jakie lpg do 4.16T
jakie lpg do 4.16T
Witam! Napewno jest kilku forumowiczy którzy używają silnik 4.16T na gazie- ja przymierzam się do założenia takiej instalacji jednakże ciekaw jestem jaki zestaw macie u siebie i jak on się sprawuje? Ja jeśli się zdecyduję na instalację założę pewnie staga-300 ze względu na cene, ale nie mam pojęcia jki parownik i wtryskiwacze będą odpowiednie dla takiego potworka jakim jest 4.16.Pozdrawiam
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Odp: jakie lpg do 4.16T
Reduktor: EG 200
Listwa: matrix hd544 lub Med lub Kehin
Jak chcesz być rozrzutny to jeszcze przewód miedziany 8mm.
Listwa: matrix hd544 lub Med lub Kehin
Jak chcesz być rozrzutny to jeszcze przewód miedziany 8mm.
Odp: jakie lpg do 4.16T
aaa najważniejszym warunkiem jest jak najlepszy stosunek cena/jakość nie mam ochoty płacić xxx pln za odrobinę lepsze podzespoły i mam prośbę... jeśli będzie pisał ktoś kto zajmuje się zakładaniem gazu prosiłbym o podanie "ceny sugerowanej" co by mnie nie oskubali. Pozdrawiam
- Swiety
- Klubowicz
- Posty: 888
- Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Odp: jakie lpg do 4.16T
ooo podpinam sie do tematu niedługo będe miał ten sam problem
Odp: jakie lpg do 4.16T
widze kolega czyta forum pewnego pajacykaKrzys pisze:Reduktor: EG 200
Listwa: matrix hd544 lub Med lub Kehin
Jak chcesz być rozrzutny to jeszcze przewód miedziany 8mm.
instalka zamknie sie w 3kpln ,a na sile mozna i w 2500pln sie zmiescic ,
matrixy to maks ,med- kosztuja podobno 1000pln (same wtryski) ,a elektronika silnika wcale nie ambitna ,
reduktor eg200 moze nie dac rady przy doladowaniu - trzeba by poprawic kompensacje ,moze lepiej scorpion GT ,albo kme silver do turbo ,ale jego tez trzeba samemu poprawiac by dal rade 200km
stag300 to dobry wybor ,teraz zostal zastapiony przez stag4
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Odp: jakie lpg do 4.16T
Wiadomości czerpię z wielu źródeł także z własnej praktyki a np. z Silverem mam złe doświadczenia, ciekną kolanka. A Matrixy to raczej min. tu masz ponad 50 KM z cylindra.KGB pisze:widze kolega czyta forum pewnego pajacykaKrzys pisze:Reduktor: EG 200
Listwa: matrix hd544 lub Med lub Kehin
Jak chcesz być rozrzutny to jeszcze przewód miedziany 8mm.
instalka zamknie sie w 3kpln ,a na sile mozna i w 2500pln sie zmiescic ,
matrixy to maks ,med- kosztuja podobno 1000pln (same wtryski) ,a elektronika silnika wcale nie ambitna ,
reduktor eg200 moze nie dac rady przy doladowaniu - trzeba by poprawic kompensacje ,moze lepiej scorpion GT ,albo kme silver do turbo ,ale jego tez trzeba samemu poprawiac by dal rade 200km
stag300 to dobry wybor ,teraz zostal zastapiony przez stag4
Odp: jakie lpg do 4.16T
cieknace kolanka to najmniejszy problem kme
co do wtryskiwaczy, to problemem nie jest ilosc KM z cylindra ,tylko oplacalnosc ,
oczywiscie mozna zalozyc MEDy ,z ktorymi stag300 sobie kiepsko radzi ,wiec trzeba by doplacic do 300plus ,
tylko ,czy zakladanie listwy za 1kpln do silnika ,ktory debiutowal w latach 60' ma sens ekonomiczny ?
50KM z cylindra da sie wykarmic i valtekami ,bo to kwestia otworu (dyszy) - trzeba sie skupic raczej na czestotliwosci dzialania wtryskiwaczy ,
nie wiem jaki wtrysk siedzi w 2.0T ,tu powinien zainteresowac sie wlasciciel auta i podac na forum
co do wtryskiwaczy, to problemem nie jest ilosc KM z cylindra ,tylko oplacalnosc ,
oczywiscie mozna zalozyc MEDy ,z ktorymi stag300 sobie kiepsko radzi ,wiec trzeba by doplacic do 300plus ,
tylko ,czy zakladanie listwy za 1kpln do silnika ,ktory debiutowal w latach 60' ma sens ekonomiczny ?
50KM z cylindra da sie wykarmic i valtekami ,bo to kwestia otworu (dyszy) - trzeba sie skupic raczej na czestotliwosci dzialania wtryskiwaczy ,
nie wiem jaki wtrysk siedzi w 2.0T ,tu powinien zainteresowac sie wlasciciel auta i podac na forum
Odp: jakie lpg do 4.16T
Witam!
to magic jety już wyszły z obiegu?
reduktory EG są też do większych mocy,chyba 250?Scorpion GT powinien dać radę,cena podobna.
O ile stag 300 plus jest niewiele droższy od 300 zainwestowałbym w plusa.
Pytanie do właścicieli 4.16T - ile kkm rocznie robicie,bo nie wiadomo czy jest sens montażu,realnie trzeba się liczyć ze wzrostem do 30% zużycia LPG w stosunku do Pb...
to magic jety już wyszły z obiegu?
reduktory EG są też do większych mocy,chyba 250?Scorpion GT powinien dać radę,cena podobna.
O ile stag 300 plus jest niewiele droższy od 300 zainwestowałbym w plusa.
Pytanie do właścicieli 4.16T - ile kkm rocznie robicie,bo nie wiadomo czy jest sens montażu,realnie trzeba się liczyć ze wzrostem do 30% zużycia LPG w stosunku do Pb...
Odp: jakie lpg do 4.16T
Witam! niestety nie wiem jaki tam wtrysk siedzi, popatrzę w weekend i na pewno napiszę...
Jeśli chodzi o ilość przebieg to pewnie wyjdzie z 15-20 tys. tylko że ja przelicznik mam trochę inny niż ten polski.. i boję się cen benzyny w przyszłości Pozdrawiam
Jeśli chodzi o ilość przebieg to pewnie wyjdzie z 15-20 tys. tylko że ja przelicznik mam trochę inny niż ten polski.. i boję się cen benzyny w przyszłości Pozdrawiam
- Swiety
- Klubowicz
- Posty: 888
- Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Odp: jakie lpg do 4.16T
hehe mi pali 17 L bezyny w miescie, jednak wole gazdavid_b pisze:Witam!
to magic jety już wyszły z obiegu?
reduktory EG są też do większych mocy,chyba 250?Scorpion GT powinien dać radę,cena podobna.
O ile stag 300 plus jest niewiele droższy od 300 zainwestowałbym w plusa.
Pytanie do właścicieli 4.16T - ile kkm rocznie robicie,bo nie wiadomo czy jest sens montażu,realnie trzeba się liczyć ze wzrostem do 30% zużycia LPG w stosunku do Pb...
Odp: jakie lpg do 4.16T
Witam! byl;em dzisiaj u gazownika i zaproponował mi staga-4, magicjety i reduktor kme silver. Cena to 3 tys.
Sam właściciel jeździ zagazowaną imprezą 270KM i chodzi mu całkiem ok... jest to ponoć jego 8 auto z turbo i gazem...niestety narazie pojawiły sie inne wydatki...
Sam właściciel jeździ zagazowaną imprezą 270KM i chodzi mu całkiem ok... jest to ponoć jego 8 auto z turbo i gazem...niestety narazie pojawiły sie inne wydatki...
Odp: jakie lpg do 4.16T
siver jest za slaby ,ma spadki napiecia i nie wyrabia podobno powyzej 150KM ,
do turbo idza kme czarne (czarne boki) ,podobno wystepuja w wersji silver i gold ,ale JA widzialem tylko silvery turbo,
moze turbo ma wieksza wydajnosc (napewno ma lepsza kompensacje) ,ale moze nie wyrobic przy 205KM ,
da sie go przerobic ,by dawal rade ,ale to juz zostaw gazownikowi - on daje gware ,to jego sprawa
do turbo idza kme czarne (czarne boki) ,podobno wystepuja w wersji silver i gold ,ale JA widzialem tylko silvery turbo,
moze turbo ma wieksza wydajnosc (napewno ma lepsza kompensacje) ,ale moze nie wyrobic przy 205KM ,
da sie go przerobic ,by dawal rade ,ale to juz zostaw gazownikowi - on daje gware ,to jego sprawa