy na gazie!!

Post autor: mikozaczek » 12 gru 2011, 17:39

Słuchaj a on podejdzie do tej instalacji BRC? Dam radę go sam wymienić?
Lancia Kapp 2.4 VIS + lpg

Awatar użytkownika
Gros
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2700
Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
Imię: BogdanA
Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie

Re: Kappa 2.4 Brak mocy na gazie!!

Post autor: Gros » 12 gru 2011, 18:33