Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 lip 2018, 02:12

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 19 maja 2017, 18:26 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1234
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Witam!
Czy ktoś ma możliwość sprawdzić jak zachowa się ciepły silnik w lybrze 1.8 jak nieco odkręcimy korek oleju? Czy obroty się zmienią? Wiem że można wszystko ochlapać dlatego proszę o częściowe odkręcenie korka. Wystaczy to aby silnik zassał lewe powietrze. Dziękuję.


Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka

_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Post: 19 maja 2017, 19:05 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:36
Posty: 262
Imię: Jan
Lokalizacja: Łódź
Sprawdzałem specjalnie dla ciebie kolego. Nic się takiego nie dzieje. Polecam sprawdzić drożność przewodu z filtrem najlepiej zdjąć na chwilkę rurę przy przepustnicy i powtórzyć test z korkiem

_________________
Nigdy nie wolno wdawać się w dyskusję z głupszym bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.


Na górę
Post: 19 maja 2017, 19:10 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1234
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Bardzo dziękuję. Pytałem dlatego że po ostatnim czyszczeniu przepustnicy i krokowca silnik w zakresie ok 1500-2500 obr przy jednostajnej jeździe zachowuje się tak jakby brakowało mu paliwa… któs może ma pomysł co sknociłem?

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Post: 19 maja 2017, 19:10 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1234
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Dodam tylo że przepływomierz podmieniałem, krokowiec też i bez zmian.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka



_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Post: 20 maja 2017, 07:37 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1234
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Jan19 a mógłbyś sprawdzić jeszcze czy na wolnych obrotach słychać u Ciebie w lybrze syk przy siłowniku VIS-a? Dziękuję.

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Post: 20 maja 2017, 13:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:36
Posty: 262
Imię: Jan
Lokalizacja: Łódź
to bez sprawdzania ci powiem że toszke syczenie słychać

_________________
Nigdy nie wolno wdawać się w dyskusję z głupszym bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.


Na górę
Post: 20 maja 2017, 18:25 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2007, 00:00
Posty: 360
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo
Witam,ojciec ma co prawda grande punto 1,4 16v i po odkręceniu korka silnik dosłownie głupieje z obrotami,ale jak twierdzi mój mechanik to normalne a w punto syna 1,2 16v brak reakcji.

_________________
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-użytkowana


Na górę
Post: 20 maja 2017, 21:39 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1234
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Od kilku dni walczę z przerywaniem silnika przy jednostajnej jeździe. Zaczęło się to od tego jak w autku było ok 10 litrów paliwa i auto kilka godzin postało przechylone na prawy bok na pochyłym parkingu. Do przyjazdu na ten parking autko jechało jak złoto. Czy możliwe jest aby pompa zassała jakieś zanieczyszczenie z dna zbiornika? Czy paliwo nie powinno być dokładnie filtrowane przez filtr w pompie zanim dostanie się do listwy wtryskowej? Silnik zapala od strzała i na biegu jałowym wkręca się normalnie na obroty. Podczas jazdy auto przyspiesza lecz mam wrażenie że nie ma takiej mocy jak mieć powinno. Świece już podmienione cewki oraz kompletna przepustnica także. Odma szczelna i drożna. Kilka dni temu czyściłem przepustnicę i wymieniłem filtr powietrza na manna. Elektrycznie ECU nie zgłasza żadnych błędów. Coś ktoś?

Wysłane z mojego SM-T235 przy użyciu Tapatalka


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Post: 20 maja 2017, 21:57 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:36
Posty: 262
Imię: Jan
Lokalizacja: Łódź
z tego co pamiętam to w układzie nie ma filtra a jest w zbiorniku taki odstojnik. Zawsze można odkręcić pompę i sprawdzić czy jakiś fuzel tam się nie dostał. Ja przez 17 lat nic nie czyściłem i nawet nie wiem jak ta pompa wygląda;)

_________________
Nigdy nie wolno wdawać się w dyskusję z głupszym bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.


Na górę
Post: 29 maja 2017, 22:30 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1234
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Zatankowałem pełny zbiornik paliwa z chyba pewnej stacji do tego dolałem siuwaksu valvoline do czyszczenia układu paliwowego i po przejechaniu 120km czuć wyraźną poprawę. Oby na stałe ta poprawa została…

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Post: 27 cze 2017, 10:07 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1234
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Z przerywaniem silnika w lybrze 1.8 walki ciąg dalszy. Wczoraj w garażu po powrocie usłyszałem że pompa paliwa nie pracuje ciągle tylko z przerwami. Zdaje się że wcześniej tak nie było tylko słyszalny wysoki dźwięk pompy był ciągły. W przerwach pracy pompy na wolnych obrotach silnik dostaje czkawek więc przyczynę szarpań chyba zlokalizowałem.Tylko teraz czy to przerwy w zasilaniu pompy w prąd czy pompa dogorywa… Co ciekawe silnik na luzie po podniesieniu obrotów na np. 2500 pracuje prawidłowo, bez zauważalnych przerw. Czy ktoś mógłby przysłuchać się pompie w swojej lybrze o ewentualnie potwierdzić moje przypuszczenia że pompę powinienem cały czas słyszeć? Dziękuję.

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Post: 27 cze 2017, 12:59 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:36
Posty: 262
Imię: Jan
Lokalizacja: Łódź
prędkość obrotowa silnika nie wpływa na pracę pompy paliwa to po pierwsze. Po drugie jak pompa jest licha a na wolnych obrotach kuleje silnik to na wysokich obrotach chodzić nie będzie. To chyba logiczne. Ogólnie to myșlę że temat paliwa zostaw w spokoju ewentualnie kompem sprawdź jak działa i basta. Twoje przerywanie ma inne podłoże. Czy komp coś pokazuje?

_________________
Nigdy nie wolno wdawać się w dyskusję z głupszym bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.


Na górę
Post: 27 cze 2017, 13:11 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1234
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Komputer nic nie pokazuje, przynajmniej jeśli chodzi o błędy. Mam sprawną pompę na półce to dziś podmienie na próbę.

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Post: 29 cze 2017, 20:15 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1234
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Jan19 miałeś rację. Podmiana pompy nic nie dała. Po zdjęciu rur dolotu i zatkaniu przepustnicy silnik gaśnie czyli dolot szczelny. Paliwo i iskra jest, powietrze także. Silnik pali od strzała, w miarę normalnie przyspiesza. O co chodzi z tym przerywaniem?

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Post: 30 cze 2017, 23:03 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:36
Posty: 262
Imię: Jan
Lokalizacja: Łódź
Posprawdzać odczyty z czujników

_________________
Nigdy nie wolno wdawać się w dyskusję z głupszym bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]