Lybra - ciągle pali się kontrolka płynu spryskiwacza

Lech
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 20
Rejestracja: 20 gru 2009, 20:59
Lokalizacja: Białystok

Lybra - ciągle pali się kontrolka płynu spryskiwacza

Post autor: Lech » 01 lip 2017, 22:51

Może ktoś podpowie co ma z tym robić. Kontrolka płynu spryskiwacza działała dopóki nie wyjechałem na parę tygodni i samochód zostawiłem córce. Wysuszyła zbiorniczek do końca nie wiem ile czasu stał pusty i niestety po zalaniu płynu kontrolka na ICS-ie pali się na stałe łącznie z checkiem. Dałem jej czas na naprawienie tego do końca wakacji ale wkurza mnie ciągle zapalona kontrolka a głowinie ten check czy jest może jakiś sposób na czasowe odłączenie tego cuda żeby się nie paliło. Dodam że odłączenie zasilania od czujnika nic oczywiście nie dało i kontrolki palą się nadal.Podobnie z odłączeniem akumulatora i restartowaniem komputera.
Ostatnio zmieniony 02 lip 2017, 16:59 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!

Awatar użytkownika
andrzej1
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 2556
Rejestracja: 05 sty 2013, 22:02
Imię: andrzej
Lokalizacja: Nysa

Re: Ciągle pali się kontrolka płynu spryskiwacza

Post autor: andrzej1 » 02 lip 2017, 0:02

A spryskiwacze i wycieraczki chodzą? może jakiś bezpiecznik? Może masz mało płynu hamulcowego? sprawdź sobie ;)
1. Lancia Kappa 2.0 dziewiąty cud świata.Była
2. Fiat Croma 1.9 Multi-Jet 150KM, BYŁA
3. Lancia Lybra 1,8 ben. sedan Była
4. Lancia Delta III 1.6 Platino od Dawida Była
5.Lancia Kappa 3.0 V6 24 : yesyes : Była : beczy :
6. Lancia Ypsylon 1.2 V8 2004 rok Była
7. Lancia Thesis 2.0 TB 2002 rok

Lech
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 20
Rejestracja: 20 gru 2009, 20:59
Lokalizacja: Białystok

Re: Ciągle pali się kontrolka płynu spryskiwacza

Post autor: Lech » 02 lip 2017, 16:24

andrzej1 pisze: 02 lip 2017, 0:02 A spryskiwacze i wycieraczki chodzą? może jakiś bezpiecznik? Może masz mało płynu hamulcowego? sprawdź sobie ;)
Kontrolka poziomu płynu nie ma nic wspólnego z wycieraczkami i spryskiwaczami a już na pewno z płynem hamulcowym. Ale do wiadomości gdybym się mylił wycieraczki spryskiwacze hamulce inne płyny itp sprawne.

Awatar użytkownika
andrzej1
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 2556
Rejestracja: 05 sty 2013, 22:02
Imię: andrzej
Lokalizacja: Nysa

Re: Lybra - ciągle pali się kontrolka płynu spryskiwacza

Post autor: andrzej1 » 02 lip 2017, 18:18

Chodziło mi o kontrolę check : ;) gdyż ta kontrolka zapala się jak jest brak jakiegoś płynu (przynajmniej miałem tak w Kappie .
1. Lancia Kappa 2.0 dziewiąty cud świata.Była
2. Fiat Croma 1.9 Multi-Jet 150KM, BYŁA
3. Lancia Lybra 1,8 ben. sedan Była
4. Lancia Delta III 1.6 Platino od Dawida Była
5.Lancia Kappa 3.0 V6 24 : yesyes : Była : beczy :
6. Lancia Ypsylon 1.2 V8 2004 rok Była
7. Lancia Thesis 2.0 TB 2002 rok

Awatar użytkownika
Borek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3050
Rejestracja: 12 maja 2012, 7:51
Lokalizacja: Łódź

Re: Lybra - ciągle pali się kontrolka płynu spryskiwacza

Post autor: Borek » 02 lip 2017, 21:48

Nie no, check w Kappie świeci się z różnych przyczyn, ale jak jest check to jest i info na ekranie od czego ten check wyskoczył. Z płynów akurat chyba żaden nie załącza checka, a spryskiwacze nie są nijak sprawdzane, po prostu widzisz że nie ma płynu gdy nie ma płynu. ;)

I całe szczęście.


Lechu, a załóż zworkę na wtyczkę od tego czujnika i zobacz czy to pomoże. Jeśli tak to albo tak zostaw, albo wymień czujnik poziomu płynu bo pewnie umarł.
Drop a gear and disappear!

Awatar użytkownika
Jan19
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 262
Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:36
Imię: Jan
Lokalizacja: Łódź

Re: Lybra - ciągle pali się kontrolka płynu spryskiwacza

Post autor: Jan19 » 02 lip 2017, 22:25

Dobra to jest tak . check pali się gdy czujnik od płynu rejestruje niski stan płynu spryskiwaczy. Nalałeś płyn a czujka dalej pokazuje że mało płynu. To nic poważnego i masz dwie opcje. pierwsza to wyjąć zbiornik , zawalczyć z zaciętym czujnikiem albo wypiąć wtyk ze zbiorniczka a komunikat zniknie i po kłopocie
Nigdy nie wolno wdawać się w dyskusję z głupszym bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”