Syrena 110

Dział dla ludzi kochających klasyki czyli... o nieco starszych Lanciach i nie tylko

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Syrena 110

Post autor: Nat » 09 wrz 2009, 20:54

do zobaczenia w Muzeum Motoryzacji w Warszawie.

:link:
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
jakubg
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5640
Rejestracja: 22 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: Brodnica/Ciche
Kontakt:

Odp: Syrena 110

Post autor: jakubg » 09 wrz 2009, 21:59

Ten wątek szpiegowski jest mocno naciągany.
Raczej wszyscy myśleli o nowych liniach w tym czasie ale innym się udało wprowadzić nie tylko prototypy i nad tym powinniśmy ubolewać.
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95

Zapraszam do sklepiku!

Awatar użytkownika
fiergloo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 988
Rejestracja: 02 wrz 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Odp: Syrena 110

Post autor: fiergloo » 09 wrz 2009, 22:14

W najnowszym Automobiliście jest opisana Syrena 110 i tam również pisze, że wątek szpiegowski jest naciągany.

Awatar użytkownika
jakubg
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5640
Rejestracja: 22 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: Brodnica/Ciche
Kontakt:

Odp: Syrena 110

Post autor: jakubg » 10 wrz 2009, 6:45

fiergloo pisze:W najnowszym Automobiliście jest opisana Syrena 110 i tam również pisze, że wątek szpiegowski jest naciągany.
Właśnie.
Wcześniej były też programy w TV m.in. w Legendach PRL.

Najważniejsze z tego dla mnie jest to, że można takie prototypy podziwiać i że ktoś o nie dba.
Szkoda, że nasze fabryki samochodów nie mogą się pochwalić zbiorami takimi jak Tatra.
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95

Zapraszam do sklepiku!

Awatar użytkownika
grzole
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6821
Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa

Odp: Syrena 110

Post autor: grzole » 10 wrz 2009, 9:30

jakubg pisze:
fiergloo pisze:W najnowszym Automobiliście jest opisana Syrena 110 i tam również pisze, że wątek szpiegowski jest naciągany.
Właśnie.
Wcześniej były też programy w TV m.in. w Legendach PRL.

Najważniejsze z tego dla mnie jest to, że można takie prototypy podziwiać i że ktoś o nie dba.
Szkoda, że nasze fabryki samochodów nie mogą się pochwalić zbiorami takimi jak Tatra.
Przez wiele lat stare modele i prototypy były wyzbywane z FSO za bramę. Teraz stan rzeczy zmienia się. Analogiczne go LKP stowarzyszenie miłośników FSO od wiosny ma siedzibę na terenie fabryki, są wspierani aby mogli ratować stare fiaciny 125p czy syrenki, budować środowisko entuzjastów marki. Fabryka współpracuje ze stowarzyszeniem FSO-autoklub, ci z kolekcjonerami zabytkowych aut rodem z Żerania oraz pracownikami FSO (aktualnymi oraz emerytami), chętnie pomagają Muzeum Techniki - Muzeum Motoryzacji w krzewieniu wiedzy nt. FSO i jej historii.
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517

Awatar użytkownika
jakubg
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5640
Rejestracja: 22 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: Brodnica/Ciche
Kontakt:

Odp: Syrena 110

Post autor: jakubg » 10 wrz 2009, 10:06

grzole pisze:
jakubg pisze:
fiergloo pisze:W najnowszym Automobiliście jest opisana Syrena 110 i tam również pisze, że wątek szpiegowski jest naciągany.
Właśnie.
Wcześniej były też programy w TV m.in. w Legendach PRL.

Najważniejsze z tego dla mnie jest to, że można takie prototypy podziwiać i że ktoś o nie dba.
Szkoda, że nasze fabryki samochodów nie mogą się pochwalić zbiorami takimi jak Tatra.
Przez wiele lat stare modele i prototypy były wyzbywane z FSO za bramę. Teraz stan rzeczy zmienia się. Analogiczne go LKP stowarzyszenie miłośników FSO od wiosny ma siedzibę na terenie fabryki, są wspierani aby mogli ratować stare fiaciny 125p czy syrenki, budować środowisko entuzjastów marki. Fabryka współpracuje ze stowarzyszeniem FSO-autoklub, ci z kolekcjonerami zabytkowych aut rodem z Żerania oraz pracownikami FSO (aktualnymi oraz emerytami), chętnie pomagają Muzeum Techniki - Muzeum Motoryzacji w krzewieniu wiedzy nt. FSO i jej historii.
: brawa : : brawa :

I to się chwali. Tylko czemu tego nie robiono na początku lat 90tych? Ważne, że robią!
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95

Zapraszam do sklepiku!

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Oldtimery, youngtimery :::”