regeneracja walkow rozrzadu

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
hf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 106
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: kraków

regeneracja walkow rozrzadu

Post autor: hf » 03 gru 2007, 16:06

co sadzicie na temat regeneracji walkow tzn napawania krzywek czy to ma sens?

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Re: regeneracja walkow rozrzadu

Post autor: schab » 03 gru 2007, 20:39

"hf" pisze:co sadzicie na temat regeneracji walkow tzn napawania krzywek czy to ma sens?
To znowu ja ...
A skąd wiesz , że wymagają regeneracji ? Jeżeli już jesteś o tym święcie przekonany , a jesteś z Krakowa - podjedź do firmy Rewar na Grzegórzecką ( naprzeciw ogrodu Liceum VIII ) Tam ci wiele wyjaśnią . Przy okazji regeneracji da się z wałkami wiele zrobić : zmienić kąty otwarcia i zamknięcia , czasy , wzniosy krzywek itp . Tylko znowu zachodzi pytanie - co chcesz osiągnąć i do czego później auto ma służyć .
Znam kilka przypadków , gdzie w którymś momencie właściciel się połapał , że zabrnął z modyfikacjami tak daleko , że auto nie nadaje się do jazdy - więc musiał kupić nowe ... A przy okazji nie ma wtedy szans , żeby odzyskać choćby znikomą część zainwestowanej kasy - jeśli ktoś sprzedaje auto po gruntownych przeróbkach !
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Cerberus

Re: regeneracja walkow rozrzadu

Post autor: Cerberus » 03 gru 2007, 23:04

"hf" pisze:co sadzicie na temat regeneracji walkow tzn napawania krzywek czy to ma sens?
przynajmniej do 2.0 16V turbo niema sensu robilem taki silnik tzn naprawiałem go po serwisie fiata z Warszawy . Krzywyki na obydwu wałkach byly regenerowane i azotowane - rezultat 14 000km przebiegu i zlom daremnie wyrzucone pieniadze

Awatar użytkownika
hf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 106
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: kraków

regeneracja walkow rozrzadu

Post autor: hf » 04 gru 2007, 14:01

mialem zjechana jedna krzywke na walku wydechowym juz zrobione wlasnie na grzegorzeckiej koszt 130pln drugi tzn ssacy zakladam od themy 2.0 16v

Awatar użytkownika
Wolek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 598
Rejestracja: 13 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Krosno

regeneracja walkow rozrzadu

Post autor: Wolek » 08 gru 2007, 1:01

W Rewrze świetnie robią wałki. Robili mi i kilku znajomym dorajdówek. Nie ma się doczego przyczepić 8)
Były: Fiat 125p 2.0 DOHC x3, Alfa Romeo Giulietta 1.8, Honda CRX 1.6 16v, Lancia Dedra 2000 Turbo, Lancia Dedra Integrale x2, Lancia Kappa 20vT
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2

Awatar użytkownika
Bany
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 895
Rejestracja: 29 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

regeneracja walkow rozrzadu

Post autor: Bany » 08 gru 2007, 10:09

Na Swiątka nie narzekam mam jego kilka wałków montowałem też kilka sztuk,zmienili obróbke cieplną i wałki są duzo lepsze.
Poza tym znamy sie dobrze.
Wczoraj dostałem wałki do turbo 16v,zobaczymy jakie efekty.
Robią tylko nowe wałki ,nie naprawiają starych.
Do 16-tki ok 1500pln za nowe (2 szt)oczywiście w detalu.

Awatar użytkownika
hf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 106
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: kraków

regeneracja walkow rozrzadu

Post autor: hf » 08 gru 2007, 21:04

ja mialem tylko jedna krzywke na walku wydechowym zrobilem to na grzegorzeckiej w krakowie zajmuja sie tym od 30 lat zobaczymy z jakim skutkiem....... :?

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”