Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
Autosklep
Dzisiaj jest 11 gru 2016, 00:14

Strefa czasowa UTC




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 58 Następna
Autor Wiadomość
Post: 18 mar 2010, 17:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 23 cze 2007, 22:00
Posty: 873
Lokalizacja: KATOWICE
Odświeżę trochę temat.
Panie i Panowie, czy moglibyście spojrzeć na ww.aukcję
Chcę je zakupić.
Facet twierdzi, że są z rocznika 96,97(sam do końca nie wie?), ale na pewno z Kappy z silnikiem 3,0.
Ja mam Kappę 2,0 z 1995r. Teraz pytanie czy podejdą?


Na górę
Post: 18 mar 2010, 19:39 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2007, 23:00
Posty: 2264
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Zeby rozpoznać nowszy typ od starszego to te amory z aukcji musiałyby być rozkręcone, bo różnica jest w końcówce trzpienia przy gwincie, ale jeśli kupisz całe kolumny jak na aukcji to nie będzie problemu, bo są tam również górne poduszki.Nowszy typ był gdzieś od grudnia 1998.

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
Post: 18 mar 2010, 19:51 
volf pisze:
Zeby rozpoznać nowszy typ od starszego to te amory z aukcji musiałyby być rozkręcone, bo różnica jest w końcówce trzpienia przy gwincie, ale jeśli kupisz całe kolumny jak na aukcji to nie będzie problemu, bo są tam również górne poduszki.Nowszy typ był gdzieś od grudnia 1998.

Tak jak kolega napisał, cale będą pasować bo Kappa to Kappa 94-01


Na górę
   
Post: 19 mar 2010, 16:57 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 23 cze 2007, 22:00
Posty: 873
Lokalizacja: KATOWICE
OK.
A co z dołem amorka? Jest taki sam we wszystkich Kappach?


Na górę
Post: 19 mar 2010, 18:45 
wega pisze:
OK.
A co z dołem amorka? Jest taki sam we wszystkich Kappach?

Na dole jest tak samo wszędzie.


Na górę
   
Post: 07 paź 2010, 11:26 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 06 paź 2010, 22:22
Posty: 4
Lokalizacja: Kędzierzyn
Panowie a czy jest jakas roznica miedzy amorkami w sedanie i w kombi?? czy jest to bez roznicy?oczywiscie mowa o tyle


Na górę
Post: 07 paź 2010, 15:31 
Arturo86r pisze:
w sedanie i w kombi

Sedan i kombi to to samo?


Na górę
   
Post: 07 paź 2010, 20:05 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 06 paź 2010, 22:22
Posty: 4
Lokalizacja: Kędzierzyn
Nie oczywiscie ze nie to samo, pytanie bylo czysto retoryczne.

Mam jeszcze pytanie odnosnie montowanych amorków do SW. Wiekszosc byla z nivomatem z tego co sie orientuje ale montowano rowniez zwykle .
pytanie brzmi : po czym poznac czy u siebie w aucie mam amortyzatory z nivo czy bez???????


Na górę
Post: 08 paź 2010, 04:14 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2007, 23:00
Posty: 613
Jeśli masz Nivo to nie masz regulacji wysokości świateł.


Na górę
Post: 08 paź 2010, 09:23 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2009, 19:31
Posty: 1390
Lokalizacja: Warszawa
Arturo86r pisze:
Mam jeszcze pytanie odnosnie montowanych amorków do SW. Wiekszosc byla z nivomatem z tego co sie orientuje ale montowano rowniez zwykle .

Kappy SW fabrycznie wszystkie miały nivo - info za Damianem , Lancia Team.
Arturo86r pisze:
pytanie brzmi : po czym poznac czy u siebie w aucie mam amortyzatory z nivo czy bez???????

