Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku

Awatar użytkownika
Jan19
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 262
Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:36
Imię: Jan
Lokalizacja: Łódź

Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku

Post autor: Jan19 » 04 maja 2017, 21:51

Maniak pisze: 04 maja 2017, 18:56
Energetyk pisze: Jak to nie ma? A co steruje wolnymi obrotami? Map sensor jakiś?
Aż tak głęboko moja wiedza nie sięga lecz znalazłem w necie takie cuś, ciekawe jaką przepustnicę ma kolega... :roll:
Tutaj krokowy nie steruje światłem dodatkowego kanału tylko steruje całą klapą przepustnicy. Temat znany z alfy i fiata 1.2 16V. I Uno :) Kiedyś bravkę robiłem nie zapalała i kaszlała ale w całym zakresie temperatur.
Nigdy nie wolno wdawać się w dyskusję z głupszym bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Energetyk
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Posty: 1222
Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku

Post autor: Energetyk » 05 maja 2017, 10:24

Ciężko powiedzieć bo co wynalazek to inny krokowiec albo jakaś hybrydowa konstrukcja. Odłączyć zawsze można. Widzę też że jest na spinki więc rozbieralne, może da sie wyczyścić jeśli to nie tylko płytka z elektroniką.
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V

akw
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 25
Rejestracja: 15 maja 2016, 7:12
Imię: Arek
Lokalizacja: Radomsko

Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku

Post autor: akw » 10 maja 2017, 12:37

Pogodziłem się z w/w usterką nic nie pomaga dzięki wszystkim za pomoc, zamykam temat.

akw
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 25
Rejestracja: 15 maja 2016, 7:12
Imię: Arek
Lokalizacja: Radomsko

Re: Lybra 2.0 20v + LPG - szarpanie na zimnym silniku

Post autor: akw » 12 maja 2017, 9:16

Znalazłem problem otóż źle była ustawiona temperatura na parowniku LPG i czujniku temperatury gazu, była za wysoka. Po zmianie na prawidłową czyli otoczenia powietrza wszystko działa ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”