Motoryzacja w okresie międzywojennym
Moderator: giekso
Motoryzacja w okresie międzywojennym
Przypadkiem natrafiłem na stare zdjęcia z okresu międzywojnia.Pomimo wielu lat pod zaborami można było coś stworzyć swojego.A teraz?
Pierwsze zdjęcie
Salon Polskiego Fiata, architekt: Edward Saydenbeutel, budowa ok. 1934r., Królewska 13a (pl. Piłsudskiego), budynek nie istnieje.
fot. Czesław Olszewski, źr. "Warszawa Nowoczesna. Fotografie z lat trzydziestych XX wieku", dzięki uprzejmości galerii Raster, źr. culture.pl
Zdjęcie drugie
Otwarcie nowej linii autobusowej na Pradze. Widoczny mały autobus na podwoziu polskiego samochodu Ursus z 1926r.
lata '20. fot. Leon Jarumski źr. Narodowe Archiwum Cyfrowe
Pierwsze zdjęcie
Salon Polskiego Fiata, architekt: Edward Saydenbeutel, budowa ok. 1934r., Królewska 13a (pl. Piłsudskiego), budynek nie istnieje.
fot. Czesław Olszewski, źr. "Warszawa Nowoczesna. Fotografie z lat trzydziestych XX wieku", dzięki uprzejmości galerii Raster, źr. culture.pl
Zdjęcie drugie
Otwarcie nowej linii autobusowej na Pradze. Widoczny mały autobus na podwoziu polskiego samochodu Ursus z 1926r.
lata '20. fot. Leon Jarumski źr. Narodowe Archiwum Cyfrowe
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
Re: Motoryzacja w okresie miedzy wojennym
To nie jest kwestia tego że "w Polsce się nie da" - to jest normalne dla wszystkich rynków zdominowanych przez kilku (-nastu) największych graczy.
Poza tym Polski Fiat był o tyle polski że 90% know-how pochodziło od włoskiego Fiata. Można wręcz rzec, że "z ziemi włoskiej do Polski".
Poza tym Polski Fiat był o tyle polski że 90% know-how pochodziło od włoskiego Fiata. Można wręcz rzec, że "z ziemi włoskiej do Polski".
Drop a gear and disappear!
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Motoryzacja w okresie miedzy wojennym
Na ostatniej Auto Nostalgii byl taki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
- horses
- Forumowicz/ka
- Posty: 1354
- Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Motoryzacja w okresie międzywojennym
Pierwsze zdjęcie mega, co jak co, ale tuż przed wojną Polska (no Warszawa) była na bardzo wysokim poziomie architektonicznym, cywilizacyjnym i w ogóle. Ciekawe co by było gdyby...
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Motoryzacja w okresie międzywojennym
A to jest na pewno Polski Fiat
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Ten bordowy to Fiat 518?
Wysłane z mojego Lenovo YT3-X50L przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Lenovo YT3-X50L przy użyciu Tapatalka
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest