Lybra 2.0 20v - kręci ale nie odpala gdy zimno

Awatar użytkownika
Zielony041
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 104
Rejestracja: 21 lip 2013, 14:32
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Katowice

Lybra 2.0 20v - kręci ale nie odpala gdy zimno

Post autor: Zielony041 » 23 sty 2016, 20:35

Drodzy klubowicze.
Mam problem z moją Lybrą. Pewnego zimnego popołudnia nie mogłem odpalić mojej Lancii. Nie chciała palić na benzynie, na gazie, ani na pych. Laweta zabrała auto i zacząłem dłubać. Ostatnio został wymieniony czujnik położenia wału na oryginalny Boscha, przepływomierz dzisiaj, także na oemowy, układ zapłonowy sprawdzony - na plaku pali, cewki, świece w porządku, aku naładowany (kręci jak głupi). Po pewnym czasie na plaku nie gaśnie (musi się dłuższą chwilę zagrzać) i dobrze pracuje na każdym paliwie, gdy temperatury są dodatnie też pali, w minusowych temperaturach jest problem. Nie mam już pomysłu, gdyby pompa nie działała to po nagrzaniu też miała by problem, tak(?). Jest jeszcze jakiś czujnik odpowiedzialny za temperaturę?
Komputer wyrzucał błędy przepływki ale już jest nowa i żadne inne nie dochodzą.

Już w ogóle nie mam pomysłów : cenzura :

Edit: Doszliśmy do jednej teorii, paliwo dochodzi do wtrysków i dalej gdy jest zimno coś blokuje jego dostęp do cylindrów. Przy próbach odpalenia awaryjnego na gazie wyrzuca gaz na nieszczelności na króćcu przed wtryskami. Co może świrować przy zimnie?
Lancia Lybra SW 2003 2.0 150KM
tel. 600 839 309 (T-Mobile)
SK 900CV

Awatar użytkownika
Zielony041
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 104
Rejestracja: 21 lip 2013, 14:32
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Katowice

Re: Lybra 2.0 20v - kręci ale nie odpala gdy zimno

Post autor: Zielony041 » 26 sty 2016, 23:57

Doszedłem chyba do problemu.
Obrazek
Przewody pompy paliwowej. Jeden z pinów wyraźnie przyjarany. Da się to jakoś powymieniać czy w grę wchodzi tylko wymiana całej pompy? Da się jakoś przemierzyć pompę i jeśli tak to jakie wartości w jakich miejscach są poprawne?

Dzięki!
Lancia Lybra SW 2003 2.0 150KM
tel. 600 839 309 (T-Mobile)
SK 900CV

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”