Integrale kute korbowody
Integrale kute korbowody
Czy jest jakiś większy sens założenia kutych korbowodów, bez zakładania kutych tłoków?czy tylko zestaw?czy przy podkręceniu do ok. 300 km standardowe powinny dać rade...
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae
Integrale kute korbowody
korbowody dzadzą radę do do więcej niż 300km. już szybciej tłoki Ci popłyną
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Integrale kute korbowody
A nie lepiej kute tłoki i standardowe korbowody, jak już nie komplet?
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Integrale kute korbowody
no w sumie macie racje że tłoki są bardziej narażone, najlepiej by było zmienic tłoki+korby, ale to droga impreza, a korby sa w okazyjnej cenie;)
korbowody są przeznaczone ponoć do 600HP więc wytrzymają wszystko chyba :] aha - jeszcze jedno - czy widział ktoś kiedyś jakieś mocniejsze 'sportowe' panewki?
korbowody są przeznaczone ponoć do 600HP więc wytrzymają wszystko chyba :] aha - jeszcze jedno - czy widział ktoś kiedyś jakieś mocniejsze 'sportowe' panewki?
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae
Integrale kute korbowody
korby mają współczynnik bezpieczeństwa w zakresie 4-5, także wytrzymają duuuuuużo więcej niż wyda silnik. nie ma sensu ich zmieniać jeżeli nie robisz 400km/litra. tyle wiem ja. może inni obeznani się wypowiedzą. kute można założyć tylko, jeżeli chcesz obniżyć masy wirujące i masz piniendzy jak loda
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Lokalizacja: ????-???
Integrale kute korbowody
A jaka to cena jeżeli to nie tajemnica ? Możesz załatwić jeszcze kilka kompletów?"holbi" pisze:no w sumie macie racje że tłoki są bardziej narażone, najlepiej by było zmienic tłoki+korby, ale to droga impreza, a korby sa w okazyjnej cenie;)
POLECAM"holbi" pisze: ..........aha - jeszcze jedno - czy widział ktoś kiedyś jakieś mocniejsze 'sportowe' panewki?
Ostatnio zmieniony 21 paź 2008, 21:53 przez lancia1969, łącznie zmieniany 1 raz.
Grzegorz
GG 13364997
GG 13364997
Integrale kute korbowody
Az takich wymagań nie mam;) 300km zupelnie wystarczy. już seryjny 'daje rade'. dzięki za opinie - odpuszcze sobie zakuwanie chyba, ale napewno wyważe seryjne.
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Integrale kute korbowody
Alez kute tłoki są tańsze niż kute kobowody, wiem, bo właśnie założyłem do integrale
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Integrale kute korbowody
z tego co sie orientowalem :
-kordy 250 funtów
-tłoki 400 funtów
chyba że znacie jakies tansze zrodło....
-kordy 250 funtów
-tłoki 400 funtów
chyba że znacie jakies tansze zrodło....
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae
Integrale kute korbowody
seryjny ukl. korbowo-tłokowy można zachować do ok. 300KM, nikt nie poda dokładnie ile wytrzyma, ponieważ w tych już leciwych sinikach ważny czynnik to zuzycie zmęczeniowe. im więcej cykli pracy pod obciążeniem tym bliżej granicy ryzyka. korby można obrobić i doważyć!!!!!. ważna przy tych mocach jest dobra uszczeka głowicy i mocniejsze śruby, wszystkie części dostępne u mnie.
Jeśli silnik ma być intensywnie i ostro eksploatowany warto założyć mocne korby i tłoki aby uniknąć niespodzianki i dodatkowych sporych kosztów remontu.
Jeśli silnik ma być intensywnie i ostro eksploatowany warto założyć mocne korby i tłoki aby uniknąć niespodzianki i dodatkowych sporych kosztów remontu.
Integrale kute korbowody
a jaki jest koszt u Cirbie uszczelki i śrub?w anglii za śruby + uszczelka metalowa musze dać w przeliczeniu około 1000 zł...
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae
Integrale kute korbowody
w sprawie szczegółów pisz PW lub najlepiej dzwoń 508088523.