Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 12 gru 2018, 21:15

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 29 kwie 2018, 23:45 
Online
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9778
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia

adamM20 pisze:
FXX pisze:
29 kwie 2018, 14:05
Ogólnie jak na segment B jest całkiem nieźle, lepiej np. od GP, ale człowiek się przyzwyczaił do wygłuszenia w 159 i stąd niedosyt;)
... gratualcje choć nieco spóźnione. Układ napędowy (silnik + skrzynia) znam z Y i jest całkiem przyzwoity. Reszta auta jak na zdjęciach : ok2 : . Jak znam życie Kamilu to problem zacznie się jak tylko Ładniejsza Połówka zapragnie mieć SUV-a ponieważ o Lancii nie ma mowy a Alfa jest tylko jedna. Mam jednak nadzieję, że Marchione w końcu z hukiem wyleci i wypuszczą nowe lancie od SUV-a zaczynając :D .
Pozdrawiam i raz jeszcze gratuluję.
A dziękujemy ;)
Akurat o pociąg do SUVa się nie obawiam, bo ten etap już przerabiała - przed Audi jeździła Mitsubishi Outlanderem i raczej na razie nie chce do tego wracać znając problemy wynikające z wielkości tegoż typu samochodów w ruchu miejskim ;)
Bardziej się obawiam, o pragnienie hothatcha, bo marudzi jak wspomnę o moich "ciągotkach" do 3.0 Turbo R6 przy nastepnym samochodzie i tu trzeba będzie pewnie celować w jakieś MiTo QV :)


Duch-Dziadka pisze:
Zastanawiam się nad systemem DNA przy takiej mocy i tym silniku.
U mnie ma on sens i określone funkcje. Silnik jest uturbiony, czuć powiększającą się turbo dziurę, osłabioną reakcję na gaz oraz zmian w przełożeniu w skrzyni. Jak jest tutaj??? Coś na zasadzie jak poniżej...???

d - do przodu
n - na zakupy
a - anemicznie

;) :D
Nie jest tak źle ;)

D - zmienia się reakcja przepustnicy na wciśnięcie gazu dość odczuwalnie (do tego stopnia, że przy niskich biegach potrafi szarpać przy nieumiejetnym operowaniem gazem), usztywnia się wspomaganie (jest elektryczne) i opóźnia się działanie VDC, ale to tylko czuć na sliskim przy tej mocy.

N - analogicznie reakcja na gaz słabnie, wspomaganie jest nieco lżejsze, a przy niskiej prędkości można kręcić jednym palcem np. na parkingu.

A - nie powiem Ci, bo nie używałem :D

Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka



_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
PostDodany: 22 cze 2018, 5:26 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Posty: 514
Lokalizacja: REDA -Pomorskie
gratulacje. Na siedemnastki bym się nie pisał. Wypadają plomby z zębów.Trzeba pilnować przy kręceniu powyżej 3000 obrotów -na trasie -poziomu oleju.te silniki tracą olej.Poza tym autko jest spoko.


Na górę
PostDodany: 22 cze 2018, 13:18 
Online
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3387
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Zrobilem sobie przerwe na Forum, no i gdyby Marian nie odgrzebal, to bym dalej nie wiedzial... Gratuluje zakupu i bezawaryjnosci przede wszystkim : ok2 :
I wcale mnie nie dziwi, ze macie pozytywne wrazenia co do "Muminka" ;) Przeciez czerwona jest... :D
Pzdr!

_________________
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Honda Civic VIII 4D 1.8 140KM Anno Domini '07 - Rozum i pewność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.7D sedan 4D, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan, Renault Clio II Phase I 1.2 RN, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM.


