Stag 300-6 tanio na ślasku - poszukuję.
Stag 300-6 tanio na ślasku - poszukuję.
czy gdzieś jeszcze w Polsce można założyć gaz w tej cenie lub troszkę wyższej?
Pytam bo do Alsy mam 500km a u mnie za taki gaz wołają 3700zł
Pytam bo do Alsy mam 500km a u mnie za taki gaz wołają 3700zł
- Taz
- Klubowicz
- Posty: 4093
- Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
- Imię: Irek
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Stag 300-6 tanio na ślasku - poszukuję.
Gość, który mi zakładał gaz w Stalowej Woli wziął za staga 3000zł. Auto od tego czasu zrobiło 40kkm i jedyne co padło to jedna listwa wtryskowa, którą wymienili mi za darmo na gwarancji.
naprawdę polecam gościa.
ps. Ale do Agatówki też masz prawie 500km, więc pewnie będziesz szukał czegoś bliżej.
naprawdę polecam gościa.
ps. Ale do Agatówki też masz prawie 500km, więc pewnie będziesz szukał czegoś bliżej.
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
Stag 300-6 tanio na ślasku - poszukuję.
Rzeczywiście trochę daleko, może coś znajdę bliżej....
ale idą wakacje więc może założę gaz gdzieś przy okazji jakiegoś wyjazdu...
ale idą wakacje więc może założę gaz gdzieś przy okazji jakiegoś wyjazdu...
- Taz
- Klubowicz
- Posty: 4093
- Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
- Imię: Irek
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Stag 300-6 tanio na ślasku - poszukuję.
Zastanów się nad tym. Dowiedz się jak jest z serwisem gwarancyjnym o obowiązkowymi przeglądami. Żeby się potem nie okazało że musisz jechać 500km na przegląd."MarKapp" pisze:Rzeczywiście trochę daleko, może coś znajdę bliżej....
ale idą wakacje więc może założę gaz gdzieś przy okazji jakiegoś wyjazdu...
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
Stag 300-6 tanio na ślasku - poszukuję.
Ogólnie nie polecam chyba ze ktos chce sobie szybko zawory wypalić,na gazie to oni moze sie znaja ale chyba od zapalniczek"Egon" pisze:namiar mam od Allberto on tam montował i śmiga ul. Fiszera 14/18
03-875 Warszawa - Rembertów tel.513-626-338 Stag 300-6 do kappy 2.700
Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 sty 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin
Stag 300-6 tanio na ślasku - poszukuję.
Chcesz dobrze, nie szukaj tanio, naprawde warto więcej dopłacić za lepsze graty i fachowość montera. Lancia ma dosyć czułą elektronikę i bardzo łatwo rozjechać adaptacje PB przez nei do końca dograną instalacje LPG.
Od siebie powiem tyle, jeśli nie chcesz problemów z autem wywalcz taki setup instalacji:
- elektronika STAG300
- reduktor najlepiej Europegas EG200, bardzo dobre stabilne reduktory, a dobry reduktor to połowa sukcesu
- wtryskiwacze MagicJet
Jak będziesz szukał tanio wsadzą Ci Stag+Tomasetto+Valtek a na tym to punto 1,2 co najwyżej może poprawnie jeździć. Valteka/Raila w tym aucie omijaj szerokim łukiem, za dużo problemów z awaryjnością, nie jednakowym wydatkiem sekcji co powoduje notoryczne wywalanie ulubionej kontrolki posiadaczy złych instalacji LPG " CHECK ENGINE" . Wracając do reduktorów, nie daj sobie wsadzić KME Silvera, niestety mimo tego że producent hucznie podaje ze ma obsłużyć auta do około 250KM to już w aucie Twojej mocy przy bucie w podłogę spada mu ciśnienie o około 50% roboczego, więc jeśli nie wywalczysz EG to zamiast Silvera już lepiej niech Ci włożą Zavoli Zeta, ten jest stabilny ciśnieniowo przy obciążeniu ale ma przerostu ciśnienia przy cutoff z czym nie każdy monter umie sobie poradzić.
Kolejna kwestia montaż:
- mają zdjąć kolektor do nawiercenia, wkrętki w kolektor w równej linii [ta sama odległość od głowicy] i pod tym samym kątem, możliwie jak najbliżej zaworów ssących, bardzo ważne aby nie podawały LPG w "cieniu" wtrysku PB, wężyki łączące wtryskiwacz z wkrętką w kolektor mają być jak najkrótsze i co bardzo ważne wszystkie idealnie tej samej długości.
