"Brutus" pisze:Chciałem jeszcze zapytać cy zawieszenie w Integrale jest bardzo twarde? Ja wyglada sprawa w mieście i jak na naszych wiejsckich drogach, gdzie wiadomo nie zawsze jest równo. Jak reaguje na koleiny?
Co za róznica jakie jest zawieszenie? Jakie zamontujesz/zamontował poprzedni własciciel, takie jest/będzie.
Ja należę do tych "szczęśliwców" którzy wciąż mają oryginał, ale ewiiiidentnie czas na zmianę
Co do ankiety:
1. Musi mieć diody led żeby oświetlały elegancko jezdnię pod samochodem.
Połowicznie OK. Diody konsoli srodkowej oświetlają ładnie wnętrze kolorem czerwonym. Uwaga- chwalę się: u mnie nie !
2. Musi miec sportowy tłumik min dwururka
Yes(t)
3. Dobrze gdyby było pneumatyczne zawieszenie do podrywania lasek które przechodzą przez pasy.
Skup się, czy te laski nie maja pneumatycznego zawieszenia, bo będzie klops
A teraz serio:
1. Musi być klasyka - Corrado to był mój start w tym temacie ( cenię to auto więc prosze mu nie ubniżać - nie wiem jakie egzemplarze znacie ale ja miałem prawdziwego rodzynka) Tyle że rzeczywiście chce zaczac przygode z prawdziwym kultem. Bo tylko takie auta cenię - nowe mnie zupełnie nie interesują.
bingo. Masz jeszcze opcję Stratos
i S4
2. Ma spełnić moje marzenia
Wybrana próbka respondentów potwierdza- spełnia!
3. Wydatki na auto nie sa ważne - nie ma dla mnie oszczedzania
Napisz to sobie własną krwią na dowodzie rejestracyjnym, jak juz kupisz Integrale!
4. Musi być to auto sportowe, poniewaz do codziennej jazdy mam zamulacza miejskiego i chce na łikendy pojeździć po górkach a takich u nas sporo To dopiero frajda - chce żeby auto mimo wieku potrafiło pokazac pazury. Oczywiście wszystko w ramach rozsądku. Zimą też chce od czasu do czasu wyjechac w wolnym czasie.
A cóz przeszkadza zima w integealce? chyba temu, że lubi rdzewieć, więc dokładne zabezpieczenie antykorozyjne+garage+mycie po zasoleniu nad/podwozia wskazane!
5. Auto z napędem na 4 koła - obowiązkowo
Yes(t)
6. Ma cieszyć mnie nie innych.
Trafiony. Tych innych, co się choc trochę znają tez ucieszy
.
"Prooooosze pana, to jest ta Inteeegraaaa?
- Nie. Integra to Honda, a to jest Delta Integrale.
- Nooo właaaaśnieeee..."
Chce wiedziec o wszystkich niespodziankach. Wolę teraz to przemyslec niż kupić auto a potem załować.
Serio:
- kup auto w jak najlepszym stanie blacharskim i napędów (nawet droższe).
- zastanów się, ile chcesz wydac na to auto, po czym pomnóż to przez 3
- przejedź się, a "wsiąkniesz"
I zupełnie serio- zapraszamy na zlot za 2 tyg. do Wawy- integralek będzie conajmniej kilka, w różnych konfiguracjach.
BTW wiem o jednej EVO 8V do sprzedania
Zapomniałem dodać - Uważam że ważna jest też atmosfera w clubie lancia
no ba!