witam ponownie
problem następujący silnik fajny bo 200KM ale spalanie .... dramatyczne
dzwoniłem do Tartarini mają coś niby do tego silnika ale odpowiedzą dopiero za tydzień jak sprawdzą czy pasuje jak nie to du.. blada macie jakiś pomysł na LPG w tym aucie ...ostateczne rozwiazanie to zmiana silnika i skrzynia na 1.4 t-jet 150hp ... ale to juz ostateczność
Delta III 1.8 TurboJet - jaka instalacja LPG?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 495
- Rejestracja: 14 maja 2011, 22:04
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
Delta III 1.8 TurboJet - jaka instalacja LPG?
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2013, 12:07 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 30
- Rejestracja: 05 mar 2013, 10:49
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta III 1.8 TurboJet - jaka instalacja LPG?
Trzeba było myśleć przed kupnem auta a nie po. Taka instalacja do silnika z bezpośrednim wtryskiem to minimum 6k o ile do 1,8TBI już mają w ofercie. A wymiana na 1,4 t-jet to już czysta abstrakcja i nieopłacalność.
Alfa Romeo 147 1,6 ECO Distinctive
Peugeot 806 SV Turbo
Peugeot 806 SV Turbo
- Cromik
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 997
- Rejestracja: 16 sty 2007, 0:00
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Zagórze k/Zielonej Góry
- Kontakt:
Re: Delta III 1.8 TurboJet - jaka instalacja LPG?
A ile pali, tak z ciekawości?
Fiat Croma MKI 3.0 V6 '87, Lancia Thema SW MKIII 3.0V6 LS upgraded to LX '92, Range Rover P38 2.5 DT '98
Fundacja pomocy owczarkom podhalańskim BONO
Fundacja pomocy owczarkom podhalańskim BONO