Re: delta GT walki rozrzadu

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
D0min
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 19 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Kożuchów

delta GT walki rozrzadu

Post autor: D0min » 23 maja 2008, 12:03

mam delte GT z silnikiem 1,6 SPI 90KM i tak sie zastanawiam nad zmiana walkow rozrzadu. i tu sie rodzi pytanie, z jakiego silnika beda pasowac bez zadnych przerobek czy np z tipo 2,0 8v podejda, jaki bylby wzrost mocy przez zmiane samych walkow no i jaki koszt takiej zabawy.

czy ktos juz robil cos takiego i zmienial walki rozrzadu?
jakie wrazenia z jazdy po zmianie ?
Ostatnio zmieniony 23 maja 2008, 13:05 przez D0min, łącznie zmieniany 1 raz.
UKP Member

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Re: delta GT walki rozrzadu

Post autor: schab » 23 maja 2008, 12:43

"D0min" pisze:np z tipo 2,8 8v podejda,
No jakbyś znalazł Tipo 2,8 - to ja bym chciał cały silnik , a nie tylko wałki ... : yesyes :
A poważnie - przy monowtrysku sama zmiana wałków nie da absolutnie nic !
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Awatar użytkownika
D0min
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 19 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Kożuchów

Re: delta GT walki rozrzadu

Post autor: D0min » 23 maja 2008, 13:38

"schab" pisze: No jakbyś znalazł Tipo 2,8 - to ja bym chciał cały silnik , a nie tylko wałki ... : yesyes :
A poważnie - przy monowtrysku sama zmiana wałków nie da absolutnie nic !


hmm chyba powinno cos dac skoro wydluzamy czasy otwarcia zaworow. cylinder powinien sie wtedy lepiej napelniac.
UKP Member

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”