jakie lpg do 4.16T

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Boorek

jakie lpg do 4.16T

Post autor: Boorek » 30 maja 2009, 20:20

Witam! Napewno jest kilku forumowiczy którzy używają silnik 4.16T na gazie- ja przymierzam się do założenia takiej instalacji jednakże ciekaw jestem jaki zestaw macie u siebie i jak on się sprawuje? Ja jeśli się zdecyduję na instalację założę pewnie staga-300 ze względu na cene, ale nie mam pojęcia jki parownik i wtryskiwacze będą odpowiednie dla takiego potworka jakim jest 4.16.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Krzys
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 672
Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród

Odp: jakie lpg do 4.16T

Post autor: Krzys » 30 maja 2009, 20:49

Reduktor: EG 200
Listwa: matrix hd544 lub Med lub Kehin
Jak chcesz być rozrzutny to jeszcze przewód miedziany 8mm.

Boorek

Odp: jakie lpg do 4.16T

Post autor: Boorek » 30 maja 2009, 21:00

aaa najważniejszym warunkiem jest jak najlepszy stosunek cena/jakość nie mam ochoty płacić xxx pln za odrobinę lepsze podzespoły :lol: i mam prośbę... jeśli będzie pisał ktoś kto zajmuje się zakładaniem gazu prosiłbym o podanie "ceny sugerowanej" ;) co by mnie nie oskubali. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Swiety
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 888
Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Odp: jakie lpg do 4.16T

Post autor: Swiety » 31 maja 2009, 10:17

ooo podpinam sie do tematu :) niedługo będe miał ten sam problem

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Odp: jakie lpg do 4.16T

Post autor: KGB » 31 maja 2009, 22:31

Krzys pisze:Reduktor: EG 200
Listwa: matrix hd544 lub Med lub Kehin
Jak chcesz być rozrzutny to jeszcze przewód miedziany 8mm.
widze kolega czyta forum pewnego pajacyka :-P

instalka zamknie sie w 3kpln ,a na sile mozna i w 2500pln sie zmiescic ,
matrixy to maks ,med- kosztuja podobno 1000pln (same wtryski) ,a elektronika silnika wcale nie ambitna ,
reduktor eg200 moze nie dac rady przy doladowaniu - trzeba by poprawic kompensacje ,moze lepiej scorpion GT ,albo kme silver do turbo ,ale jego tez trzeba samemu poprawiac by dal rade 200km
stag300 to dobry wybor ,teraz zostal zastapiony przez stag4

Awatar użytkownika
Krzys
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 672
Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród

Odp: jakie lpg do 4.16T

Post autor: Krzys » 01 cze 2009, 9:54

KGB pisze:
Krzys pisze:Reduktor: EG 200
Listwa: matrix hd544 lub Med lub Kehin
Jak chcesz być rozrzutny to jeszcze przewód miedziany 8mm.
widze kolega czyta forum pewnego pajacyka :-P

instalka zamknie sie w 3kpln ,a na sile mozna i w 2500pln sie zmiescic ,
matrixy to maks ,med- kosztuja podobno 1000pln (same wtryski) ,a elektronika silnika wcale nie ambitna ,
reduktor eg200 moze nie dac rady przy doladowaniu - trzeba by poprawic kompensacje ,moze lepiej scorpion GT ,albo kme silver do turbo ,ale jego tez trzeba samemu poprawiac by dal rade 200km
stag300 to dobry wybor ,teraz zostal zastapiony przez stag4
Wiadomości czerpię z wielu źródeł także z własnej praktyki a np. z Silverem mam złe doświadczenia, ciekną kolanka. A Matrixy to raczej min. tu masz ponad 50 KM z cylindra.

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Odp: jakie lpg do 4.16T

Post autor: KGB » 01 cze 2009, 12:02

cieknace kolanka to najmniejszy problem kme :P
co do wtryskiwaczy, to problemem nie jest ilosc KM z cylindra ,tylko oplacalnosc ,
oczywiscie mozna zalozyc MEDy ,z ktorymi stag300 sobie kiepsko radzi ,wiec trzeba by doplacic do 300plus ,
tylko ,czy zakladanie listwy za 1kpln do silnika ,ktory debiutowal w latach 60' ma sens ekonomiczny ?
50KM z cylindra da sie wykarmic i valtekami ,bo to kwestia otworu (dyszy) - trzeba sie skupic raczej na czestotliwosci dzialania wtryskiwaczy ,
nie wiem jaki wtrysk siedzi w 2.0T ,tu powinien zainteresowac sie wlasciciel auta i podac na forum

david_b
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 01 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Rzeszów

Odp: jakie lpg do 4.16T

Post autor: david_b » 01 cze 2009, 13:47

Witam!
to magic jety już wyszły z obiegu? :D
reduktory EG są też do większych mocy,chyba 250?Scorpion GT powinien dać radę,cena podobna.
O ile stag 300 plus jest niewiele droższy od 300 zainwestowałbym w plusa.
Pytanie do właścicieli 4.16T - ile kkm rocznie robicie,bo nie wiadomo czy jest sens montażu,realnie trzeba się liczyć ze wzrostem do 30% zużycia LPG w stosunku do Pb...

Boorek

Odp: jakie lpg do 4.16T

Post autor: Boorek » 01 cze 2009, 20:41

Witam! niestety nie wiem jaki tam wtrysk siedzi, popatrzę w weekend i na pewno napiszę...


Jeśli chodzi o ilość przebieg to pewnie wyjdzie z 15-20 tys. tylko że ja przelicznik mam trochę inny niż ten polski.. i boję się cen benzyny w przyszłości :roll: Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Swiety
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 888
Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Odp: jakie lpg do 4.16T

Post autor: Swiety » 03 cze 2009, 22:35

david_b pisze:Witam!
to magic jety już wyszły z obiegu? :D
reduktory EG są też do większych mocy,chyba 250?Scorpion GT powinien dać radę,cena podobna.
O ile stag 300 plus jest niewiele droższy od 300 zainwestowałbym w plusa.
Pytanie do właścicieli 4.16T - ile kkm rocznie robicie,bo nie wiadomo czy jest sens montażu,realnie trzeba się liczyć ze wzrostem do 30% zużycia LPG w stosunku do Pb...
hehe mi pali 17 L bezyny w miescie, jednak wole gaz

Boorek

Odp: jakie lpg do 4.16T

Post autor: Boorek » 04 cze 2009, 20:56

Witam! byl;em dzisiaj u gazownika i zaproponował mi staga-4, magicjety i reduktor kme silver. Cena to 3 tys.
Sam właściciel jeździ zagazowaną imprezą 270KM i chodzi mu całkiem ok... jest to ponoć jego 8 auto z turbo i gazem...niestety narazie pojawiły sie inne wydatki...

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Odp: jakie lpg do 4.16T

Post autor: KGB » 04 cze 2009, 21:31

siver jest za slaby ,ma spadki napiecia i nie wyrabia podobno powyzej 150KM ,
do turbo idza kme czarne (czarne boki) ,podobno wystepuja w wersji silver i gold ,ale JA widzialem tylko silvery turbo,
moze turbo ma wieksza wydajnosc (napewno ma lepsza kompensacje) ,ale moze nie wyrobic przy 205KM ,
da sie go przerobic ,by dawal rade ,ale to juz zostaw gazownikowi - on daje gware ,to jego sprawa

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”