Lancia Flavia - piekne auto klasy średniej plus.
Moderator: giekso
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Lancia Flavia - piekne auto klasy średniej plus.
Produkowana była aż 15 lat (1961-1975), po prezentacji na Salonie Samochodowym w Turynie, w roku 1960. Obecna na rynkach prawie wszystkich państw zachodniej Europy.
Dodatkowo Pinin Farina stworzył wersję cabrio i coupe, a Zagato - coupe.
Silniki przeciwwsobne - od początkowych 1,5 wzrosły aż do końcowych 2,0. Początkowy jeden gaźnik, później zastąpiony przez dwa, by w końcowym okresie być zastąpiony wtryskiem bezpośrednim. Osiągi:
dla silnika 1,5
Vmax:150 km/h, 0-100 km/h ok. 19 sek. Spalanie 9,5 l/100 km.
dla silnika 1,8
Vmax: 166 km/h 0-100 km/h ok. 16 sek. Spalanie 9,5 l/100 km.
Orientacyjna cena Flavii na rynku brytyjskim ok. 1900 ówczesnych funtów. (np. BMW 1800Ti kosztowało 1500 GBP).
Zaprojektowali auto:
mechanicznie: inżynier Antonio Fessia (ówczesna sława pośród projektantów)
stylizował karoserię: Piero Castagnero
Auto zaprojektowane było dla.. 6 osób!
Pod koniec produkcji Flavii zmieniono nazwę na Lancia 2000 (od pojemności silnika).
więcej danych technicznych auta wyposażonego w najprostszy silnik 1,5:
* Silnik: 4 cylindry bokser
* Pojemność: 1.500cm3 (82 x 71 mm)
* Zawory na cylinder: 2
* Moc : 78 KM przy 5200 obr/min
* Moment : 11,3 mkg przy 3000 obr/min
* Sprzęgło : jednodyskowe, suche
* Skrzynia biegów : 4 całkowicie zsynchronizowane biegi + wsteczny
* Napęd: przedni
* Nadwozie: samonośne, stalowe
* Zawieszenie- przód : niezależne - tył : belka
* Hamulce: tarczowe z podwójnym obiegiem na wszystkich 4 kołach
* Ogumienie: 165-15
* Długość: 4 570 mm
* Szerokość : 1 600 mm
* Wysokość : 1 500 mm
* Ciężar własny : 1 210 kg
* Zbiornik paliwa: 48 litrów
* Przyspieszenie : 41,0 s/ km ze startu zatrzymanego
Galeria:
Dodatkowo Pinin Farina stworzył wersję cabrio i coupe, a Zagato - coupe.
Silniki przeciwwsobne - od początkowych 1,5 wzrosły aż do końcowych 2,0. Początkowy jeden gaźnik, później zastąpiony przez dwa, by w końcowym okresie być zastąpiony wtryskiem bezpośrednim. Osiągi:
dla silnika 1,5
Vmax:150 km/h, 0-100 km/h ok. 19 sek. Spalanie 9,5 l/100 km.
dla silnika 1,8
Vmax: 166 km/h 0-100 km/h ok. 16 sek. Spalanie 9,5 l/100 km.
Orientacyjna cena Flavii na rynku brytyjskim ok. 1900 ówczesnych funtów. (np. BMW 1800Ti kosztowało 1500 GBP).
Zaprojektowali auto:
mechanicznie: inżynier Antonio Fessia (ówczesna sława pośród projektantów)
stylizował karoserię: Piero Castagnero
Auto zaprojektowane było dla.. 6 osób!
Pod koniec produkcji Flavii zmieniono nazwę na Lancia 2000 (od pojemności silnika).
więcej danych technicznych auta wyposażonego w najprostszy silnik 1,5:
* Silnik: 4 cylindry bokser
* Pojemność: 1.500cm3 (82 x 71 mm)
* Zawory na cylinder: 2
* Moc : 78 KM przy 5200 obr/min
* Moment : 11,3 mkg przy 3000 obr/min
* Sprzęgło : jednodyskowe, suche
* Skrzynia biegów : 4 całkowicie zsynchronizowane biegi + wsteczny
* Napęd: przedni
* Nadwozie: samonośne, stalowe
* Zawieszenie- przód : niezależne - tył : belka
* Hamulce: tarczowe z podwójnym obiegiem na wszystkich 4 kołach
* Ogumienie: 165-15
* Długość: 4 570 mm
* Szerokość : 1 600 mm
* Wysokość : 1 500 mm
* Ciężar własny : 1 210 kg
* Zbiornik paliwa: 48 litrów
* Przyspieszenie : 41,0 s/ km ze startu zatrzymanego
Galeria:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Lancia Flavia - piekne auto klasy średniej plus.
