Lybra - przegub

robek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 59
Rejestracja: 27 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Prosze o podpowiedz Lancia lybra!!!!!!!!!!!!

Post autor: robek » 10 lut 2009, 21:36

"jan123456" pisze:za mało objawów stukania ,nie wiadomo też z której strony kielich lewa czy prawa strona jak prawa na bank wy....e łożysko podpory.Takiego mechanika omijać szerokim łukiem nie naprawia auta z spod znaku czterech kółek : yesyes : : yesyes : : yesyes : /one są wieczne nie psują się/Jeśli stary krzyżak się zacierał kup od razu nowy kielich ten na bank będzie do wymiany pomimo ,że nowy nie dawno zmieniany /jak już się nie rozp..../jak brakuje w starym krzyżaku igiełek może narobić spustoszenia..WAZNE: jakto strona przawa to sprawdzić podpore półosi /dokładnie łożysko czy nie wyjeb.../Zacierający się przegub wewnętrzny daje drgania przy bwiększych prędkościach wraz ze zmiejszaniem objaw zanika stuki to wygląda na łożysko .nic nie wiaqdomo czy są to stuki rytmiczne czy nie zależne od obrotów koła???????????
Powiem tak te stuki im dluzej i wieksze sa obroty troszke go przetrzymam stuki sa glosniejsze moge napisac ze przerazajace i chyba od obrotow kola zalezy kiedy zwolnie i ruszam pomalu slychac ciszej a nie kiedy wogole ale nawet czasami jest tak ale rzadko ze nic nie slychac aha jeszcze jedno auto prowadzi sie ok nie ma rzadnych drgan na kierownicy czy autem by trzepalo tego nie ma

Gość

Prosze o podpowiedz Lancia lybra!!!!!!!!!!!!

Post autor: Gość » 10 lut 2009, 21:44

Mimo wszystko w celu dokładniejszej diagnozy i wyeliminowania usterki zapraszam do Jeleniej Góry sory na odległośc nie wiele pomogme ,mogę jedynie zasugerować :( :( :(

robek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 59
Rejestracja: 27 cze 2007, 0:00
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Prosze o podpowiedz Lancia lybra!!!!!!!!!!!!

Post autor: robek » 10 lut 2009, 21:47

"jan123456" pisze:Mimo wszystko w celu dokładniejszej diagnozy i wyeliminowania usterki zapraszam do Jeleniej Góry sory na odległośc nie wiele pomogme ,mogę jedynie zasugerować :( :( :(
I tak bardzo dziekuje jak tak dalej bedzie z gosciami hm mechaniorami z Krakowa chyba wpadne do Jeleniej Gory jesli mozna z tym narazie jezdzic pozdrawiam

Gość

Prosze o podpowiedz Lancia lybra!!!!!!!!!!!!

Post autor: Gość » 10 lut 2009, 21:54

Jak założyłeś stary krzyżak do nowego kielicha to lipa obydwie części do wymiany .Jak łożysko podpory rozlatuje się półoś długa do wymiany jak masz bliżej do kol. delta1996 zajedż do niego w koncu on zawsze na 100% postawi prawidłową diagnozę :D .Zapraszam do jelonki czy warto nie wiem sam się przekonasz ci co u mnie byli chyba nie żałują nadłożenia kilometrów?????????

Salvatore89
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 1
Rejestracja: 15 sie 2010, 14:32
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Lybra - przegub problem

Post autor: Salvatore89 » 10 lip 2011, 21:46

Witam serdecznie wszystkich forumowiczow,
oto taki problem pojawil sie u mnie na lucynce 2,4 103 kW, przy jezdzie wprost cos cyka na prawej stronie, przy przyspieszaniu jest cicho, ale kiedy jade wolniej i jakby hamuje silnikem to cos pyka i stuka, najczesciej te odglosy pojawiaja sie przy jezdzie w korku, chcialem zapytac czy to przegub wewnetrzny czy zewnetrzny? Dziekuje za pomoc i pozdrawiam.

skyblu
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2755
Rejestracja: 19 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: Pruszków -Kanie

Re: Lybra - przegub

Post autor: skyblu » 01 lis 2015, 13:23

Witam
Chcę wymienić przegub w Lybrze SW 2002, 1.9/85KW/ są dwa z 26 i 28-29? zębami tak powiedział sprzedawca,
owszem wezmę dwa i zobaczymy, który pasuję, ale ktoś wie który powinien być?

pozdrawiam :D
LANCIA KAPPA JTD sedan-była
Alfa Romeo 166 JTD jest
Krzysiek
Projekty Wnętrz

Awatar użytkownika
redy19
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 454
Rejestracja: 18 sty 2008, 0:00
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Re: Lybra - przegub

Post autor: redy19 » 31 gru 2015, 15:52

Witam jak ruszam na skręconych kołach to słychać takie "zgrzytanie" czy "trzeszczenie" coś takiego czy to może być przegub do wymiany ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”