Delta 1 a Delta 2
- GRZECHUU
- Klubowicz
- Posty: 307
- Rejestracja: 08 paź 2003, 0:00
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: SANOK woj.podkarpackie
Delta 1 a Delta 2
Cześć. Moje zapytanie kieruje głównie do osób które miały do czynienia ze starą i nową Deltą. Czy prowadzenie samochodu i zachowanie w zakrętach jest porównywalne w obydwu modelach? Czy raczej jest to inna "bajka"?
Kiedyś delta LX1500 i delta integrale. Teraz prywatnie Laguna I lpg i 206 2.0 hdi.
Służbowo Magnum 480.
Służbowo Magnum 480.
Delta 1 a Delta 2
porównuje Delte MK 1 1.9 TDS i Delte MK 2 1.9 TD ja różnic nie widze w jezdzie ale w MK 1 tylne zawieszenie jest na kolumnach McPersona i regulacja zbieżności (podobnie jak w kappie) w MK2 jest takie samo jak w Tipo Brawo wahacz tylny na łożyskach
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
Delta 1 a Delta 2
delta 1 to zawieszeniowo majstersztyk,wzorowało sie na niej kilka innych firm
delta 2 to tipo w ładniejszym opakowaniu,nie ma co tego porównywać,
zawias jeśli chodzi o prowadzenie nie dorasta do pięt delcie 1
delta 2 to tipo w ładniejszym opakowaniu,nie ma co tego porównywać,
zawias jeśli chodzi o prowadzenie nie dorasta do pięt delcie 1
Delta 1 a Delta 2
Osobiście czuję różnicę. Dość sporą. Na korzyść pierwszej edycji. Można wchodzić w zakręt ze zdecydowanie większą prędkością niż w delcie 2, ponieważ jedynka aż pcha się w zakręt.
Delta 1 a Delta 2
potwierdzam - jedynka jedzie prawie jak gokart, dwójka (standardowa zawiecha) jest dość mocno miękka ... ale za to komfort jazdy (mówię o całości - fotele, klima, wyposażenie itd) znacznie na korzyść dwójki
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
- maciek_czer
- Forumowicz/ka
- Posty: 176
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 0:00
- Lokalizacja: Częstochowa
Delta 1 a Delta 2
Nie ma porównania! Jedynka jest stabilna (oczywiście sprawna) idzie jak po szynach, pewnie i zdecydowanie. Dwójka jest bardziej chybotliwa, a tylne zawieszenie to nieporozumienie, jest zbyt ciężkie (duża masa nieresorowana) do wyczynu nie nadaje się.
Lancia Y10 Avenue, Chevrolet Lumina APV 3.1 V6 1991
Serwis Fiat, Lancia, Alfa Romeo
http://www.flar-ital.pl
Serwis Fiat, Lancia, Alfa Romeo
http://www.flar-ital.pl
- maciej_ignys
- Klubowicz
- Posty: 2070
- Rejestracja: 08 lip 2007, 0:00
- Skype: ohydek
- Lokalizacja: Leszno
Delta 1 a Delta 2
nooo na moje to wszelakie porównania są chybione bo to w sporej części zupełnie inne auto. Moja "jedynka " to zupełnie nie jest auto nadające się do codziennej eksploatacji (z wyjątkiem sadomasochistów)
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Delta 1 a Delta 2
Po ostatnim przejechaniu sie panapewową HPE potwierdzam powyższe- zawieszenie Delty I o niebo stabilniejsze, komfort oczywiście na korzyść dwójki."pew" pisze:potwierdzam - jedynka jedzie prawie jak gokart, dwójka (standardowa zawiecha) jest dość mocno miękka ... ale za to komfort jazdy (mówię o całości - fotele, klima, wyposażenie itd) znacznie na korzyść dwójki
Jak dla mnie, to tych samochodów prawie nic nie łączy prócz nazwy.
Niestety, (czy dla wszystkich niestety- watpię ?) wygląda na to, że najnowsza delta podąży raczej sladem dwójki, niz jedynki.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Torell007
- Założyciel LKP
- Posty: 1363
- Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
Delta 1 a Delta 2
I bedzie kolejnym autem ktore mialo odniesc sukces ... ale sie nie udalo ... jak zwykle ..."Nat" pisze:Niestety, (czy dla wszystkich niestety- watpię ?) wygląda na to, że najnowsza delta podąży raczej sladem dwójki, niz jedynki.
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie
Delta 1 a Delta 2
dla mnie to są samochody o zupełnie różnym charakterze.
choc nie ukrywam że z delty II można wykrzesac samochód o całkiem dobrym zawieszeniu
Choc na codzień jeżdzę kappa to i tak na wsi stoi moja delta II i czesto lubie sobie nią pobrykac choc ma tylko jakies bliżej nie okeslone sprezyny sportowe i to i tak trzyma sie bardzo dobrze drogi
choc nie ukrywam że z delty II można wykrzesac samochód o całkiem dobrym zawieszeniu
Choc na codzień jeżdzę kappa to i tak na wsi stoi moja delta II i czesto lubie sobie nią pobrykac choc ma tylko jakies bliżej nie okeslone sprezyny sportowe i to i tak trzyma sie bardzo dobrze drogi