Lybra JTD - drgania kierownicy podczas postoju

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Lybra JTD - drgania kierownicy podczas postoju

Post autor: MICHU » 12 sty 2009, 21:12

Witam, ostatnio jak siedziałem w swojej Lancii i nie gasiłem bo wiadomo mrozy jak cholera to wole, żeby się grzało cały czas a czekałem na kogoś, zwróciłem uwagę, że normalnie na wolnych obrotach kiera mi delikatnie drży na tyle, że znaczek Lancii na kierownicy nie jest w pozycji martwej tylko normalnie drży.....w aucie w sumie jest cicho i wogóle.....całe życie jeździłem benzyniakami.....nie wiem może tak powinno być jak sądzicie ?? czy coś nadaje się do naprawy jak takie objawy są?
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

dudekken

Lybra - czy tak ma być ??

Post autor: dudekken » 12 sty 2009, 21:35

Ten typ tak ma. A w 2.4 to masz nawet masaż tyłka :D

arkashka

Lybra - czy tak ma być ??

Post autor: arkashka » 12 sty 2009, 21:50

Miałem podobnie, pomógł preparat do czyszczenia układu paliwowego.

dudekken

Lybra - czy tak ma być ??

Post autor: dudekken » 12 sty 2009, 22:40

A co zalałeś, bo jestem ciekaw efektów. Ostatnio sporo forumowiczów czyści swoje układy paliwowe to może i ja spróbuje (chociaż żadnych problemów nie mam, pali od pierwszego przy -20) :D

Awatar użytkownika
teemka
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 714
Rejestracja: 26 sie 2007, 0:00
Skype: CZĘŚCI LANCIA LYBRA
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Lybra - czy tak ma być ??

Post autor: teemka » 12 sty 2009, 22:41

Ten typ tak ma. A w 2.4 to masz nawet masaż tyłka
Nie wiem co za masaże masz u siebie ale napewno nie jest to normą ;) Ja mam 2.4 i nie ma żadnych wyczowalnych drgan. Niemniej jednak wiem o czym kolega pisze i wg mnie nie jest do konca tak ze ten typ tak ma- zachowanie to wskazuje na to ze przenoszone sa wibracje / drgania z silnika natomiast jesli ktos by chcial sie bawic w diagnoze czy usuniecie problemu to chyba rzeczywiscie lepiej pogodzic sie z tym zjawiskiem ;)
WŁOSZKI W POSIADANIU: ALFA 147 BY ZENDER 180KM / ALFA ROMEO 166 2.4 JTDM 20V 175KM
LANCIA LYBRA SW 2.4JTD 150KM (Emblema) / LANCIA LYBRA SW 1.9JTD 115KM (Intensa)

Szukasz części do Lancii Lybry? Napisz!

dudekken

Lybra - czy tak ma być ??

Post autor: dudekken » 12 sty 2009, 23:01

Tu nie trzeba sie bawic we wróżkę sprawa jest bardzo prosta, drgania na kierownicy i fotelu to początkowe stadium choroby zwanej dwumasa, potem zaczynają telepania silnikiem przy odpalaniu/gaszeniu a na koniec drżenie całego nadwozia przy ruszaniu z 1ki.

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Lybra - czy tak ma być ??

Post autor: MICHU » 12 sty 2009, 23:02

Wydaję mi się, że tak jednak powinno być jest to spowodowane tym, że jest to przede wszystkim klekot a niestety nie oszukujmy się Lybra jest wypaśnym samochodem itd ale jakość wykonania niektórych rzeczy elementów plastikowych wyciszających pozostawia sobie też co nie co do życzenia......jest to auto klasy średniej itd dziwi mnie, że w zakupie kosztowało (moja wersja) 110 tys zł........nowa croma w zakupie podobnie kosztuje ciekawe jestem czy za 7 lat też będzie jej pękać lakier na przyciskach w panelu środkowym...itd itp...wątpię.. Nie ma co Lancia jest autem dla osób wymagających ale tak można rzec tylko w przypadku Kappy a reszta modeli Lancii to poprostu torche lepiej wyglądające fiaty - ulysse to zeta potem phedra, croma to thema, ypsilon to stare punto, lybra to stilo, dedra to tempra, delta jest swoja i kappa noi oczywiście thesis....ale mówie generalnie jest to fiat w lepszym ubraniu i tyle.
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Lybra - czy tak ma być ??