Na górę
PostDodany: 23 cze 2018, 7:57 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 19 paź 2007, 0:00
Posty: 2716
Lokalizacja: Pruszków -Kanie
: brawa : Świetne auto i kolor jedyny,
bezproblemowej jazdy
Pozdrawiam :D

_________________
LANCIA KAPPA JTD sedan-była
Alfa Romeo 166 JTD jest
Krzysiek
Projekty Wnętrz


Na górę
PostDodany: 24 cze 2018, 9:35 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 4046
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
Maryjan pisze:
22 cze 2018, 5:26
Trzeba pilnować przy kręceniu powyżej 3000 obrotów -na trasie -poziomu oleju.te silniki tracą olej.Poza tym autko jest spoko.
Te historie o oleju to trochę wszystko nadmuchane.Mój grandziak po przebiegu 8 tyś w moich rękach stracił raptem 3 setki,więc ubytek wg mnie znikomy.
W międzyczasie odbył też dwie trasy głownie autostradami po 900 km w jedną stronę więc był dość mocno kręcony.

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
PostDodany: 24 cze 2018, 9:47 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 paź 2014, 6:15
Posty: 928
Imię: Paweł
Lokalizacja: Prudnik
Tak jak pisze Dawid. Ja mam w domu Bravo z tym silnikiem. Olej trzeba pilnować jak wszędzie indziej ale auto nadmiernie go nie zużywa. Nadmiernie, że auto ma LPG.

_________________
Były: Mitsubishi Colt1.5 GLXi, Ford Escort mk6 i mk 7 1.6 16V, Audi 80 1.9 TDI, Opel Vectra B 2.0DI,Lancia Y 1.2 8V
Jest: Vw Passat B5 FL 1.9 TDI


Na górę
PostDodany: 24 cze 2018, 13:46 
Online
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9778
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
O tym, że te silniki lubią sobie nieco oleju wypić wiem i jest regularnie kontrolowany :)
Na w lipcu będę robił kompletny serwis olejowy i nie tylko, więc wtedy zacznę obserwację czy i ile bierze oleju. Z tym, że u mnie w grę praktycznie wchodzi tylko jazda miejska, bo Miciak poza Trójmiasto raczej rzadko wyjeżdża, aczkolwiek wyższe obroty nie są mu obce ;)

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
PostDodany: 24 cze 2018, 15:31 
Online
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9778
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
A tymczasem klapa przestała reagować na przycisk na pilocie jak i przycisk na klapie pod znaczkiem. Winne oczywiście okazały się popękane kabelki w harmonijce pomiędzy budą, a klapą bagażnika - podobno standardowa wada, ale patrząc na sposób w jaki Włosi to przejście zrobili to się nie dziwię, że to standard.
Przy okazji naprawiłem też podświetlenie w bagażniku :)

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
PostDodany: 28 cze 2018, 22:30 
Online
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9778
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Przy okazji zbiorniczka do 159, zakupiłem również nową, oryginalną kratkę zderzaka przedniego do MiTo, która została uszkodzona na autostradzie :)
I wreszcie mordka wygląda jak należy :)
Załącznik:
IMG_20180628_164826179.jpg
IMG_20180628_164826179.jpg [ 3.7 MiB | Przejrzano 1128 razy ]
Załącznik:
IMG_20180628_165843192_HDR.jpg
IMG_20180628_165843192_HDR.jpg [ 2.04 MiB | Przejrzano 1128 razy ]

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
PostDodany: 29 cze 2018, 13:41 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 4046
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
: ok2 : :D

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 18:44 
Online
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9778
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
W ostatnim tygodniu:
- wymiana kompletnego rozrządu na oryginał Ricambi Originali;
- wymiana płynu chłodzącego;
- wymiana oleju, zalany Motul 5W40 X-Clean C3 oraz filtr oleju Knecht.

Dodatkowo wykonany duży przegląd przy okazji wymianu rozrządu. Większych uwag brak, na chwilę obecną zająć się trzeba łącznikiem stabilizatora, ponieważ zaczyna postukiwać.
Na wymianę czekają jeszcze filtr powietrza i kabinowy :)


Załączniki:
DSC08439.JPG
DSC08439.JPG [ 6.27 MiB | Przejrzano 927 razy ]

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek
Na górę
PostDodany: 22 lip 2018, 13:08 
Online
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający

Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56
Posty: 1928
Imię: adam
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
FXX pisze:
29 kwie 2018, 23:45
Mam jednak nadzieję, że Marchione w końcu z hukiem wyleci i wypuszczą nowe lancie od SUV-a zaczynając :D .
... no i w końcu wyleciał : ok2 :
Życzę mu dużo zdrowia (tak po ludzku) ale może w końcu coś u Fiata zmieni się, żeby tak jeszcze od tych Amerykanów odłączyli się ....
Serdecznie pozdrawiam

_________________
jest:125p, 126p, M-20, Pajero I, polonez rover, cc900, wartburg 353w, garbus 1302, kappa 3,0, junak 350 i ...... polonez 1,5 SLE, Lublin 3,5t oraz MB 190 1,8E, Punto Selecta 1,2, syrena 105, Thesis 3,0, moskwicz 403


Na górę
PostDodany: 27 lip 2018, 14:17 
Online
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9778
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
W ostatnich dniach troszkę grzebania było przy Miciaku :)

Wymieniłem:
- filtr kabinowy węglowy Filtron - niepotrzebnie rozbebeszyłem cały schowek, aczkolwiek to jednak ułatwia nieco wymianę :);
- filtr powietrza Knecht;
- łącznik stabilizatora z lewej strony Lemforder - stary, jeszcze oryginalny zaczął dość szybko stukać niemiłosiernie.
Załącznik:
IMG_20180724_120313449.jpg
IMG_20180724_120313449.jpg [ 3.07 MiB | Przejrzano 623 razy ]
Załącznik:
IMG_20180724_121955211.jpg
IMG_20180724_121955211.jpg [ 5.82 MiB | Przejrzano 623 razy ]
Załącznik:
IMG_20180724_122231007.jpg
IMG_20180724_122231007.jpg [ 5.26 MiB | Przejrzano 623 razy ]
Załącznik:
IMG_20180724_133221290.jpg
IMG_20180724_133221290.jpg [ 7.45 MiB | Przejrzano 623 razy ]
Później zaczęła się zabawa z zaciskami hamulcowymi - czyszczenie, oklejanie, a na koniec malowanie na biały połysk :) Na przednich wylądują jeszcze naklejki z napisem Alfa Romeo - nie zakładałem przed urlopem, że będę je malował i nie kupiłem wcześniej.
Do tego podkładka pod tablicę pomalowana na czarny mat. Po jej montażu jednak cały efekt psuły efekt nieco wyblaknięte spryskiwacze na masce, więc szybki demontaż i też pomalowanie w czarny mat :)
Załącznik:
IMG_20180725_203558385.jpg
IMG_20180725_203558385.jpg [ 2.91 MiB | Przejrzano 623 razy ]
Załącznik:
IMG_20180725_203705007.jpg
IMG_20180725_203705007.jpg [ 1.68 MiB | Przejrzano 623 razy ]

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
PostDodany: 27 lip 2018, 15:17 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Posty: 2340
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie tel. 509728460
Bardzo ładne MIto.

FXX nie dawaj naklejek bo szybko je szlag trafi - nie znam jeszcze folii odpornej na takie temperatury jakie dostaje zacisk.
Jak ma być trwale to musisz sobie kupić szablon napisu i go natrysnąć lakierem żaroodpornym.

No i mnie zastanawia bardzo jak to jest z tym silnikiem - miałem taki sam w Musie i była padaczka (tylko że tam jest skrzynia 5 i to według mnie jest cały powód kaszanki).


Na górę
PostDodany: 27 lip 2018, 15:46 
Online
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9778
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Zacisk nie osiąga tak wysokich temperatur, żeby ją szlag trafił :)
Mój brat w 156 od dawna ma naklejki na zaciskach i nic się z nimi nie dzieje. A u niego hamulce mają co robić przy 1.5t wagi i ponad 200KM.

Co do Musy to zapewne różnicę robią wymiary i waga Musy vs MiTo.
Nasze MiTo waży bodajże niecałe 1100kg, podczas gdy najlżejsze musy to waga ponad 1200kg. Do tego Musa jest jakieś 20cm wyższa, więc i opory powietrza większe.

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl