Post
autor: Tomzik » 20 kwie 2008, 13:24
W zasadzie przedmówcy juz wyrazili to co chciałem powiedzieć, o tym, że bieznik może i ładnie wyglada w chińskich oponach, ale "prawie taki" jak w markowych produktach nie oznacza "równie dobry", o tym, że liczy się przede wszystkim mieszanka, z jakiej zrobiono oponę (pamięta ktoś pierwsze Kumho zakładane seryjnie w Daewoo?), a także o tym, że wielkie koncerny maja fabryki również w Chinach (ojciec miał np. Pirelki z.. Brazylii). Że opona markowa wyprodukowana w zakładzie w Chinach to nie to samo co wyprodukowana na podstawie chińskiego projektu odnosząc się do chińskich norm. Chciałem tylko dodać, że warto sobie poczytać test opon w Auto-Świecie nr 14. Jest tam co prawda nie Goodride, ale też chińszczyzna "Kenda". Wynik końcowy stanowczo adekwatny do ceny.. Test prędkości niezaliczony, braki w prowadzeniu bocznym i na suchej i na mokrej nawierzchni.. Droga hamowania na mokrym dłuższa niz opon całorocznych.. To tylko niektóre kwiatki.. Byc może to też tylko teoria, ale jednak to porównanie w tych samych warunkach z innymi oponami..
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205