Integrale kute korbowody

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
holbi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 182
Rejestracja: 12 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Sanok

Integrale kute korbowody

Post autor: holbi » 21 paź 2008, 21:06

Czy jest jakiś większy sens założenia kutych korbowodów, bez zakładania kutych tłoków?czy tylko zestaw?czy przy podkręceniu do ok. 300 km standardowe powinny dać rade...
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae

Awatar użytkownika
dunin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1273
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Integrale kute korbowody

Post autor: dunin » 21 paź 2008, 21:11

korbowody dzadzą radę do do więcej niż 300km. już szybciej tłoki Ci popłyną
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
Obrazek

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Integrale kute korbowody

Post autor: Nat » 21 paź 2008, 21:15

A nie lepiej kute tłoki i standardowe korbowody, jak już nie komplet?
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
holbi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 182
Rejestracja: 12 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Sanok

Integrale kute korbowody

Post autor: holbi » 21 paź 2008, 21:25

no w sumie macie racje że tłoki są bardziej narażone, najlepiej by było zmienic tłoki+korby, ale to droga impreza, a korby sa w okazyjnej cenie;)
korbowody są przeznaczone ponoć do 600HP więc wytrzymają wszystko chyba :] aha - jeszcze jedno - czy widział ktoś kiedyś jakieś mocniejsze 'sportowe' panewki?
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae

Awatar użytkownika
dunin
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1273
Rejestracja: 27 lis 2006, 0:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Integrale kute korbowody

Post autor: dunin » 21 paź 2008, 21:43

korby mają współczynnik bezpieczeństwa w zakresie 4-5, także wytrzymają duuuuuużo więcej niż wyda silnik. nie ma sensu ich zmieniać jeżeli nie robisz 400km/litra. tyle wiem ja. może inni obeznani się wypowiedzą. kute można założyć tylko, jeżeli chcesz obniżyć masy wirujące i masz piniendzy jak loda :wink:
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
Obrazek

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: ????-???

Integrale kute korbowody

Post autor: lancia1969 » 21 paź 2008, 21:52

"holbi" pisze:no w sumie macie racje że tłoki są bardziej narażone, najlepiej by było zmienic tłoki+korby, ale to droga impreza, a korby sa w okazyjnej cenie;)
A jaka to cena jeżeli to nie tajemnica ? Możesz załatwić jeszcze kilka kompletów?
"holbi" pisze: ..........aha - jeszcze jedno - czy widział ktoś kiedyś jakieś mocniejsze 'sportowe' panewki?
POLECAM :wink:
Ostatnio zmieniony 21 paź 2008, 21:53 przez lancia1969, łącznie zmieniany 1 raz.
Grzegorz

GG 13364997

Awatar użytkownika
holbi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 182
Rejestracja: 12 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Sanok

Integrale kute korbowody

Post autor: holbi » 21 paź 2008, 21:53

Az takich wymagań nie mam;) 300km zupelnie wystarczy. już seryjny 'daje rade'. dzięki za opinie - odpuszcze sobie zakuwanie chyba, ale napewno wyważe seryjne.
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Integrale kute korbowody

Post autor: Nat » 21 paź 2008, 21:57

Alez kute tłoki są tańsze niż kute kobowody, wiem, bo właśnie założyłem do integrale ;)
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
holbi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 182
Rejestracja: 12 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Sanok

Integrale kute korbowody

Post autor: holbi » 21 paź 2008, 21:59

z tego co sie orientowalem :
-kordy 250 funtów
-tłoki 400 funtów
chyba że znacie jakies tansze zrodło....
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Integrale kute korbowody

Post autor: evo » 21 paź 2008, 23:47

seryjny ukl. korbowo-tłokowy można zachować do ok. 300KM, nikt nie poda dokładnie ile wytrzyma, ponieważ w tych już leciwych sinikach ważny czynnik to zuzycie zmęczeniowe. im więcej cykli pracy pod obciążeniem tym bliżej granicy ryzyka. korby można obrobić i doważyć!!!!!. ważna przy tych mocach jest dobra uszczeka głowicy i mocniejsze śruby, wszystkie części dostępne u mnie.
Jeśli silnik ma być intensywnie i ostro eksploatowany warto założyć mocne korby i tłoki aby uniknąć niespodzianki i dodatkowych sporych kosztów remontu.

Awatar użytkownika
holbi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 182
Rejestracja: 12 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Sanok

Integrale kute korbowody

Post autor: holbi » 22 paź 2008, 0:34

a jaki jest koszt u Cirbie uszczelki i śrub?w anglii za śruby + uszczelka metalowa musze dać w przeliczeniu około 1000 zł...
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Integrale kute korbowody

Post autor: evo » 22 paź 2008, 20:34

w sprawie szczegółów pisz PW lub najlepiej dzwoń 508088523.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”