Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
Moderator: giekso
- Taz
- Klubowicz
- Posty: 4093
- Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
- Imię: Irek
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Odp: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
Bany, popraw linka do zdjęcia bo nie działa.
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Odp: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
Palio Brazylia:
Siena Brazylia:
Palio Brazylia
Palio RPA
Siena PL
Palio BR
Siena PL
Palio RPA
Albea PL
Palio BR
Siena BR
Siena PL
Palio BR
Siena BR
Siena PL/BR/TR
Mam jeszcze pokazać wersję turecką
I proponuje zwrócić uwagę na wymiary (szczególnie szerokość, rozstaw osi i kół). Silniki też jakby podobne
-- 09 Lip 2009, 21:32 --
Aha jeszcze jedno Fiat Siena BR
Ta Siena wchodziła w Brazylii, kiedy u nas i w Turcji weszła Albea.
Albei nigdy w Brazylii nie było. U nas nigdy nie było tej Sieny.
Ale "wnętrzności" nadal pozostały we wszystkich te same. Ta sama płyta, to samo zawieszenie, te same silniki. Ten ze zdjęcia 1.3 16v - to nic innego jak nasz 1.2 16v (1242 ccm). Tyle że przystosowany do spalania mieszanki paliwa z alkoholem.
Ta Siena ma taki sam przód, jak nasza Albea (sprzed FL).
Tyle wspólnych części i podzespołów ile ma Palio/Palio Weekend/Siena/Albea/Strada nie ma nawet chyba Brava z Mareą.
To chyba tyle jak chodzi o Fiatowski projekt oznaczony kryptonimem 178.
Siena Brazylia:
Palio Brazylia
Palio RPA
Siena PL
Palio BR
Siena PL
Palio RPA
Albea PL
Palio BR
Siena BR
Siena PL
Palio BR
Siena BR
Siena PL/BR/TR
Mam jeszcze pokazać wersję turecką
I proponuje zwrócić uwagę na wymiary (szczególnie szerokość, rozstaw osi i kół). Silniki też jakby podobne
-- 09 Lip 2009, 21:32 --
Aha jeszcze jedno Fiat Siena BR
Ta Siena wchodziła w Brazylii, kiedy u nas i w Turcji weszła Albea.
Albei nigdy w Brazylii nie było. U nas nigdy nie było tej Sieny.
Ale "wnętrzności" nadal pozostały we wszystkich te same. Ta sama płyta, to samo zawieszenie, te same silniki. Ten ze zdjęcia 1.3 16v - to nic innego jak nasz 1.2 16v (1242 ccm). Tyle że przystosowany do spalania mieszanki paliwa z alkoholem.
Ta Siena ma taki sam przód, jak nasza Albea (sprzed FL).
Tyle wspólnych części i podzespołów ile ma Palio/Palio Weekend/Siena/Albea/Strada nie ma nawet chyba Brava z Mareą.
To chyba tyle jak chodzi o Fiatowski projekt oznaczony kryptonimem 178.
- Taz
- Klubowicz
- Posty: 4093
- Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
- Imię: Irek
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Odp: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
No Dudi, zaczynam się ciebie bać
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG
Odp: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
Może ja wtrące swoje 3gr.
płyta nr 14 - lancia lybra ma tę samą płytę co fiat marea
natomiast thesis to klasa sama dla siebie
płyta nr 15 jest tez CHYBA w nowym sabie 93 ale ustale to przy okazji w sabie .
płyta nr 14 - lancia lybra ma tę samą płytę co fiat marea
natomiast thesis to klasa sama dla siebie
płyta nr 15 jest tez CHYBA w nowym sabie 93 ale ustale to przy okazji w sabie .
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Odp: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
Mógłby kolega uściślić skąd ma takie informacje???jugo500 pisze: płyta nr 14 - lancia lybra ma tę samą płytę co fiat marea
Bo jeśli to faktycznie ta sama płyta, to znaczy, że jeździmy na podwoziu Bravo/Brava
Odp: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
Chrysler wyprodukuje nowe silniki Pentastar V6
Jako oszczędniejszy i bardziej wyrafinowany technicznie, Pentastar V-6 zostanie docelowo następcą siedmiu obecnych jednostek V-6 Chryslera i korzystać będzie z nowoczesnych technologii dostępnych w ramach aliansu z firmą Fiat, a więc m.in. Multiair, systemów wtrysku bezpośredniego oraz turbodoładowania.
Jako oszczędniejszy i bardziej wyrafinowany technicznie, Pentastar V-6 zostanie docelowo następcą siedmiu obecnych jednostek V-6 Chryslera i korzystać będzie z nowoczesnych technologii dostępnych w ramach aliansu z firmą Fiat, a więc m.in. Multiair, systemów wtrysku bezpośredniego oraz turbodoładowania.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- autologic
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 11 lip 2008, 0:00
- Lokalizacja: Bolszewo-wiejska wioseczka
Odp: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
chciałbym dodać że Lancia Musa, Fiat Idea ,Punto II , Lancia Ypsilon(teraźniejsza) to "podłogowo" to samo- z resztą większość części też...
AR 156 ma płytę podłogową będącą rozwinięciem tej z Tipo.
Stilo to nowa konstrukcja zastosowana tez w nowym Bravo i Delcie
AR 156 ma płytę podłogową będącą rozwinięciem tej z Tipo.
Stilo to nowa konstrukcja zastosowana tez w nowym Bravo i Delcie
Re: Wspólne płyty podłogowe i podzespoły w Grupie Fiat
Połowa całej oferty koncernu Fiat opierać się będzie na trzech platformach: Mini, Small oraz Compact. Na nich zbudowane zostaną modele począwszy od Pandy, aż po następcę Alfy Romeo 159. Na każdej z płyt podłogowych zbudowanych zostanie po siedem modeli. Obecnie średnio są to dwa modele. Ponadto bardziej powszechne będzie korzystanie ze wspólnych rozwiązań dla wielu modeli. Przykładowo, do 2014 roku Fiat opracuje cztery rodzaje systemów wentylacji i ogrzewania, które montowane będą od Pandy, aż po modele Maserati.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM