Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 paź 2019, 4:19

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 12 wrz 2019, 21:09 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 27 gru 2018, 17:24
Posty: 5
Imię: Konrad
Dzień Dobry,
Dziś rano, po odpaleniu auta zauważyłem, że strasznie muli. Turbina w ogóle się nie załącza, ciężko się rozpędzić. Na desce nie wywaliło marchewy.
Po pracy, po odpaleniu auta to samo- straszny muł. Po przejechaniu jakiś 15 kilometrów turbina się załączyła. Na desce brak marchewy. Grucha od sterowania turbiny się otwiera.

Sprawdziłem błędy:
-P0404 EGR - błąd jest odkąd jeżdżę lybrą ( czyli ponad 6 lat ). Mimo czyszczenia ( zawór się otwiera ) cały czas był i jest.
-P0380 - Odkąd jeżdżę nie wymieniałem świec. Jakiś czas temu po odpaleniu pojawiła się żółta kontrolka. Myślę, że już świece są do wymiany, ogarnę to na dniach. Ale też nei jest to pewnie przyczyną.
-P0101 Air flow meter - jak mniemam, przepływka. Czy to może być przyczyną? Jak to sprawdzić? Przeczyścić?

W załączniku zrobiłem test. Boost pressure, desired boost pressure i fuel pressure. Nie wiem jednak, czy w jakimkolwiek stopniu test jest miarodajny. Po prostu odpaliłem auto i przegazowałem do ~3,8 tyś obr. W załączniku zdjęcie, jeśli miałoby to w czymś pomóc.

Czy wiecie od czego zacząć? Jakieś pomysły?


Na górę
PostDodany: 12 wrz 2019, 21:11 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 27 gru 2018, 17:24
Posty: 5
Imię: Konrad
Przepraszam, nie załączyłem zdjęcia.


Załączniki:
lybra.jpg
lybra.jpg [ 228.51 KiB | Przejrzano 454 razy ]
Na górę
PostDodany: 17 wrz 2019, 21:50 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2019, 21:28
Posty: 66
Lokalizacja: Wrocław
" -P0101 Air flow meter - jak mniemam, przepływka. Czy to może być przyczyną? Jak to sprawdzić? Przeczyścić? "
Jak najbardziej może.Idealnie byłoby gdybyś miał możliwość podmiany i porównania różnic.Można też zbadać parametry jej pracy programem i wszystko będzie jasne.Nie wiem jakiego rodzaju jest u ciebie ale póki co zdemontuj i z wielką starannością,dokładnością koniecznie bezdotykowo środkiem do czyszczenia,odtłuszczania np.benzyną ekstrakcyjną w sprayu potraktuj w środku ten wkład.Nie ruszaj pod żadnym pozorem tej kostki z pinami.Jej rozebranie totalnie rozkalibruje przepływkę i jedyne co możesz potem zrobić to ją wyrzucić do kosza.Tak więc jeżeli masz jeszcze oryginalną przepływkę-walcz o nią bo zamienniki to masakra.Ja cały ten proces o którym piszę przechodziłem z podobnego powodu,wykluczając oczywiście sytuację" nieszczelności dolotu" lub padniętej turbiny.Po oczyszczeniu na pewno powinieneś odczuć poprawę.Tak czy owak warto jednak sprawdzić jej parametry i wówczas wszystko będzie jasne.Przepływka teoretycznie po przebiegach ponad 250 tyś w ocenie specjalistów ma prawo niedomagać jeżeli o nią się wcześniej nie dbało.

_________________
Jeżdżę samochodem,którego nikt nie potrzebuje ale każdy chce go mieć
www.fiatcoupepolska.pl


Na górę
PostDodany: 18 wrz 2019, 8:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2007, 0:00
Posty: 374
Imię: Artur
Lokalizacja: dominowo
Odepnij przepływkę i się przejedź,jak będzie poprawa to masz winnego.

_________________
lancia lybra intensa 2,4jtd-sprzedana
lancia delta III platinum 2,0 M-jet 2010r-użytkowana


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl