Kappa Euroscan czy wizyty w serwisie
Kappa Euroscan czy wizyty w serwisie
witam, ponieważ coraz częściej pojawiają mi się przerwy, jakby chwilowe braki paliwa, podejrzewam uszkodzenie sondy lambda. Zadzwoniłem do serwisu Fiata w pobliżu miejsca zamieszkania i życzą sobie 80zł za podpięcie kompa i trzeba wcześniej się umówić co jest dla mnie problemem. Za 149zł można kupić interfejs na 2xRS232, którym można podpiąć Kappę '95. Stąd pytanie do bardziej "siedzących" w temacie - czy warto wydać te pieniądze na interfejs i móc wielokrotnie podpinać się pod kompa - uwzględniając dostępność, skomplikowanie i czytelność oprogramowania współpracującego z interfejsem czy każdorazowo płacić dolę dla serwisu? Rozumiem, że temat wykorzystywania interfejsów jest bardzo rozległy i niejednokrotnie wymaga fachowej wiedzy ale mi chodzi o wykorzystanie tego interfejsu do zdiagnozowania bardziej pospolitych i prostszych do analizy informacji. Jakie macie zdania na ten temat - czy próbować czy zdać się na fachowców w serwisie?
Miałem nadzieję, że wokół tematu rozpocznie się jakaś dyskusja, póki co pozdrawiam i czekam dalej
Miałem nadzieję, że wokół tematu rozpocznie się jakaś dyskusja, póki co pozdrawiam i czekam dalej
Odp: Kappa Euroscan czy wizyty w serwisie
Sam byłem wczoraj w warsztacie który za podpięcie i oznajmienie że lambda jest do wymiany pobrał 100zł. Nawet nie wiem co to za usterka i czy aby na pewno trzeba wymienić sondę - może wystarczy przeczyścić styki na kostce, albo przedmuchać samą sondę.
mając interfejs mógłbym te 100zł przeznaczyć na coś bardziej miłego
mając interfejs mógłbym te 100zł przeznaczyć na coś bardziej miłego
Kappa 2.0 20v VIS
Odp: Kappa Euroscan czy wizyty w serwisie
JA byłem ze swoją Lybrą w serwisie Fiat/ALfa/Lancia w Tychach obok fabryki Fiat na oświęcimskiej i skasowali mnie 119.80 pln brutto, ale byłem przy teście auta, wypytałem tych starych wyjadaczy serwisu o rzeczy które chciałem wiedzieć, nawet przez 3 minuty wszyscy podeszli do mojego auta i każdy swoje uwagi mi przedstawiał więc to zależy jaki serwis, bo wątpie w to żeby jak autko sprawne jest używać tego interfejsu non-stop.
Jak się silnik sypie to nie potrzeba kompa bo to widać i słychać, tylko wątpliwe rzeczy można sprawdzić najlepiej w serwisie z dobrą poradą, jak oryginalny przebieg auta z hodometru.
jak dla mnie to jest jak kupowanie sokowirówki żeby napić się soku itp.
Jak się silnik sypie to nie potrzeba kompa bo to widać i słychać, tylko wątpliwe rzeczy można sprawdzić najlepiej w serwisie z dobrą poradą, jak oryginalny przebieg auta z hodometru.
jak dla mnie to jest jak kupowanie sokowirówki żeby napić się soku itp.
Odp: Kappa Euroscan czy wizyty w serwisie
Jeżeli chodzi o euroscana to jest forum Viaken gdzie w zasadzie wszystkiego sie dowiesz. Moim zdaniem nie są to pieniądze wyrzucone w błoto. Jak mam zapłacić komuś 80 zł i więcej za podpięcie 3 kabelków to wole sam to zrobić a w wielu przypadkach przy podpięciu pod komputer tylko czytają a nie myślą.
Jeśli orientujesz się coś nawet ogólnie w mechanice i lubisz sam coś czasem naprawić to euroscan jest dla ciebie Nie jest on skomplikowany i jest w części spolszczony.
Jeśli orientujesz się coś nawet ogólnie w mechanice i lubisz sam coś czasem naprawić to euroscan jest dla ciebie Nie jest on skomplikowany i jest w części spolszczony.
Lancia Ypsilon `11 platinium
c3 2018
c3 2018
Odp: Kappa Euroscan czy wizyty w serwisie
Będzie pół roku jak nie ma forum.michalkrk pisze:Jeżeli chodzi o euroscana to jest forum Viaken gdzie w zasadzie wszystkiego sie dowiesz.....
Sam Euroscan jest OK, pod warunkiem, że masz 2xRS232, na USB nie testowałem.
Odp: Kappa Euroscan czy wizyty w serwisie
Było już na forum (polecam szukajkę). Na USB zasadniczo nie bangla.makek pisze:Będzie pół roku jak nie ma forum.michalkrk pisze:Jeżeli chodzi o euroscana to jest forum Viaken gdzie w zasadzie wszystkiego sie dowiesz.....
Sam Euroscan jest OK, pod warunkiem, że masz 2xRS232, na USB nie testowałem.
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Odp: Kappa Euroscan czy wizyty w serwisie
Faktycznie dawno tam nie byłem.Będzie pół roku jak nie ma forum.
Lancia Ypsilon `11 platinium
c3 2018
c3 2018