Strona 1 z 3

Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

: 04 cze 2016, 9:29
autor: Lanciger
Słuchajcie przymierzam się do zakupu Phedry i zastanawiam się nad 2.0 lub 3.0L
Chętnie spotkam się z właścicielami powyższych, chciałbym porozmawiać i dowiedzieć się czegoś przy kawie na temat 2.0L i 3.0L, a także zostać przewiezionym zwłaszcza 2.0L bo miałem inny samochód 3.0L w automacie i w przybliżeniu wiem czego się można po nim spodziewać a 2.0L to dla mnie zagaDka.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny z Warszawy i okolic.

Re: Phedra w benzynie.

: 04 cze 2016, 10:29
autor: ArtoKucior
Przede wszystkim to brak tego wspaniałego dźwięku 3,0V6. Jeżeli potrafisz się z nim rozstać to Twój wybór. A tak to pewnie mniejsze spalanie...
Ale niech się udzielą użytkownicy tych aut. Poczytaj trochę działy dotyczące Phedry...również "Rozpoczynam przygodę z lancią". Powinny być pomocne..

: 04 cze 2016, 19:20
autor: pääkäyttäjä
2.0 nie jedzie, te 130 KM na 1800 kg z hakiem to zdecydowanie za mało. 3.0 V6 się fajnie odpycha. Ale 3.0 nie brzmi jak V6. Ta V6 robi wrażenie na drodze i jak maski idą w górę.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Re: Phedra w benzynie.

: 05 cze 2016, 7:02
autor: Lanciger
Jak ze spalaniem i awaryjności tej jednostki?
Jak znosi gaz? ?

Ulysse też był z 3.0? Nie wiedziałem, rozszerza mi się zatem krąg ewentualnych poszukiwań.
Jaki są różnice między Ulysse a Phedrą?

Re: Phedra w benzynie.

: 05 cze 2016, 11:00
autor: pääkäyttäjä
3.0 był w Phedrze, Ulysse, C8 i 807 (2002-2005). Gaz toleruje bez problemu, to francuski silnik, który pojawił się też w Renault Clio Sport (po modyfikacji). Spalanie LPG wychodzi mnie między 12 a 15 litrów w zależności od tego, jak ciężką mam nogę :D 3.0 występuje tylko z automatem ale podobno da się przerobić bez większych problemów na ręczną skrzynię - można, tylko po co? ;) 3.0 w Eurovanach nie brzmi jak busso :)

Różnice... wyposażenie czasem się różni ale to chyba zależy od tego, jak kto zamówił sobie auto. U siebie mam wszystko poza skórzanymi fotelami i dodatkowym ekranem (bo mam szyberdachy). Różnice w wyglądzie ;) A tak to chyba żadnych - to samo wykonanie, te same elementy wyposażenia.

Re: Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

: 05 cze 2016, 17:42
autor: Lanciger
Dzięki za informacje.
Ktoś chętny na spotkanie? :)

Re: Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

: 02 sie 2016, 19:45
autor: hitmanag
Jeśli jeszcze nie kupiłeś to śmiało zapraszam, możesz się przejechać, podotykać posprawdzać i kawkę wypić :)

Re: Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

: 03 sie 2016, 4:21
autor: Lanciger
No jeszcze nie kupiłem, cały czas szukam V6.
Jaką u Ciebie mogę obejrzeć?

Re: Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

: 03 sie 2016, 13:26
autor: arekk
Od niedawna mam 2l benzynowa Phedre. Parę tys. km już zrobiłem. Do przemieszczania z pkt A do pkt. B ten silnik w zupełności wystarczy. Problem pojawia się na autostradach i w górach. Na autostradzie jadąc tzw. normalnym tempem (150-170kmh) masz już 4000rpm i wyciszenie kabiny mogłoby być na lepszym poziomie. W kappie przy tych prędkościach miałem cichutko.

Jazda po górach (15-20stopni nachylenia) to konieczność jazdy na 2 biegu bo na 3 ledwo ciągnie.Fotele sa dosyć wygodne ale niestety słabo trzymają przy ostrzejszych zakrętach. Jeśli ustawisz fotel jak kierowca autobusu czyli na maksa w gore to nie widzisz predkosciomierza w zakresie 50-100kmh :D Poza tym lusterko wsteczne takze pogarsza widocznosc.

Poza tym to naprawde genialne autko. Ilosc miejsca, rozsuwane drzwi, navi sprawuje sie dobrze, telefon dziala znakomicie, czujniki parkowania reaguja na wyzsza trawe :D

Jak znajde 3l benzyne to napisze porownanie. Czasami mozna znalezc z 2.2l motorem ale to juz rzadkosc.
Apetyt na paliwo to 10l/100km czyli bez tragedii.

Re: Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

: 03 sie 2016, 16:33
autor: Al Boundy
2.0 nie jedzie ale jest jak poranny wzwód... jest i można korzystać ... w pewnym wieku tylko rano :)

Czyli jedziesz ale nie poszalejesz. Wystarczy żeby jeździć, dobrze znosi gaz. jest najmniej problemowym z silników.

U mnie przy PSJ pali od 9 do 11l lpg.

Re: Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

: 03 sie 2016, 16:51
autor: arekk
Al Boundy pisze:2.0 nie jedzie ale jest jak poranny wzwód... jest i można korzystać ... w pewnym wieku tylko rano :)

Czyli jedziesz ale nie poszalejesz. Wystarczy żeby jeździć, dobrze znosi gaz. jest najmniej problemowym z silników.

U mnie przy PSJ pali od 9 do 11l lpg.
Co znaczy PSJ? :) Rzeczywiscie pali 11l lpg? Jaka instalka?

Re: Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

: 03 sie 2016, 17:34
autor: hitmanag
arekk pisze:
Al Boundy pisze:2.0 nie jedzie ale jest jak poranny wzwód... jest i można korzystać ... w pewnym wieku tylko rano :)

Czyli jedziesz ale nie poszalejesz. Wystarczy żeby jeździć, dobrze znosi gaz. jest najmniej problemowym z silników.

U mnie przy PSJ pali od 9 do 11l lpg.
Co znaczy PSJ? :) Rzeczywiscie pali 11l lpg? Jaka instalka?
W trasie potrafi zejść do około 8 litrów benzyny przy prędkościach 90-120.

: 03 sie 2016, 18:32
autor: Al Boundy
PSJ... Pizd...ty styl jazdy....

Nie spieszę się... Jeżdżę powoli...rzadko kiedy jeżdżę szybciej niż 110km/h. Mi się po prostu nie spieszy. Kupiłem brzydula 2 Maja na dziś ma ponad 10tys przelotu. Jeżdżę głównie na trasach. Ponad 9tys na gazie, jaką instalka? Zwykła jakaś.. Wrzucę Ci jutro screna z homologacji.

Przemyśl dokładnie zakup 3.0... To strasznie trudna i kosztowna w serwisie jednostka.

I ja bym mocno, zastanowił się nad zakupem akurat Phedry.. Pomijając mocno dyskusyjną urodę przodu, wnetrze jest w większości wyłożone alcantarą. Deska... Drzwi... W wiekowym aucie wyglądają już strasznie. To przekonało mnie do zakupu Fiata. Faktura plastiku duszy nie urywa, ale jest schludna i łatwa w czyszczeniu.

Wysłano z LG V10 H960A

: 03 sie 2016, 19:52
autor: pääkäyttäjä
W 3.0 kosztowny jest a w zasadzie są - dwa wariatory. Jeden kosztuje 800-1000 PLN. I wymienia się je z rozrządem. Można wymienić jeden, niby ten na końcu magistrali ale gostek co kuma ten silnik u moich mechaniorów mówi, że jak nie trafisz z wymianą, to co? Czyli wariatory, rorząd i robocizna cca 3-4k PLN. Trzy-zero V6 ma opinię trwałych i niewysilonych.

Przyłączam się też do opinii Alana - w Rijece oglądałem Phedrę z alcantarą i... Jak nie jest o nią dbane to z czasem to strasznie wygląda.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

: 03 sie 2016, 19:56
autor: Al Boundy
Ja miałem okazję kilka razy oglądać phedre.. O ile na desce alcantara jakoś wyglądała, to drzwi kierowcy i pasażera, plus fotel kierowcy zgroza...

A we fiacie...plastik macie....
20160803_170417.jpg
20160803_170410.jpg
20160803_170354.jpg
Wysłano z LG V10 H960A