Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 cze 2018, 13:38

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 10 paź 2017, 17:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2008, 00:00
Posty: 1338
Lokalizacja: Wodzislaw Sl., Poland
Proszę o pomoc w zlokalizowaniu problemu.
Spryskiwacze działają tak, że niemal brak ciśnienia. Dosłownie pryskają na 5cm więc na maskę.
Działają dobrze tylko gdy mocno przyspieszam i turbina idzie pełną parą.
Dosłownie ciśnienie turbo na wpływ na ciśnienie spryskiwaczy.
Jaki to ma związek ze sobą i gdzie lokalizować problem ?

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka


_________________
Lancia Lybra SW 2,4JTD


Na górę
Post: 11 paź 2017, 11:16 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 00:00
Posty: 1266
Imię: Maciej
Lokalizacja: Częstochowa
Powiem tak... u siebie wymieniłem przewody od pompki do dysz, dałem nowe zaworki zwrotne plus wymieniłem samą pompkę. Stary przewód z racji wieku miał tendencje do "zlepiania" się na załamaniu (od otwierania i zamykania maski) i jego średnica była dużo mniejsza niż potrzeba. Za całość nie dałem więcej niż 30 zł więc można tanio ogarnąć temat. Aaa ...żeby dostać się do zbiorniczka trzeba zdemontować koło i plastikowe nadkole

Co do zależności sprysków od turbiny ... panie jak pędzisz jak wariat to wicher niesie płyn po całej szybie :lol: :lol: :lol:

_________________
Była Lancia Kappa 2.4 kle kle kle , była Lancia Kappa 2.0 z lpg, była bawarka 2.8 ,
był sweter kombi 1.6SR,był Punciak 1.2 , Hyundai Santa Fe 2.4 lpg
Jest Lancia Lybra 2.4 jtd
Obrazek
Jest Fiat Ulysse 3.0 lpg
Obrazek


Na górę
Post: 11 paź 2017, 14:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2008, 00:00
Posty: 1338
Lokalizacja: Wodzislaw Sl., Poland
Cytuj:
Powiem tak... u siebie wymieniłem przewody od pompki do dysz, dałem nowe zaworki zwrotne plus wymieniłem samą pompkę. Stary przewód z racji wieku miał tendencje do "zlepiania" się na załamaniu (od otwierania i zamykania maski) i jego średnica była dużo mniejsza niż potrzeba. Za całość nie dałem więcej niż 30 zł więc można tanio ogarnąć temat. Aaa ...żeby dostać się do zbiorniczka trzeba zdemontować koło i plastikowe nadkole

Co do zależności sprysków od turbiny ... panie jak pędzisz jak wariat to wicher niesie płyn po całej szybie
Wiem, że to brzmi niedorzecznie się dosłownie tak jest. Wciskam gaz, turbina świszcze i płyn płynie :)

Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka


_________________
Lancia Lybra SW 2,4JTD


Na górę
Post: 11 paź 2017, 15:31 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 00:00
Posty: 1266
Imię: Maciej
Lokalizacja: Częstochowa
To sprawdź na kostce od pompki jakie jest napięcie bez gazu i z gazem. Bo może po po prostu za niskie napięcie masz i pompka nie pracuje jak trzeba

_________________
Była Lancia Kappa 2.4 kle kle kle , była Lancia Kappa 2.0 z lpg, była bawarka 2.8 ,
był sweter kombi 1.6SR,był Punciak 1.2 , Hyundai Santa Fe 2.4 lpg
Jest Lancia Lybra 2.4 jtd
Obrazek
Jest Fiat Ulysse 3.0 lpg
Obrazek


Na górę
Post: 11 paź 2017, 18:36 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2008, 00:00
Posty: 1338
Lokalizacja: Wodzislaw Sl., Poland
Cytuj:
To sprawdź na kostce od pompki jakie jest napięcie bez gazu i z gazem. Bo może po po prostu za niskie napięcie masz i pompka nie pracuje jak trzeba
Na biegu jałowym gdy dodaję gazu to nic się nie zmienia więc to nie zależy od obrotów i napięcia na kostce.
Dobrze pompuje gdy przyspieszam.
Muszę rozebrać nadkole i sprawdzić wężyk czy nie jest gdzieś zgnieciony i podczas cofania się silnika na zawieszeniu może ucisk gdzieś się prostuje.


Wysłane z mojego VTR-L09 przy użyciu Tapatalka


_________________
Lancia Lybra SW 2,4JTD


Na górę
Post: 12 sty 2018, 09:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2008, 00:00
Posty: 1338
Lokalizacja: Wodzislaw Sl., Poland
Proszę o wytłumaczenie tej sytuacji...
Czy komputer steruje napięciami na poszczególne elementy wyposażenia, oprzyrządowania ?
To znaczy, oczywiście że steruje ale czy ogranicza to w jakiś sposób bo...
...już tłumaczę o co chodzi.
Wymieniłem akumulator i problem zniknął.

_________________
Lancia Lybra SW 2,4JTD


Na górę
Post: 09 mar 2018, 13:40 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2015, 12:19
Posty: 33
Lokalizacja: Podkarpacie
Mam ten sam problem z różnym ciśnieniem spryskiwaczy, aż sprawdzę czy jest zależnośc od otwarcia przepustnicy i przyspieszenia względem podłoża :)

_________________
Lybra 2.0 SW LX comfortronic
Miami Vice Fan


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]