punto - Kłopot z odpaleniem auta
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Ja nie pisalem o akumultorze... tylko o rozruszniku...
I jak z twoim problemem? Wyjasnilo sie cos do konca?
I jak z twoim problemem? Wyjasnilo sie cos do konca?
Lancia Thema III 2.5td 09.92r
punto - Kłopot z odpaleniem auta
"Windforce" pisze: I jak z twoim problemem? Wyjasnilo sie cos do konca?
Więc tak, włożyliśmy inny akumulator, autko zapaliło od strzału, gdy silnik chodził zmierzyliśmy napięcie na klemach, wynosiło ono 13,8.
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Ciekawe w jaki sposób komputer poznaje że silnik napędzają koła a nie rozrusznik"Pepto" pisze:No wo gule komputer wariuje jak sie zapili z popychlu. Taki rozruch jest niewłaściwy/niebezpieczny dla każdego auta z elektronicznie sterowanym zapłonem i wtryskiem.
''Najpierw sobie poczytaj nt. zapalania silników na pych potem się wypowiadaj.
Najbardziej cierpi katalizator i nie chodzi tu o przeskakiwanie ząbków na pasku''
Jak juz mamy pilnować sie tych bzdur wyczytanych z instrukcji obslugi to tam jest napisane że z prawie każdym problemem mamy sie zgłosić do ASO
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Dokładnie"Bany" pisze:Ciekawe w jaki sposób komputer poznaje że silnik napędzają koła a nie rozrusznik"Pepto" pisze:No wo gule komputer wariuje jak sie zapili z popychlu. Taki rozruch jest niewłaściwy/niebezpieczny dla każdego auta z elektronicznie sterowanym zapłonem i wtryskiem.
''Najpierw sobie poczytaj nt. zapalania silników na pych potem się wypowiadaj.
Najbardziej cierpi katalizator i nie chodzi tu o przeskakiwanie ząbków na pasku''
Jak juz mamy pilnować sie tych bzdur wyczytanych z instrukcji obslugi to tam jest napisane że z prawie każdym problemem mamy sie zgłosić do ASO
Nie bić nowy jestem
Jazda po A4- moja praca
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)
Jazda po A4- moja praca
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Fragment artykułu z "Auto Świata":
"Podczas próby rozruchu, zanim auto "zaskoczy", niespalona benzyna trafia do układu wydechowego. Po uruchomieniu silnika dochodzi do wypalania lub nawet eksplozji paliwa w katalizatorze, co w wielu przypadkach może prowadzić do jego zniszczenia."
"Podczas próby rozruchu, zanim auto "zaskoczy", niespalona benzyna trafia do układu wydechowego. Po uruchomieniu silnika dochodzi do wypalania lub nawet eksplozji paliwa w katalizatorze, co w wielu przypadkach może prowadzić do jego zniszczenia."
punto - Kłopot z odpaleniem auta
Podobnie zresztą jak podczas niemiłosiernego kręcenia rozrusznikiem. Czasami auto z padniętą baterią czy rozrusznikiem zapala na pych po 2-3 metrach i myślę, że straty w katalizatorze (zakładając, że jest) są do pominięcia w takim przypadku,"wega" pisze:Fragment artykułu z "Auto Świata":
"Podczas próby rozruchu, zanim auto "zaskoczy", niespalona benzyna trafia do układu wydechowego (...)
punto - Kłopot z odpaleniem auta
heh wlasnie skad komputer wie ze ze to nie rozrusznik napedza...
Z teg oco wiem beznyna potrzebuje ok 100 obrotow/min zeby silnik zapalil (diesel ok 200) wiec jak na popych rozpedzic auto i dac na 2gi bieg (zalezy jak duzy silnik) to spokojnie odpali po metrze.
Nieraz zapalalem... nawet diesla czego nie powinno sie robic... ale mus to mus
Z teg oco wiem beznyna potrzebuje ok 100 obrotow/min zeby silnik zapalil (diesel ok 200) wiec jak na popych rozpedzic auto i dac na 2gi bieg (zalezy jak duzy silnik) to spokojnie odpali po metrze.
Nieraz zapalalem... nawet diesla czego nie powinno sie robic... ale mus to mus
Lancia Thema III 2.5td 09.92r