Lybra 2.0 ASB - zmuliła się

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Lybra 2.0 ASB - zmuliła się

Post autor: FXX » 17 cze 2017, 0:48

Dla silnika 2.0 w Lybrze, przynajmniej do wersji MES 1.7 nie ma pozycji takiej jak "Oczekiwana masa powietrza" czy "oczekiwany przepływ powietrza".
To co pokazuje michalkrk to screen dla JTD i to dla CF3.

Teoretycznie powinny być. Praktycznie np. oczekiwanego ciśnienia doładowania w dieslu 1.9JTD 105KM również nie uświadczysz :)
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
malins
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 77
Rejestracja: 23 kwie 2015, 12:19
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: Lybra 2.0 ASB - zmuliła się

Post autor: malins » 09 paź 2017, 19:05

Nie wiem, czy problem jest rozwiazany... Cewka nie musi miec wizualnych brakow. Po prostu wewnatrz jest kaszana i tyle. Jedyne wyjscie to komp lub po kolei podmienianie nowej cewki I obserwowanie czy sa roznice. "Wypozycz" taka w sklepie. Ceny: hitachi, beru ~170-200 dukatow, skv po znizkach mozna ponizej 100 dostac, tez dobra. Ja mialem latwiej, bo bylem ukierunkowany, ktory cylinder nie pali. Pozostawalo pytanie dlaczego. Daj znac, czy rozwiazales temat. Sluze swoja wiedza, duzo udalo mi sie zrobic samemu w mojej :)

Awatar użytkownika
jasiugm
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 372
Rejestracja: 03 lut 2015, 19:14
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Lybra 2.0 ASB - zmuliła się

Post autor: jasiugm » 10 paź 2017, 7:26

Powodzenia w "wypożyczeniu" cewki w sklepie :-p
Kup najlepiej ze dwie używane cewki na podmiankę i tyle. Zmieniaj po kolei i znajdziesz tą złą.
Kappa SW 2.0 20V VIS
Y 1.2 8V

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5034
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Lybra 2.0 ASB - zmuliła się

Post autor: Bichoń » 10 paź 2017, 8:08

Jedna czy dwie zapasowe cewki się znajdą, to nie problem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”