Post autor: MICHU » 12 sty 2009, 23:07

no to ładnie pewnie nie długo też to będe musiał wymienić bo jak nie dam mu troche obr przy ruszaniu to będzie drgało jeśli bym chciał na samym spuszczonym sprzęgle ale narazie w dupie to mam tyle co zapłaciłem II ratye 936 zł za oc z ac, 1400 za new opony z felgami a teraz mam mysleć o dwumasie ?? *** to pies narazie jeździ
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Lybra - czy tak ma być ??

Post autor: Dudi » 12 sty 2009, 23:16

"MICHU" pisze: - ulysse to zeta potem phedra, croma to thema, ypsilon to stare punto, lybra to stilo, dedra to tempra, delta jest swoja i kappa noi oczywiście thesis....ale mówie generalnie jest to fiat w lepszym ubraniu i tyle.
O Cromie to chyba starej miałeś na myśli :wink: ; natomiast Lybra nie ma nic wspólnego ze Stilo...raczej z Alfą 156 :roll: :wink:
Delta stara to Tipo/Tempra, a nowa - nowe Bravo :wink:
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Lybra - czy tak ma być ??

Post autor: MICHU » 12 sty 2009, 23:19

Lybra ma silnik ze stilo....podzespoły zawieszeń ma z alfy, marei i multipli.....to jest Lancia dla indywidualistów ??? Du.a Jaś......FIAT W LEPSZYM UBRANIU....100% swoje auta to Rolce Roys Merc itp ale czego się nie robi dla pozyskania klientów...marketing jednak rządzi....
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Lybra - czy tak ma być ??

Post autor: Dudi » 13 sty 2009, 8:26

"MICHU" pisze:Lybra ma silnik ze stilo....podzespoły zawieszeń ma z alfy, marei i multipli.....to jest Lancia dla indywidualistów ??? Du.a Jaś......FIAT W LEPSZYM UBRANIU....100% swoje auta to Rolce Roys Merc itp ale czego się nie robi dla pozyskania klientów...marketing jednak rządzi....
No i tylko możemy się cieszyć, że te podzespoły są wspólne, bo inaczej za jeden przedni wahacz musielibyśmy płacić z 1000pln, a tak kosztuje ok.250pln. Poza tym te wszystkie silniki, które są w Lybrach były już wcześniej (Bravo/Brava/Marea), więc jeśli już to z nimi ma więcej wspólnego niż ze Stilo.
No i Rolls-Royce jeśli już... :wink:
A tak na marginesie dzisiaj już nie ma 100% "swojego auta". Nawet wyżej wymienionych przez Ciebie.
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Lybra - czy tak ma być ??

Post autor: MICHU » 13 sty 2009, 8:40

Zgodze się wczoraj dałem troszkę w szyję i takie pierdoły troche pisałem...zwracam honor : yesyes :
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

arkashka

Lybra - czy tak ma być ??

Post autor: arkashka » 13 sty 2009, 9:28

"dudekken" pisze:A co zalałeś, bo jestem ciekaw efektów. Ostatnio sporo forumowiczów czyści swoje układy paliwowe to może i ja spróbuje (chociaż żadnych problemów nie mam, pali od pierwszego przy -20) :D
Nie pamiętam, ale na Orlenie nie było wyboru. Akurat buteleczka na 70l.

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Lybra - czy tak ma być ??

Post autor: Nat » 13 sty 2009, 9:28

"dudekken" pisze:Ten typ tak ma. A w 2.4 to masz nawet masaż tyłka :D
Chyba sobie zartujesz.

Nie ma prawa drżeć.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

dudekken

Lybra - czy tak ma być ??

Post autor: dudekken » 13 sty 2009, 9:29

"Nat" pisze:
"dudekken" pisze:Ten typ tak ma. A w 2.4 to masz nawet masaż tyłka :D
Chyba sobie zartujesz.

Nie ma prawa drżeć.
Oczywiście że żartuję :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”