Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Czyzyk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 101
Rejestracja: 18 lip 2007, 0:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Kraków

Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Post autor: Czyzyk » 13 gru 2008, 13:28

Witajcie,

nie wiem czy w dobrym dziale ten watek ale chcialem sie Was poradzic.
Klub Audi polska zorganizowal specjalne znizki na hamowni, wiec z zaproszenia skorzystalem :) I powiem szczerze,ze sie zalamalem. Moc na benzynie 128,6KM@6511rpm ,moment 160,3Nm@4633rpm na gazie132KM@6524rpm, moment 163,9Nm@4778rpm. Postaram sie w najblizszym czasie wrzucic wydruk. Gdzie szukac przyczyny spadku prawie 20 KM?! :? Silnik 2,0 20V bez vis. Na wydruku moc i moment ida w miare liniowo do okolo 4,5tys rpm, pozniej wydruk wyglada jak na elektrokardiogramie przy zapasci serca ;) Kila razy przy podpieciu pod komputer wyskoczyl nieregularny blad polozenia walu korbowego. Czy padajacy czujnik moze obciac tyle mocy? Gdzie jeszcze szukac przyczyny? Na kompie poza wspomnianym bledem nic nie widac.
Dzieki
Kappa LS 2,0 20V 95'

Czyzyk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 101
Rejestracja: 18 lip 2007, 0:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Kraków

Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Post autor: Czyzyk » 13 gru 2008, 15:49

Sorry z gory za kiepska jakosc ale zdjecia robilem komorka

Obrazek
Obrazek
Kappa LS 2,0 20V 95'

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Post autor: prezesjm » 13 gru 2008, 18:59

Gazyfikację jaką ma kolega, w sensie która generacja ?

Czyzyk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 101
Rejestracja: 18 lip 2007, 0:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Kraków

Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Post autor: Czyzyk » 13 gru 2008, 19:02

Stag 300 , reduktor zavoli, wtryski Valtec
Kappa LS 2,0 20V 95'

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 213
Rejestracja: 24 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Krakow jakby
Kontakt:

Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Post autor: bialy-murzyn » 13 gru 2008, 19:08

przypominam, że samochód pozostawiony na chamowni nalezy najpierw spuscic z ręcznego : yesyes :

Czyzyk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 101
Rejestracja: 18 lip 2007, 0:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Kraków

Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Post autor: Czyzyk » 13 gru 2008, 19:13

chamowni raczej kluczykow nie daje ;-) ale gosc ktory hamowal mi auto recznego raczej nie zaciagal
Kappa LS 2,0 20V 95'

Awatar użytkownika
radek79
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 218
Rejestracja: 11 wrz 2007, 0:00
Lokalizacja: chełm

Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Post autor: radek79 » 13 gru 2008, 19:53

witam napisz jeszcze czy masz orginalny katalizator czy wycięty i wstawiona strumiennica przytkany katalizator lub jego brak też może powodować spadek mocy
wcześniej
golf GTI
bmw e-34 525 24v
teraz
lancia kappa 2.4 benzyna

Czyzyk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 101
Rejestracja: 18 lip 2007, 0:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Kraków

Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Post autor: Czyzyk » 13 gru 2008, 20:01

Katalizator mam, czy oryginalny nie wiem ,raczej tak, chyba ,ze ktos go wczesniej wymienil
Kappa LS 2,0 20V 95'

wujaa
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 196
Rejestracja: 28 sie 2006, 0:00
Lokalizacja: gostyn

Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Post autor: wujaa » 13 gru 2008, 20:16

podobno WLOCHY maja zapas mocy czyli powinno pokazac wiecej jak katalog.jesli okazja bedzie wjade swoja.
BYŁA-- thema 2.0,, dedra 2000 turbo,,JEST kappa 2.4 LE

Czyzyk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 101
Rejestracja: 18 lip 2007, 0:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Kraków

Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Post autor: Czyzyk » 13 gru 2008, 20:27

Niestety u mnie sie to nie potwierdzilo :( Natomiast u kumpla ktory ma 2 letnia Octavie TDI, seryjnie to 101KM@240nm , na hamowni wyszlo 110KM@289nm i to mozna uznac za spora niespodzianke :)
Kappa LS 2,0 20V 95'

