Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 lip 2018, 07:34

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: 24 lis 2010, 05:14 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2009, 17:44
Posty: 76
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Jak mam zostawić w spokoju jak on był przyczyną moich problemów z zapalaniem auta rano. Musiałem kręcić i kręcić i dopiero za drugim razem zapalał. Widziałem, że przepuszcza olej to nie mogę do zostawić w spokoju bo robi na pewno zwarcie we wtyczce, do której dostaje się przez niego olej.


Na górę
Post: 24 lis 2010, 15:16 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2006, 00:00
Posty: 1998
Imię: Arek
Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
Koledzy na alfaholikach też cos pisali o tym zaworze sterującym praca wariatora. Ktos pisał, że można go rozebrac i wyczyscic - ja tego na razie nie robiłem bo nie miałem po co.


Na górę
Post: 10 sty 2011, 18:00 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2009, 17:44
Posty: 76
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Walka trwa dalej. Na aukcji kupilem juz drugi elektrozawor i tez okazalo sie ze puszcza olej az do wtyczki elektrycznej. Na szczescie oddali pieniazki a teraz mam dostac kolejny na wymiane. Zobaczymy co przyjdzie. Czy naprawde z ta szczelnoscia jest taki problem ?


Na górę
Post: 10 sty 2011, 18:24 
To co pokazujesz na zdjęciu to zawór zmiany faz rozrządu. Kupowałem taki do Lybry 2,0 20V w maju 2010. Nowy, oryginał kosztował 467 zł (kupiony od Tani_fiat który sprzedaje na allegro).
Założony i był spokój. Nie wiem za ile sprzedają używki na allegro ale skoro w Twoim padł, to w każdym jednym złomie robieranym na części też jest słaby lub na wykończeniu...
...stąd pewnie awaria tego, który Ci przysłali.
Idąc tym tropem od razu kupiłem nowy, żeby nie bawić się w żonglerkę z handlarzami.
Serdecznie pozdrawiam.


Na górę
   
Post: 03 sie 2017, 18:07 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2009, 12:50
Posty: 323
Imię: Paweł
Lokalizacja: Brwinów/k.Warszawy
Odgrzebię temat :D
Czy jeśli olej jest we wtyczce to oznacza, że ten elektrozawór jest padnięty??
Żadnych błędów komp nie pokazuje.
Też mam olej we wtyczce...

_________________
Lancia Lybra 2.0 COMFORTRONIC


Na górę
Post: 03 sie 2017, 23:58 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Posty: 1210
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Hmm... ostatnio widzę przy tym zaworze mocne zapocenie u mnie, chyba ten temat naprowadził mnie na trop.

_________________
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V


Na górę
Post: 06 sie 2017, 11:54 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2009, 12:50
Posty: 323
Imię: Paweł
Lokalizacja: Brwinów/k.Warszawy
Pytanko mam :)
Jak wysteruje ten zawór przez MESa to wyskakuje w nim mały "dzyndzelek" ale już się nie chowa.
To dobry znak??

Jak ręcznie go wcisnę to się schowa.

Czytałem na forum Alfy, że ktoś rozbierał podobny zawór i wymienił sprężynkę na mocniejszą. Nasz chyba jest nierozbieralny...

_________________
Lancia Lybra 2.0 COMFORTRONIC


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]