Myślę że na początek tyle wiedzy Ci starczy, jeśli trafisz na montera który zrobi instalacje i dobierze komponenty tak jak Ci podałem o tym że jeździsz na LPG będziesz wiedział tylko na stacji płacąc za paliwo po tankowaniu ......
A teraz marsz na pocztę i zgrzewkę piwa za wiedzę proszę mi podesłać
W razie niejasności pisz do mnie na PRIV, a i nie myśl nawet o zakładzie ALSA bo stoczysz bój z LPG jak Larry ze swoim po wizycie w Legionowie ;]
pzdr. Grzesiek
Od siebie powiem tyle, jeśli nie chcesz problemów z autem wywalcz taki setup instalacji:
- elektronika STAG300
- reduktor najlepiej Europegas EG200, bardzo dobre stabilne reduktory, a dobry reduktor to połowa sukcesu
- wtryskiwacze MagicJet
Jak będziesz szukał tanio wsadzą Ci Stag+Tomasetto+Valtek a na tym to punto 1,2 co najwyżej może poprawnie jeździć. Valteka/Raila w tym aucie omijaj szerokim łukiem, za dużo problemów z awaryjnością, nie jednakowym wydatkiem sekcji co powoduje notoryczne wywalanie ulubionej kontrolki posiadaczy złych instalacji LPG " CHECK ENGINE" . Wracając do reduktorów, nie daj sobie wsadzić KME Silvera, niestety mimo tego że producent hucznie podaje ze ma obsłużyć auta do około 250KM to już w aucie Twojej mocy przy bucie w podłogę spada mu ciśnienie o około 50% roboczego, więc jeśli nie wywalczysz EG to zamiast Silvera już lepiej niech Ci włożą Zavoli Zeta, ten jest stabilny ciśnieniowo przy obciążeniu ale ma przerostu ciśnienia przy cutoff z czym nie każdy monter umie sobie poradzić.
Kolejna kwestia montaż:
- mają zdjąć kolektor do nawiercenia, wkrętki w kolektor w równej linii [ta sama odległość od głowicy] i pod tym samym kątem, możliwie jak najbliżej zaworów ssących, bardzo ważne aby nie podawały LPG w "cieniu" wtrysku PB, wężyki łączące wtryskiwacz z wkrętką w kolektor mają być jak najkrótsze i co bardzo ważne wszystkie idealnie tej samej długości.
Myślę że na początek tyle wiedzy Ci starczy, jeśli trafisz na montera który zrobi instalacje i dobierze komponenty tak jak Ci podałem o tym że jeździsz na LPG będziesz wiedział tylko na stacji płacąc za paliwo po tankowaniu ......
A teraz marsz na pocztę i zgrzewkę piwa za wiedzę proszę mi podesłać
W razie niejasności pisz do mnie na PRIV, a i nie myśl nawet o zakładzie ALSA bo stoczysz bój z LPG jak Larry ze swoim po wizycie w Legionowie ;]
pzdr. Grzesiek
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE + STAG300, reduktor wydumka Nikosia, PlaniJet 2,4mm@1,2bar, Bilstein B6 Sport.
Nie sztuką jest kupić szybkie auto, sztuką jest je sobie zbudować ....
Plan na ten rok: Sedici + 836 A2.000
FORUM LPG KME STAG ZENIT
Nie sztuką jest kupić szybkie auto, sztuką jest je sobie zbudować ....
Plan na ten rok: Sedici + 836 A2.000
FORUM LPG KME STAG ZENIT
Stag 300-6 tanio na ślasku - poszukuję.
Stag 300 - Ustroń Pro-Mont - ja zakładałem początkiem sierpnia i zapłaciłem 3150 PLN.
Polecam zakład, już kilka lat zakładają instalację (to moje 2 auto z gazem, żadnych problemów).
Polecam zakład, już kilka lat zakładają instalację (to moje 2 auto z gazem, żadnych problemów).
Kappa 2,0 LPG
...zadbaj o swoją emeryturę już dziś bo państwo ci jej nie da... zgłoś się do mnie a powiem ci jak to zrobić...
...zadbaj o swoją emeryturę już dziś bo państwo ci jej nie da... zgłoś się do mnie a powiem ci jak to zrobić...