28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach!
Moderator: giekso
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach!
Polecam obejrzenie filmu, z któregoś z dwóch poniższych linków, z dobrymi głośnikami!!!
Goodwood
Top Gear
Goodwood
Top Gear
- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
Taaak... To czasy, w których moc "wyrabiało się" pojemnością, a nie obrotami i turbiną... Mmm...
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
Piękny potwór.
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
Przeca to Wawelski smok ziejący ogniem
Taki piec, to dopiero pożeracz paliwa ekonomia pierwsza klasa
Taki piec, to dopiero pożeracz paliwa ekonomia pierwsza klasa
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
- Snail
- Sekretarz
- Posty: 4424
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Starachowice / Poznań
Włoski Potwór
Ostatnio zmieniony 06 gru 2014, 13:04 przez topcio, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłem z już istniejącym tematem
Powód: Połączyłem z już istniejącym tematem
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
FIAT S76 Record
Ciekawe czy któryś dzisiejszy silnik z tą elektroniką odpali za 100 lat Prywatnie to ciekawy bardzo dźwięk tego silnika, marzą mi się czasy kiedy to paliwo tanie było i każdy duży silnik miał i się nie przejmował "ekologią". Mi osobiście V8 się marzy mieć
Oto filmik:
http://benzina.blog.pl/2014/12/04/fiat- ... ie-bestii/
Oto filmik:
http://benzina.blog.pl/2014/12/04/fiat- ... ie-bestii/
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Re: FIAT S76 Record
Ciekawe jaka składka OC
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
W PZU w wersji oldtimer nie będzie wcale drogo.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bsdWgmp4TaQ#t=90[/youtube]
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
Bez "stoperów" nie podchodź... Genialne...
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Re: FIAT S76 Record
Wystarczy chcieć. Mi się marzyło i się odważyłem i mam.ArtoKucior pisze:Ciekawe czy któryś dzisiejszy silnik z tą elektroniką odpali za 100 lat Prywatnie to ciekawy bardzo dźwięk tego silnika, marzą mi się czasy kiedy to paliwo tanie było i każdy duży silnik miał i się nie przejmował "ekologią". Mi osobiście V8 się marzy mieć
Oto filmik:
http://benzina.blog.pl/2014/12/04/fiat- ... ie-bestii/
Za OC wcale dużo w PZU nie płacę, jak by był gazior to bym i taniej jeździł.
A tak to 10 w trasie, i 1PLN=1km po mieście. Łatwo liczyć przynajmniej
BMW E39 Touring - 4,4 V8
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
Maszyna wyśmienita , niczym odrzutowiec.
Ciekawe ilu to kierowców by spłonęło od iskier wylatujacych z wydechu i z pędu powietrza, wpadając w prosty na ich odzież . Chyba musieli jeździć w skafandrach ognioodpornych
Ciekawe ilu to kierowców by spłonęło od iskier wylatujacych z wydechu i z pędu powietrza, wpadając w prosty na ich odzież . Chyba musieli jeździć w skafandrach ognioodpornych
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
W wersji dopuszczonej do ruchy kołowego było wszystko zabezpieczone.
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
Wszystko - poza łańcuchem napędzającym oś tylną.
Drop a gear and disappear!
Re: 28.400ccm, czyli bestia Turynu uruchomiona po 100 latach
Wtedy za urwanie łapy nie odpowiadał producent, tylko ten, co łapę pchał. Prawo było mniej cwane, a ludzie bardziej myślący.