Lybra 2.0 20v - nie odpala

argenta67

Re: Lybra 2.0 20v - nie odpala

Post autor: argenta67 » 01 lut 2012, 17:44

marmal pisze:Nawet na forum Lancii "milość" nie zna granic :lol: :D
Szczególnie ta z tą buźką " : cenzura : " :lol: :lol: :lol:

Rafako

Re: Lybra 2.0 20v - nie odpala

Post autor: Rafako » 01 lut 2012, 18:02

argenta67 pisze:
Rafako pisze:
argenta67 pisze:
barbarka pisze:poprawną? ponoć najlepszy elektro w okolicy i najpierw że czujniki,no to wymienili,potem że rozrząd,no to ustawili,teraz zaś że nadal rozrząd a wszystkie diagnozy niestety kosztują i to nie mało.ale damy rade i będziemy śmigać Limuzyną:)
Jeśli ja bym przez miesiąc nie umiał uruchomić silnika w takiej Lybrze to już bym dawno musiał zamknąć warsztat bo na kluski do zupy bym zarobił a po drugie to jesteś dobrą klientką skoro płacisz, naprawiają a auto i tak stoi. Są tacy co na mnie narzekają ale jeszcze tak nie było aby jakieś auto ode mnie nie odjechało o własnych siłach, u mnie dłużej stoją tylko te gdzie klient z góry mówi "nie mam pieniędzy na to gówno".
Paweł, klientów na Mazowszu brak, że zaczynasz sobie w okolicach Krakowa wyszukiwać :?:
Koleżanka poprosiła o konstruktywną pomoc a nie klepanie głupot bez związku z tematem :!:
Jak potrafisz jej doradzić, to doradź, zamiast p : cenzura : ć głupoty bez sensu (chyba, że liczysz na to, że od tego gadania wrzuci auto na lawetę i przywiezie je do Twojego "jednyniesłusznego warstatu") :!:

A tak BTW to koleżanko zwróć uwagę na sugestię jakubag odnośnie immobilisera fabrycznego, może to jest właściwy trop, bo rzeczywiście mechanik, który od miesiąca nie potrafi uruchomić samochodu to jakiś niedouczony jest. Może niech go na swój koszt do ASO Lancii zawiezie jak sam się nie zna :?:
Serdecznie pozdrawiam.
Zdecydowani klienci przywozili mi już Lancie z różnych stron kraju i zawsze wracali swoim autem na kołach więc wstawki " : cenzura : " zdecydowanie nie na miejscu zaczyna ci brakować taktu.
Przynajmniej po tej buźce trochę ochłonąłeś z chamskimi docinkami zamiast fachowych porad, także zamierzony skutek został osiągnięty : ok2 : : ok2 : : ok2 :
Skoro Ci przywozili i uważasz, że to naprawisz, to zaproponuj to koleżance zamiast sypać swoimi docinkami.
Serdecznie pozdrawiam.

tygrysek
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 8
Rejestracja: 24 maja 2008, 0:00
Lokalizacja: piaseczno, Lancia Lybra 2.0

Re: Lybra 2.0 20v - nie odpala

Post autor: tygrysek » 02 lut 2012, 19:56

Miałem problem też w Lybrze 2.0 - wydmuchało uszczelkę. Mechanik, fakt 7 tygodni siedział ,robił po trochu, ale zawsze. Naprawa, czyli regeneracja głowicy, uszczelniacze,uszczelki silnika, skrzyni, wymiana rozrządu kompletnego z pompą wody, łożysko w skrzyni, wymiana olei w silniku i skrzyni, płynu chłodzącego, płynu wspomagania i jeszcze kilka drobiazgów. Części 1100zł ,robocizna 700zł. Dobra cena, czy taka sobie ?
ps dodam, że postawiłem drugi samochód, vectra B: wymiana rozrządu i naprawa tylnej osi: gumy stabilizatorów i takie tam. Części 900zł, robocizna 300zł. Czy nie zawyżył cen na częściach? Jeszcze wymiana pierścieni.
Ostatnio zmieniony 02 lut 2012, 22:01 przez stabraf, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: INTERPUNKCJA! Nie wal posta pod postem, tylko użyj odnośnika "zmień".

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Lybra 2.0 20v - nie odpala

Post autor: Wilkin » 02 lut 2012, 23:54

tygrysek pisze:Miałem problem też w Lybrze 2.0 - wydmuchało uszczelkę. Mechanik, fakt 7 tygodni siedział ,robił po trochu, ale zawsze. Naprawa, czyli regeneracja głowicy, uszczelniacze,uszczelki silnika, skrzyni, wymiana rozrządu kompletnego z pompą wody, łożysko w skrzyni, wymiana olei w silniku i skrzyni, płynu chłodzącego, płynu wspomagania i jeszcze kilka drobiazgów. Części 1100zł ,robocizna 700zł. Dobra cena, czy taka sobie ?
ps dodam, że postawiłem drugi samochód, vectra B: wymiana rozrządu i naprawa tylnej osi: gumy stabilizatorów i takie tam. Części 900zł, robocizna 300zł. Czy nie zawyżył cen na częściach? Jeszcze wymiana pierścieni.
ma to jakis związek z tematem ?? : czerwona :
załóż sobie własny.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

barbarka
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 20
Rejestracja: 31 gru 2011, 17:23
Imię: barbara
Lokalizacja: nowe brzesko

Re: Lybra 2.0 20v - nie odpala

Post autor: barbarka » 10 lut 2012, 19:15

hurrra!!! zagadała:D rozrząd jednak,na dole o 4 ząbki był przestawiony:( będę śmigać furką już nie długo:)

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Lybra 2.0 20v - nie odpala

Post autor: Wilkin » 10 lut 2012, 19:43

Gratki ;) teraz tylko po przestawiac co poniektórych fachowców ;)
A miałem właśnie Ci napisac że czujnik działa normalnie ;)
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Jaroso
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 17
Rejestracja: 02 gru 2018, 13:41
Imię: Jarek

Re: Lybra 2.0 20v - nie odpala

Post autor: Jaroso » 05 cze 2019, 9:54

Witam podepne sie do tematu moja lybra 2.0 20v po zerwaniu padka rozrzadu przedzla remont wszystko poskladane natomiast brak iskry i swiece suche choc na listwie paliwo jest. Trochu juz poczytalem i mam pare pytan 1 czy po dłuższym odlaczeniu aku imo lub alarm moga blokowac iskre? 2 Gdy rozrzad zlozony na blokach i 2znaki na pasku pokrywają się i tlok na pierwszym cyl w górnym martwym polozeniu to jest jeszcze cos przy ustawianiu na co trzeba zwrocic uwage?3 Czy czujnik położenia walka rozrzadu moze byc odpowiedzialny za brak iskry i suche swiece? Bardzo prosze o pomoc bo juz brak sil....i pomyslow..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”