Bo zrodził mi się mały pomysł. W mojej Delcie 1.6 16V strzelił dziś rozrząd (szewc w dziurawych butach chodzi - prowadze warsztat samochodowy ) i chyba nie chce mi się go robić a wstawić 2.0 T. To były te same silniki z Kappy?
Ktoś to z forum robił może?
Z góry dzięki.
Aha, to mój pierwszy post zatem się witam
Pozdrawiam
Michał
2.0 16V Turbo z Kappy i Delty to to samo?
Odp: 2.0 16V Turbo z Kappy i Delty to to samo?
w grubszym zarysie tak. To ten sam blok i głowica. Największe różnice tkwią w osprzęcie silnika (od zasilania w paliwo kończąc na elektryce)
Natomiast cala masa różnic będzie zapewne w przeniesieniu napędu (skrzynia, półosie, zawieszenie itd).
Sam od dłuższego czasu kompletuje potrzebne części aby z 2.0 16v zrobić 2.0 16vT i wbrew pozorom jest tego o wiele więcej niż mogłoby się wydawać. Moim zdaniem gra niewarta świeczki chyba, ze dysponujesz sporym nadmiarem wolnej kasy i czasu. Naturalnie ulatnianiem jest zaplecze warsztatowe, które posiadasz.
Natomiast cala masa różnic będzie zapewne w przeniesieniu napędu (skrzynia, półosie, zawieszenie itd).
Sam od dłuższego czasu kompletuje potrzebne części aby z 2.0 16v zrobić 2.0 16vT i wbrew pozorom jest tego o wiele więcej niż mogłoby się wydawać. Moim zdaniem gra niewarta świeczki chyba, ze dysponujesz sporym nadmiarem wolnej kasy i czasu. Naturalnie ulatnianiem jest zaplecze warsztatowe, które posiadasz.
Odp: 2.0 16V Turbo z Kappy i Delty to to samo?
No nie ma aż takiego dramatu, jeśli kolega dysponuje warsztatem A Delta to była HPE (poszerzone nadkola), to największa rzeźba będzie z mocowaniami silnika. Tak to jeśli posiada się komplet (silnik, osprzęt, chłodnice, intercoler, wiązkę z kompem) to nie ma dramatu. Choć znacznie bardziej zgodnym dawcą będzie Fiat Coupe 2.0 16vT, ta sam płyta podłogowa i zawieszenie co delta!
Odp: 2.0 16V Turbo z Kappy i Delty to to samo?
akurat poszerane nadkola maja tu nijaki wplzw na ilosc pracy przy przekladce.