Zmieniam Passata na Lybrę

Moderator: stabraf

marco
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1386
Rejestracja: 06 sie 2006, 0:00

Lybra vs. Passat

Post autor: marco » 10 mar 2007, 18:02

...bardzo ważne !
-kupując Lyberkę - pamiętaj , abyś zrobił wszystko , zeby radio nie bylo z Chin :!: :wink: :bandit:

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

Lybra vs. Passat

Post autor: Łukasz » 10 mar 2007, 21:43

Ostatnio troche sobie posmigalem mojej mamy peugeotem 307 HDI 110ps co pradwa to nie segment D ale dosc wyrosniety seg.C+
Zawieszenie w 307 o wiele twardsze-nie podoba mi sie!!!
Uklad kierowniczy-o wiele mniej precyzyjny niz w lybrze. Przy szybkich lukach mialem wrazenie poslizgu tylnych kol. Dobrze, ze jest tam system ESP bo mialem w pewnych mometach mokro. W lybrze takich zludzen nie mialem. Charakterystyka pracy zawieszenia jest niemal neutralna(jak sie da w pizd... to jest troche podsterowny)
Silnik w 307 ciagnie bardzo ladnie od 1850obr i tego mi bardzo brak w lybrze. Sytuacja sie zmienia przy przyspieszeniach od 160+
Kufer... tu przewaga 307, nie ma progu, podloga jast rowniutka i docenia sie to jak musialem przewiesc pare workow kleju.
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

Awatar użytkownika
Miniol
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 89
Rejestracja: 22 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Śrem/Wrocław

Lybra vs. Passat

Post autor: Miniol » 11 mar 2007, 10:42

no i SW - "szyba" na pol dachu ;)
bez Lancii,ale z pasja do pieknych samochodow ;)

volkswagenfan: Polo 6N, Golf V

mike_p
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 13
Rejestracja: 11 gru 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Lybra vs. Passat

Post autor: mike_p » 13 mar 2007, 9:03

Tak jak juz wczesniej zostało wspomniane, passat jest autem zwyczajnym, bez zbednych gadzetow, taki ot pospolity.
Trwale autko, zawieszenie rowniez nienajlepiej znosi polskie drogi, jednak wymiana wahaczy przednich raz na 30tys zalatwia sprawe.
Silnik PD115 to udana konstrukcja i bez obrazy, wg mnie lepsza niz konstrukja CR. Jest bardziej odoporna na niską jakosc paliwa. Fakt w CR kultura pracy jest na wyzszym poziomie, bo wiekszy nacisk kladli na ekologie i kulture pracy.
Jednak z technologicznego punktu widzenia, pompowtryski dają wyzsze cisnienie paliwa, co wiaze sie z wyzsza wydajnoscia. Dlatego tez moment obrotowy bedzie dostepny od nieco nizszych obrotow.
Poza tym po zainwestowaniu ok 1500zl w lekka modyfikację softu (chiptuning) otrzymamy autko z zupelnie innym sercem, znacznie zwawszym i mocniejszym. A silniki te swietnie nadają sie do modyfikacji,oraz rownie dobrze je znosza. Maja po prostu potencjal.
Lancia jest autem ktorym jazda ma sprawiac przyjemnosc, jej klasa powoduje ze autko mimo iż wolniejsze, to jedzie sie w sposob dostojny.
Oczywiscie mozna podkrecic takze silnik jtd lanci, jednak juz nie w takim stopniu.

Anonymous

Lybra vs. Passat

Post autor: Anonymous » 17 mar 2007, 6:21

Wiem, wiem ...prawie wszystko wiem. czeka mnie trudna decyzja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lybra/Lybra SW”