Lybra 1.9 JTD - błąd P0480 P0481/immo U1600/brak połączenia z ECU
: 24 maja 2017, 11:06
Serwus
Mam problem. Wyskoczyły mi 3 błędy.
Zaczęło się od tego że klima znów nie działa więc zacząłem sprawdzać po kolei bezpieczniki i przekaźniki te przed aku.
Prace poszły od wyjęcia przekaźnika BITRON 12V 30A nr 46520412 (mniejszy czerwony) i podmiany na drugi jednak nie mogłem go wyciągnąć od razu zatem podważyłem go neonówką i doszło do zwarcia (iskra) ponieważ końcówka neonówki połączyła piny nr 85 i 87.
Zaznaczam, że kluczyki były w stacyjce ale na 100% zapłon był wyłączony.
Skutkiem tego wyskoczyły mi błędy:
U1600 Immobilizer / Wysoki sygnał / Krytyczny P0480 Przekaźnik wentylatora 1 / Brak sygnału / Krytyczny / Kontrolka ZAŁ
P0480 Przekaźnik wentylatora 2 / Brak sygnału / Krytyczny / Kontrolka ZAŁ Na co najmniej 8 prób połączenia FESem i tylko 3 razy udało mi się nawiązać połączenie z autem aby na bieżąco sprawdzać czy moje działania przynoszą skutek. Obecnie bark komunikacji z autem
Auto kręci nie odpala. Nie świeci się i nie mryga CODE świeci za to kontrolka silnika. Mam problem z podłączeniem się do ECU.
Na dodatek w poszukiwaniu spalonych bezpieczników przeżyłem mały szok gdyż w bezpiecznikach głównych na aku był nadpalony na jednej odnodze bezpiecznik 60A w miejscu zaznaczyłem na czerwono. NR 6 to MAXI – FUSE: zasilanie elektrowentylatorów chłodnicy silnika (wersje 1.6 z klimatyzacją – 1.9 jtd – 2.4 jtd)
Obecnie bezpieczniki sprawdzone i spalony wymieniony jak również wymieniłem przekaźniki. BITRONA 46520419 (czarny) i BITRON 46520412 (czerwony)
Auto kręci nie odpala. Nie świeci się i nie mryga CODE świeci za to kontrolka silnika. Mam problem z podłączeniem się do ECU.
Proszę o jakieś sugestie. Ewentualnie czy rozbrojenie/wyłączenie Immo może pomóc przy odpaleniu auta?
Mam problem. Wyskoczyły mi 3 błędy.
Zaczęło się od tego że klima znów nie działa więc zacząłem sprawdzać po kolei bezpieczniki i przekaźniki te przed aku.
Prace poszły od wyjęcia przekaźnika BITRON 12V 30A nr 46520412 (mniejszy czerwony) i podmiany na drugi jednak nie mogłem go wyciągnąć od razu zatem podważyłem go neonówką i doszło do zwarcia (iskra) ponieważ końcówka neonówki połączyła piny nr 85 i 87.
Zaznaczam, że kluczyki były w stacyjce ale na 100% zapłon był wyłączony.
Skutkiem tego wyskoczyły mi błędy:
U1600 Immobilizer / Wysoki sygnał / Krytyczny P0480 Przekaźnik wentylatora 1 / Brak sygnału / Krytyczny / Kontrolka ZAŁ
P0480 Przekaźnik wentylatora 2 / Brak sygnału / Krytyczny / Kontrolka ZAŁ Na co najmniej 8 prób połączenia FESem i tylko 3 razy udało mi się nawiązać połączenie z autem aby na bieżąco sprawdzać czy moje działania przynoszą skutek. Obecnie bark komunikacji z autem
Auto kręci nie odpala. Nie świeci się i nie mryga CODE świeci za to kontrolka silnika. Mam problem z podłączeniem się do ECU.
Na dodatek w poszukiwaniu spalonych bezpieczników przeżyłem mały szok gdyż w bezpiecznikach głównych na aku był nadpalony na jednej odnodze bezpiecznik 60A w miejscu zaznaczyłem na czerwono. NR 6 to MAXI – FUSE: zasilanie elektrowentylatorów chłodnicy silnika (wersje 1.6 z klimatyzacją – 1.9 jtd – 2.4 jtd)
Obecnie bezpieczniki sprawdzone i spalony wymieniony jak również wymieniłem przekaźniki. BITRONA 46520419 (czarny) i BITRON 46520412 (czerwony)
Auto kręci nie odpala. Nie świeci się i nie mryga CODE świeci za to kontrolka silnika. Mam problem z podłączeniem się do ECU.
Proszę o jakieś sugestie. Ewentualnie czy rozbrojenie/wyłączenie Immo może pomóc przy odpaleniu auta?