Lybra 2.0 20v - dlaczego rura wydechowa jest podwójna?

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5036
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Lybra 2.0 20v - dlaczego rura wydechowa jest podwójna?

Post autor: Bichoń » 05 maja 2017, 21:39

Dlaczego wydech w lybrze 2.0 ma podwójną ściankę? Dzisiaj moja rura wydechowa nieco straciła ciągłość, zastanawiam się jak to naprawić. Myślałem o obejmie, tylko nie wiem jak się zachowają te ścianki, czy ich nie zgniotę.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Lybra 2.0 - dlaczego rura wydechowa jest podwójna?

Post autor: Wilkin » 05 maja 2017, 23:51

Wsadź kawałek rury pomiędzy stare i wtedy ściśnij.
Jest podwójna , bo lepiej tłumi.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5036
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Lybra 2.0 - dlaczego rura wydechowa jest podwójna?

Post autor: Bichoń » 06 maja 2017, 10:52

Na razie pospawane, a do tłumikarza dojechałem z tłumikiem złapanym puszką po piwie na 2 cybantach. Całkiem cicho było :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”