STAG 300-6 zamontowany Fotki

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Czyzyk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 101
Rejestracja: 18 lip 2007, 0:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Kraków

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Czyzyk » 14 sie 2008, 17:22

"Łukasz" pisze: Jakie ty masz tomasseto??? masz przeciez zavolaka zeta. I zaden z nich wiecej nie obrobi niz 180ps
Hmm...dalbym sobie reke uciac,ze przy montazu mowili,ze zalozyli reduktor tomasetto. No ale jesli mowisz,ze zavoli to najwyrazniej tak jest, musze popatrzec na fakture moze tam bedzie cos napisane. Najwazniejsze,ze daje rade
Kappa LS 2,0 20V 95'

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Łukasz » 15 sie 2008, 9:20

Masz troche schowany ten reduktor ale tu masz przyklad
zavoli zeta
Tomasetto ma zupelnie inny ksztalt.
Poza tym dopatrzylem sie, ze chlopaki dali Ci czujnik temp. gazu przed filtrem fazy lotnej zamiast przy jednej z listw.
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

david_b
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 01 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Rzeszów

Re: ....

Post autor: david_b » 15 sie 2008, 17:39

Cześć!
Raport ze spalania na trasie11,75 średnio na odcinku 600km.Jechałem spokojnie 90-120/h (parę miast przejazdem ),max 150/h.Trochę dużo, tego gazu,ale do tej pory zero błędów -26kkm od założenia instalacji,mam wtryski Valtek rail czerwone.Myślicie,że na" magic jet"paliła by mniej?Szukać tych paru złotych oszczędności,czy cieszyć się z braku problemów typu Check?Z tego co wyczytałem jak za uboga mieszanka zaczynają się problemy...
David Lancia k 2,0 20V VIS 1997 LPG

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Łukasz » 16 sie 2008, 11:50

Czesc
Jak dobrze Ci chodzi i nie masz problemow to nic nie ruszaj.
Zmien wtryski jak Valteki sie wyklepia
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

david_b
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 01 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Rzeszów

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: david_b » 16 sie 2008, 12:03

Cześć!
Dzięki,tak myślałem.
pozdrawiam
David Lancia k 2,0 20V VIS 1997 LPG

Czyzyk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 101
Rejestracja: 18 lip 2007, 0:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Kraków

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Czyzyk » 17 sie 2008, 21:46

"Łukasz" pisze:Masz troche schowany ten reduktor ale tu masz przyklad
zavoli zeta
Tomasetto ma zupelnie inny ksztalt.
Poza tym dopatrzylem sie, ze chlopaki dali Ci czujnik temp. gazu przed filtrem fazy lotnej zamiast przy jednej z listw.
Jesli chodzi o instalacje gazowe to jestem lama wiec nie bardzo wiem na czym polega roznica w sposobie zamontowania tego czujnika.Moze to zaszkodzic w jakis sposob silnikowi?Jesli tak to napisz prosze wszystkie za i przeciw.Wypunktuje montazystom ,zeby poprawili w miare mozliwosci;)
Co do reduktora to od tylu faktycznie wyglada podobnie ,od przodu nie mam jak sprawdzic ale kichal to michal wazne,ze sie sprawdza i nie zauwazam roznicy w jezdzie na benzynie i na gazie,moze poza faktem,ze po rozgrzaniu jest deko slabszy ale tak akurat bylo juz na benzynie i sadze,ze wine za to ponosi zuzyty katalizator
Kappa LS 2,0 20V 95'

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

STAG 300-6 zamontowany Fotki

Post autor: Łukasz » 18 sie 2008, 17:08

Sterownik gazu poprostu bedzie odczytywal bledna temp gazu. Nie sa to jakies duze roznice. Zasada jest taka ze czujnik daje sie zaraz przy listwie i warto sie jej trzymac tylko tyle
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”