Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 17 lip 2018, 19:11

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: 07 lip 2018, 13:28 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Posty: 1209
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Nie ma ideałów, grunt to tolerować minusy :)

_________________
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V


Na górę
Post: 12 lip 2018, 07:57 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2007, 00:00
Posty: 1573
Lokalizacja: Łódź -
Dawaj plusy i minusy V70

_________________
Lancia Klub Polska - Łódź rabaty na hasło LKP AUTO-COM Łódź ul.Legionów 52 tel. 42 630-21-27


Fiat Linea t-Jet, Kappa 2.0 20VT do sprzedania https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-ka ... AdGPY.html oraz PRL Fiat 126p 1978.
Obrazek
Obrazek


Na górę
Post: 12 lip 2018, 16:13 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Posty: 1209
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Minusy:
- jak nie lubisz kombinować to sporo nowych części tylko w ASO. Np szpilki kolektora wydechowego niby nie do kupienia, w ASO 240zł kpl. A wiadomo że da się z czegoś dobrać... Można powiedzieć że Lanciowe podejście do tematu to norma przy Volvo jeśli chce się przeżyć.

- tania diagnostyka komputerowa ma bardzo niewielkie możliwości. Jedynie darmowe programy OBD... Za 200-300zł można ogarnąć podróbkę interfejsu z chin ala ori volvo tzw Vida Dice i to daje w sumie możliwości serwisu Volvo - wszystko.

- dosyć skomplikowane zawieszenie tylne. Wszystko aluminiowe ale z tego co widzę z wymiennymi tulejami.

- trochę dziwny ręczny (taka podła wajha pod ręką, po zaciągnięciu wygląda jak w jakimś Jelczu) ale idzie przywyknąć.

- cena, nie chcą tanieć. Za 16letnie auto musiałem zapłacić 10tys i była to dobra cena względem tego co za nią dostałem na tle innych egzemplarzy.

- słabszy skręt. Trochę ciężej manewrować.

Plusy:
- Ergonomia wnętrza. Niczego nie musiałem się uczyć. Po prostu widzisz coś, dotykasz, kręcisz, przyciskasz i działa i dzieje się to czego się spodziewałeś. Jedyne co mnie zaskoczyło to przyciski do nawigacji z tyłu kierownicy.

- Pozycja za kierownicą bardzo przyjemna, fotele mocniej otulają niż te w Kappie. Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach.

- Wyposażenie które w moim przypadku to prawie że full opcja czyli szyberdach, grzane fotele z regulacją mocy, klimatyzacja dwustrefowa, radio sterowane z kierownicy tak jak i telefon oraz tempomat. Uchwyty na kubki :D Kontrola trakcji, czujniki parkowania,...

- Fabryczne audio jest po prostu mega. Jest tutaj fabrycznie wzmacniacz i nie wiem kim trzeba by być żeby czegoś brakowało. Głośniki we wszystkich drzwiach, słupkach...

- Zero rdzy.

- Pojemność wnętrza. Auto mimo tego że jest dosyć niskie to jednak kanciasty kształt odwdzięcza się pakownością wnętrza. Bagażnik jest niby mniejszy niż w Kappie ALE... Tutaj do butli wlewam 48L i leży obok niej jeszcze kilka gratów. Sposób dostępu do bagażnika zmienia wszystko co potwierdza poniższe zdjęcie:
Obrazek
Pięć opon, wózek, narzędzia,... :D

- To tylko zwykłe kombi. W Kappie czułem presję i podsycaną ciągle chęć do zapierd**ania, ciężko było się tego pozbyć. Volviaka załaduję po dach, wsiadam i przeciętnym tempem przemieszczam się spokojnie tam gdzie chcę bez żadnych szaleństw. Auto bardzo uspokaja swoim charakterem. Da się żwawo poganiać ale zaraz Ci przechodzi :)

- Dosyć proste serwisowanie. Gdy już zdobędzie się części wszystko jest w zasięgu możliwości przeciętnego majsterkowicza. Prosty rozrząd. Osprzęt silnika jest na froncie auta włącznie z rozrusznikiem. Z tyłu silnika jest jedynie kolektor wydechowy obok którego jest masa miejsca. Wszystko jeszcze w dosyć prostej i łopatologicznej technologii wykonane.

- Dostęp części używanych - ogrom...

- Mega trwały silnik - tak mówią. Za 2-3 lata potwierdzę... :D

_________________
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V


Na górę
Post: 13 lip 2018, 08:52 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2007, 00:00
Posty: 1573
Lokalizacja: Łódź -
Dzięki za relację.

_________________
Lancia Klub Polska - Łódź rabaty na hasło LKP AUTO-COM Łódź ul.Legionów 52 tel. 42 630-21-27


Fiat Linea t-Jet, Kappa 2.0 20VT do sprzedania https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-ka ... AdGPY.html oraz PRL Fiat 126p 1978.
Obrazek
Obrazek


Na górę
Post: 13 lip 2018, 21:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 16:51
Posty: 373
Imię: Marek
Lokalizacja: Kielce
Cytuj:
- tania diagnostyka komputerowa ma bardzo niewielkie możliwości. Jedynie darmowe programy OBD... Za 200-300zł można ogarnąć podróbkę interfejsu z chin ala ori volvo tzw Vida Dice i to daje w sumie możliwości serwisu Volvo - wszystko.
Mam taki "ryżowy" fejsik do Vectry i jak dla mnie rewelacja - samochód komunikuje się CAN-em więc wszystkie elmy i inne obd scanery można sobie wsadzić wiadomo gdzie ;) Ten pięknie ogarnia wszystkie moduły, sczytuje byki i umożliwia programowanie - zwrócił się po jednym podpięciu ;)

_________________
Uno 45S '93 --> Punto Sole '99 --> Brava 1.2 16V SX '99 --> Lybra 1.9 JTD '01 :D... no i VW G*LF VII 1.2 TSI Bluemotion --> łOpel k**wa mać Vectra C


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]