Powyższy opis (plus dodatkowe foty Taza) został też umieszczony na stronie głównej LKP w dziale "przegląd modeli".
Każdego chętnego do uzupełnienia tego działu - serdecznie do tego zachęcam! Jeszcze niemało modeli Lancii czeka na opisanie!
Każdego chętnego do uzupełnienia tego działu - serdecznie do tego zachęcam! Jeszcze niemało modeli Lancii czeka na opisanie!
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Lancia Flavia - piekne auto klasy średniej plus.
Tak naprawdę historia Flavii zaczęła się w 1960 roku, w tym miesiącu będą obchodzone 50 urodziny połączone ze zlotem samochodów z całej europy
A teraz jeszcze kilka szczegółów o historii tego samochodu. Pierwsze egzemplarze zostały wyprodukowane w lecie 1960 roku w krótkiej serii przedprodukcyjnej, a następnie we wrześniu przekazane grupie dziennikarzy motoryzacyjnych do testów z zastrzeżeniem żeby nie były one jeszcze publikowane. Dziennikarze bardzo chwalili komfort oraz bezpieczeństwo samochodu, jak również całkowitą ciszę podczas jazdy. Flavia była pierwszym włoskim samochodem z napędem na przednią oś. Mimo to była chwalona za bardzo łatwe prowadzenie, co w przednionapędowych samochodach wcale nie było takie oczywiste. Zastosowanie hamulców tarczowych przy wszystkich czterech kołach było oceniane bardzo pozytywnie. Flavia została oficjalnie zaprezentowana 3 listopada 1960 na targach motoryzacyjnych w Turynie. Spodziewana wysokość zamówień na ten samochód była tak duża że postanowiono uruchomić nową fabrykę w Chivasso, jednak ta została otwarta dopiero w lecie 1962 roku. Pierwsze samochody seryjne były produkowane w Turynie w starej fabryce Borgo San Paolo od wiosny 1961 roku.
Zgodnie ze strategią Lancii inne wersje nadwoziowe były produkowane przez wyspecjalizowane firmy nadwoziowe takie jak Pininfarina, Vignale, Ghia. Na salonie samochodowym w Turynie w 1961 roku Pininfarina zaprezentowała Flavię Coupe. Zbudowana ona była na skróconej płycie podłogowej o rozstawie osi 248 cm. Niestety oryginalny silnik 1,5 był zbyt słaby do samochodu który miał choć przypominać auto sportowe. Rozwiązaniem było zastosowanie dwóch gaźników Solex C35PII2 w miejsce pojedynczego. Dzięki temu moc silnika wzrosła do 90 KM przy 5800 obr/min. Niestety taka konfiguracja silnika powodowała nierówną jego pracę, a przyrost mocy było czuć dopiero powyżej 4000 obrotów. Moment obrotowy 11.8 kgm był niewiele wyższy od silnika z pojedynczym gaźnikiem, ale osiągany był dopiero przy 4500 obr/min(w silniku z jednym gaźnikiem było 11.3 kgm/3500 obr). W wyniku tego zaraz po pojawieniu się samochodu na rynko pojawiły się pierwsze zestawy tuningowe. Firma Nardi rozwiercała silniki do pojemności 1723 ccm i wracała do konfiguracji z pojedynczym gaźnikiem. Silnik taki miał moc 86 KM przy 5200 obr/min, ale dużo wyższy moment obrotowy 14,4 kgm osiągany już przy 3000 obr/min. Lancia szybko zaadaptowała zestaw tuningowy i oferowała jako pół oficjalny o nazwie "Variante 1005".