Nivo ma inne sprężyny - również info za Damianem, Lancia Team

_________________
Były :
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD


Na górę
Post: 08 paź 2010, 10:40 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 06 paź 2010, 22:22
Posty: 4
Lokalizacja: Kędzierzyn
Nie prawda ze wszystkie Kappy SW mialy Nivo. A ja faktycznie nie mam regulacji wysokosci swiatel. Dziwi mnie ten fakt poniewaz moim zdaniem jezli amorki maja nivo to powinno do nich dochodzic jakies dodatkowe przewody lub cos takiego a u mnie tego nie ma, wiec albo mam juz to przerobione ale nie mam pojecia o co chodzi.


Na górę
Post: 08 paź 2010, 11:09 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2009, 19:31
Posty: 1390
Lokalizacja: Warszawa
Arturo86r pisze:
Nie prawda ze wszystkie Kappy SW mialy Nivo.


Jakieś źródło tej informacji?
Bo jeżeli opierasz się na przykładzie auta które kupiłeś z rynku wtórnego to śmiem twierdzić że z ok. 9000 wyprodukowanych SW 3/4 o ile jeździ ma przerobione zawieszenie.

Ja zacytowałem Damiana z LT.
Dlatego nie mam podstaw nie wierzyć osobie przez której ręce przechodziło xxx set Lancii Kappa i cytuję co powiedziała.

_________________
Były :
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD


Na górę
Post: 08 paź 2010, 11:35 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 06 paź 2010, 22:22
Posty: 4
Lokalizacja: Kędzierzyn
Dla zainteresowanych przeróbka amorków z nivo na zwykle (nowe wklady,nowe sprezyny) w tej firmie w Katowicach
http://www.pecar.pl/26701.html kosztuje 800zł wiec nie ma tragedi biorąc pod uwage ze amortyzacje z tyłu bedziemy mieli kompletnie nowa. A z tego co sie zdazylem zorientowac w autosklep24.pl wołaja za ta sama usluge 1200zł a panowie z Lancia czesci 1600zł wiec oszczednosci widac golym okiem

Czy ktos z forum potrafi powiedziec na czym polega roznica miedzy amorkiem z Sedana a SW???
Chodzi o konkrety czym sie roznia: wymiary, dlugosc skoku, twardosc, jezeli tak to o ile??? Czy ktos probowal moze zalozyc amor do SW z sedana tak zeby sporezyna zostala z SW???

Pyania te biora sie z faktu iz zenuje mnie fakt ze jeden amor z nivo to wydatek rzedu 1600zł!!!!!! Przeciez panowie ktorzy to przerabiaja musza czyms to zastepowac. Jak znam zycie nie bedzie to zadna skomplikowana sprawa, pozostaje poprostu dobór odpowiednich podzespołow moze cos np. z Alfy lub innej Lanci. Mysle ze warto sie nad tym zastanowic ze wzlgedu na to że w naszym kraju i na tym forum ciagle przybywa Lanci Kappa SW, i za pomoc w ograniczeniu kosztów kazdy zapewne bedzie wdzieczny.


Na górę
Post: 01 lis 2011, 14:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 09 lut 2010, 15:45
Posty: 2426
Imię: Marcin
Lokalizacja: podkarpacie
Panowie!
Po przeczytaniu tego tematu mam lekki mętlik:

Czy sprężyny z różnych wersji amortyzatora z całej produkcji są zamienne?
Innymi słowy: Pękła mi sprężyna (Kappa 99), lewy tył, kupiłem kolumnę (rocznik raczej 95-98), ale chcę wymienić samą sprężynę, bo amortyzator jest w stanie dobrym- czy da się je zamienić? A jeśli nie, to po czym poznać sprężynę nowego typu- o ile się czymś różnią.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD


Na górę
Post: 01 lis 2011, 19:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2009, 16:26
Posty: 633
Lokalizacja: Brzeg
Z tego co wiem to nie ma różnic. Napewno poduszki amortyzatora się różnią bo o to pytałem bo myślałem że trza zmienić. Co do sprężyn to polecam sprężyny od alfy 164 raz że tańsze a dwa że nieco sztywniejsze bo mają o jeden zwój więcej przez co kapuchna odwdzięcza się genialnym prowadzeniem. Pozdrawiam

_________________
w tej chwili już nasza była ślicznotka

Argento, bella macchina :-D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 58 Następna

Strefa czasowa UTC


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl