Witam Was serdecznie.
Wiem, że temat już się powielał i powiem szczerze, że sam nie wiem co wybrać. Chociaż pracuje w hurtowni motoryzacyjnej i miałem obydwa sprzęgła w ręku, to mam dylemat.
Tarcza Sachsa wydaje mi się bardziej sztywna i z większą ilością cierniwa w sobie, aczkolwiek Valeo moim zdaniem ma lepiej wykonany docisk i łożysko, nieznacznie ale jednak..
W sumie oceńcie sami i proszę o jakieś rady z doświadczenia.
Lybra 2.4 JTD - które sprzęgło Valeo czy Sachs ?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 sie 2015, 6:42
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Lybra 2.4 JTD - które sprzęgło Valeo czy Sachs ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- meqqex
- Klubowicz
- Posty: 2393
- Rejestracja: 05 wrz 2012, 18:15
- Skype: pr2em0
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Chojna - ZGR
- Kontakt:
Re: Lybra 2.4 JTD - które sprzęgło Valeo czy Sachs ?
Ja jeździłem na Valeo i nie narzekałem jednak zmieniłem kompletnie fabryczny zestaw i ostatecznie zapodałem inną konfigurację:
- sztywne koło zamahowe z Fiata Coupe 20v Turbo (tylko i wyłącznie inne nie wchodzi w grę, jak poszukasz to znajdziesz a nie jest łatwo)
- sprzęgło z dociskiem od Fiata coupe 16v Trubo lub 20v Turbo
PS
Ja bym wybrał Valeo
- sztywne koło zamahowe z Fiata Coupe 20v Turbo (tylko i wyłącznie inne nie wchodzi w grę, jak poszukasz to znajdziesz a nie jest łatwo)
- sprzęgło z dociskiem od Fiata coupe 16v Trubo lub 20v Turbo
PS
Ja bym wybrał Valeo
[Lancia_Lybra_SW_LX_1.9_JTD_85kW_2004R]
6cio biegowy manual
BREMBO Brakes System
Novitec 18 inch wheels
ECU soft update STAGE 1 150 KM / 340 Nm by Ramzes_II
6cio biegowy manual
BREMBO Brakes System
Novitec 18 inch wheels
ECU soft update STAGE 1 150 KM / 340 Nm by Ramzes_II