Lybra 2.4 JTD - zablokowane hamulce po wymianie

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Lybra 2.4 JTD - zablokowane hamulce po wymianie

Post autor: bronx » 07 kwie 2016, 19:01

Pisałeś o 2 przednich.

Awatar użytkownika
LanciaDelta
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 103
Rejestracja: 14 sty 2013, 19:18
Imię: Maciej
Lokalizacja: Wrocław

Re: Lybra 2.4 JTD - zablokowane hamulce po wymianie

Post autor: LanciaDelta » 09 kwie 2016, 16:54

Umówmy się. Pompa ma dwie sekcje. Oba węże spuchły nagle w jeden dzień? Czym się objawia niedrożny wężyk, zablokowaniem wszystkich kół czy tylko tego koła, którego usterka dotyczy?

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3996
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Lybra 2.4 JTD - zablokowane hamulce po wymianie

Post autor: volf » 09 kwie 2016, 17:41

Na zgaszonym tez jest ten efekt, jeśli tak to raczej nie serva wina a samej pompy...
Kto zdiagnozował ten "wadliwy" ABS-Ty czy mechanik?
KAPPA TDS & JTD

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Lybra 2.4 JTD - zablokowane hamulce po wymianie

Post autor: bronx » 09 kwie 2016, 17:48

HamoUlcowe elastyczne przy kolach.
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2016, 18:29 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: HamUlcowe!!!

Awatar użytkownika
LanciaDelta
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 103
Rejestracja: 14 sty 2013, 19:18
Imię: Maciej
Lokalizacja: Wrocław

Re: Lybra 2.4 JTD - zablokowane hamulce po wymianie

Post autor: LanciaDelta » 09 kwie 2016, 21:20

Pompa hamulcowa wymieniona na nową, ten sam efekt. Zadzwoniłem do mechanika od siebie z wioski, przyjechał, wpiął się KOMPUTEREM zdiagnozował przez OBD pompę ABS i niby wyskoczył mu błąd "Awaria zaworu zwrotnego". Mówi do mnie tak, wymień sobie pompę ABS i będziesz jeździł. Tydzień szukałem pompy TRW. Przyszła, podmieniłem ABS i żadnej różnicy ponadto nie dał się skalibrować. Dzwonie do następnego zaprzyjaźnionego mechaniora, mówię jaka jest sytuacja co się dzieje i co już zrobiłem do tej pory. Ten znów mówi żebym wymienił pompę hamulcową i będę jeździł. Wczoraj wymieniłem i dalej to samo, ponadto ciągle świecą mi się światła stop, brakuje dosłownie 2 mm żeby pedał rozłączył światła. Jak unoszę pedał do góry, światła stop gasną i wszystko się lekko kręci. Na zgaszonym też tak jest, nawet jak odepnę podciśnienie z serwa to oprócz tego, że trzeba mocno deptać to to i tak nic nie zmienia. Panowie CZESKI FILM. Wymieniając pompę hamulcową byłem zmuszony zdemontować ABS więc wróciłem do swojego starego i nie ma żadnego błędu, system działa i nic się nie świeci na blacie wiec poniosłem niepotrzebny koszt jak i straciłem czas i nerwy. Hehe :) Jeździć jeżdżę ale już mnie boli stopa od tego podkładania pod pedał. :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”