Warsztat - miejscówka w Warszawie
Moderator: Wilkin
Warsztat - miejscówka w Warszawie
Poszukuję warsztatu, miejscówki aby była możliwość uruchomienia nieodpalanego od lat silnika, wymianu hamulców i co będzie potrzeba oraz zrobienia podstawowej mechaniki, potrzebuję pomocy, ale chętnie większość zrobię sam.
WE DO NOT FORGIVE,
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !
- dobermannn
- Forumowicz/ka
- Posty: 428
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 0:00
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Warsztat - miejscówka w Warszawie
Trudno ci będzie znaleźć kogoś kto ci tylko pomoże mną swoim terenie. Każdy chce zarobić.
Co to za samochód generalnie???
Co to za samochód generalnie???
Re: Warsztat - miejscówka w Warszawie
Google: Warsztat na godziny
Jest tego sporo, nawet z opiniami. Daj znać, czy coś ci z tego podchodzi.
Jest tego sporo, nawet z opiniami. Daj znać, czy coś ci z tego podchodzi.
Re: Warsztat - miejscówka w Warszawie
Samochód:
Lancia Trevi (828db) silnik 2.0IE - jedna z 2/3 w pl
co do warsztat na godziny... z googla,
taniej wyjdzie oddać ją do ASO
silnik, aby dobrze potraktować to minimum 2 dni... a dobrze byłoby mieć zapas, jak się okaże że coś nie tak to wyjdzie z tego tydzień, albo co gorsza dwa, Po ruszeniu silnika w międzyczasie wymiana hamulców, regeneracja tłoczków - nie będę ryzykował - samochód w tym stanie co stoi obecnie jest wyceniany na rynkach średnio 15k w złotówkach... po zrobieniu i kosmetyce... ok. 20, a w idealnym stanie po renowacji w Niemczech/Holandii chodzą od 36k do 50k (zł)...
Koszt hamulców, rozrządu, pasków, nowego oleju i filtrów to w sumie ok. 1k.... + 1-2 dni na warsztacie, ale z przerwami, bo miskę chcę zrzucić, obejrzeć dół, zwalić pokrywę wałków, nasmarować... sprawdzić ciśnienie, a jak coś będzie nie tak, zwalić głowicę i wymienić uszczelniacze na pb... Koszty uszczelek to paręnaście zł/ sztukę lub komplet, a wiem co mam i z czym muszę się mierzyć... Jak oddam do warsztatu to skasują mnie na kilka/naście tysi :/
gdzie tu logika ??
Lancia Trevi (828db) silnik 2.0IE - jedna z 2/3 w pl
co do warsztat na godziny... z googla,
taniej wyjdzie oddać ją do ASO
silnik, aby dobrze potraktować to minimum 2 dni... a dobrze byłoby mieć zapas, jak się okaże że coś nie tak to wyjdzie z tego tydzień, albo co gorsza dwa, Po ruszeniu silnika w międzyczasie wymiana hamulców, regeneracja tłoczków - nie będę ryzykował - samochód w tym stanie co stoi obecnie jest wyceniany na rynkach średnio 15k w złotówkach... po zrobieniu i kosmetyce... ok. 20, a w idealnym stanie po renowacji w Niemczech/Holandii chodzą od 36k do 50k (zł)...
Koszt hamulców, rozrządu, pasków, nowego oleju i filtrów to w sumie ok. 1k.... + 1-2 dni na warsztacie, ale z przerwami, bo miskę chcę zrzucić, obejrzeć dół, zwalić pokrywę wałków, nasmarować... sprawdzić ciśnienie, a jak coś będzie nie tak, zwalić głowicę i wymienić uszczelniacze na pb... Koszty uszczelek to paręnaście zł/ sztukę lub komplet, a wiem co mam i z czym muszę się mierzyć... Jak oddam do warsztatu to skasują mnie na kilka/naście tysi :/
gdzie tu logika ??
WE DO NOT FORGIVE,
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !
WE DO NOT FORGET...
U NEVER KNOW WHEN !
Re: Warsztat - miejscówka w Warszawie
Poszukuję warsztatu w okolicach Warszawy, który ogarnie wyciek oleju z kapcia. Zależy mi na tym, aby mechanik nie traktował auta jako firmowe do załatwiania prywat i nabijania kilometrów, polecicie kogoś?
- horses
- Forumowicz/ka
- Posty: 1354
- Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Warsztat - miejscówka w Warszawie
Które okolice Wawy ?