Awatar użytkownika
Chasqui
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 291
Rejestracja: 14 kwie 2008, 0:00

Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Post autor: Chasqui » 13 gru 2008, 20:28

Z tego co wiem to moc i moment są podawane na silniku a na kołach to trochę inaczej wygląda, ponieważ sporo "duszy" zabiera właśnie skrzynia, półosie, przeguby itp... Na bank na kołach będzie inny wykres(trochę gorszy) a inny na samym silniku. Stąd właśnie mogą brać się te różnice między Twoim a serią... Przebieg i stan silnika ma też znaczenie; nie wiem jak to się odnosi do samych kół (czy rozmiar jest oryginalny).

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 213
Rejestracja: 24 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Krakow jakby
Kontakt:

Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Post autor: bialy-murzyn » 13 gru 2008, 20:32

a gdzie jest ta chamownia ? w Krakowie ?
choć w sumie po co mam udawadniać że moja ma 160 koni i jeszcze zapas, ale ewentualnie to prosze o dane tej stajni z pomiarami : yesyes :

Awatar użytkownika
Chasqui
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 291
Rejestracja: 14 kwie 2008, 0:00

Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Post autor: Chasqui » 13 gru 2008, 20:35

"Czyzyk" pisze:Niestety u mnie sie to nie potwierdzilo :( Natomiast u kumpla ktory ma 2 letnia Octavie TDI, seryjnie to 101KM@240nm , na hamowni wyszlo 110KM@289nm i to mozna uznac za spora niespodzianke :)
Skody miały chyba 105 KM a Golfy 101?? Może się czepiam, ale przy tak małych różnicach to jest znaczące....

wujaa
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 196
Rejestracja: 28 sie 2006, 0:00
Lokalizacja: gostyn

Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Post autor: wujaa » 13 gru 2008, 20:45

np.vw golf TDI AFN seriyjnie powiniem miec 110 KM a pokazalo kumplowi 116KM,wiec moc miezona jest na aucie grupy VW,i z tego co sie orietuje te ,,nasze ,,nowsze autka :D moc mierzona maja na aucie nie na silniku.przylkad moja byla DEDRA TURBO wiecej mocy od katalogu :D
BYŁA-- thema 2.0,, dedra 2000 turbo,,JEST kappa 2.4 LE

Czyzyk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 101
Rejestracja: 18 lip 2007, 0:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Kraków

Kappa 2.0 20V (bez VIS) - hamownia

Post autor: Czyzyk » 13 gru 2008, 20:48

"Chasqui" pisze:Z tego co wiem to moc i moment są podawane na silniku a na kołach to trochę inaczej wygląda, ponieważ sporo "duszy" zabiera właśnie skrzynia, półosie, przeguby itp... Na bank na kołach będzie inny wykres(trochę gorszy) a inny na samym silniku. Stąd właśnie mogą brać się te różnice między Twoim a serią... Przebieg i stan silnika ma też znaczenie; nie wiem jak to się odnosi do samych kół (czy rozmiar jest oryginalny).
Zgadza sie,tylko,ze przede mna byly 3x audi a3 1,9TDI i oba mialy (po chipie) mocno ponad 160KM i jedna a4-ka 1,8T , nie dlubana, z tlumikiem koncowym firmy mi nieznanej miala wynik 155KM na gazie. Wspomniany kolega seryjna Octavia mial wynik 110KM@289nm. Kola mam standardowe 195x65x15 , przebieg obecnie 172kkm (ile ma naprawde nie wiem :) )
"bialy-murzyn" pisze:a gdzie jest ta chamownia ? w Krakowie ?
choć w sumie po co mam udawadniać że moja ma 160 koni i jeszcze zapas, ale ewentualnie to prosze o dane tej stajni z pomiarami : yesyes :
Adres masz na wydruku ktory zamiescilem : ul.Kosocicka 106A, Krakow
"Chasqui" pisze: Skody miały chyba 105 KM a Golfy 101?? Może się czepiam, ale przy tak małych różnicach to jest znaczące....
On ma 101@250nm , Octavia Tour (jedynka)
Kappa LS 2,0 20V 95'

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”