Wykorzystując skróconą płytę podłogową z modelu Coupe, Vignale i Zagato na salonie Genewskim zaprezentowali swoje koncepcje Flavii. Giovanni Michelotti wyprodukował czteroosobowy kabriolet, którego produkcję seryjną rozpoczęto w grudniu 1962 roku. Pierwotnie samochody były produkowane ręcznie metodą rzemieślniczą, ale po kilku miesiącach przeniesioną ją do nowej fabryki w Grugliasco nieopodal Turynu. Wytwarzano tam 100 nadwozi miesięcznie.
Zagato w tym samym czasie zaprezentował swoją wizję samochodu sportowego na bazie Flavii. W założeniu samochód miał być niski i lekki. Elio i Gianni Zagato postawili na indywidualność i ekstrawagancję. Samochód był wykonany w dużej części z aluminium, boczne okna były częściowo zawinięte na dach, a tylna wklęsła szyba mogła być otwierana elektrycznie. Produkcja ruszyła powoli na wiosnę 1963 roku.
Na podzespołach Flavii produkowana także samochód dostawczy - Superjolly. Model ten zaprezentowano podczas salonu w Turynie w 1963 roku. Z Flavii zastosowano kompletne zawieszenie przednie, razem z całą ramą pomocniczą przykręconą do sztywnej ramy. Podwozie było produkowane w trzech długościach, standardowej 255 cm i dwóch przedłużanych 311 cm i 365 cm. Samochód wyposażono w nowy silnik o pojemności 1488 ccm, jednak w Superjolly został on dodatkowo odprężony z 8,9 do 7,4 oraz wyposażony w inny gaźnik niż w modelach osobowych. Moc silnika wynosiła 58 KM przy 5800 obr. Superjolly była pierwszym vanem wyposażonym w hamulce tarczowe we wszystkich kołach, dodatkowo zastosowano tam dwuobwodowy układ hamulcowy, gdzie każdy obwód posiadał własne servo. Na każdym z kół przednich były zastosowane po dwa zaciski hamulcowe. Z tyłu zastosowano pojedyncze zaciski, których moc była regulowana zaworem zależnym od obciązenia.
uff.. trochę się rozpisałem
A teraz jeszcze kilka szczegółów o historii tego samochodu. Pierwsze egzemplarze zostały wyprodukowane w lecie 1960 roku w krótkiej serii przedprodukcyjnej, a następnie we wrześniu przekazane grupie dziennikarzy motoryzacyjnych do testów z zastrzeżeniem żeby nie były one jeszcze publikowane. Dziennikarze bardzo chwalili komfort oraz bezpieczeństwo samochodu, jak również całkowitą ciszę podczas jazdy. Flavia była pierwszym włoskim samochodem z napędem na przednią oś. Mimo to była chwalona za bardzo łatwe prowadzenie, co w przednionapędowych samochodach wcale nie było takie oczywiste. Zastosowanie hamulców tarczowych przy wszystkich czterech kołach było oceniane bardzo pozytywnie. Flavia została oficjalnie zaprezentowana 3 listopada 1960 na targach motoryzacyjnych w Turynie. Spodziewana wysokość zamówień na ten samochód była tak duża że postanowiono uruchomić nową fabrykę w Chivasso, jednak ta została otwarta dopiero w lecie 1962 roku. Pierwsze samochody seryjne były produkowane w Turynie w starej fabryce Borgo San Paolo od wiosny 1961 roku.
Zgodnie ze strategią Lancii inne wersje nadwoziowe były produkowane przez wyspecjalizowane firmy nadwoziowe takie jak Pininfarina, Vignale, Ghia. Na salonie samochodowym w Turynie w 1961 roku Pininfarina zaprezentowała Flavię Coupe. Zbudowana ona była na skróconej płycie podłogowej o rozstawie osi 248 cm. Niestety oryginalny silnik 1,5 był zbyt słaby do samochodu który miał choć przypominać auto sportowe. Rozwiązaniem było zastosowanie dwóch gaźników Solex C35PII2 w miejsce pojedynczego. Dzięki temu moc silnika wzrosła do 90 KM przy 5800 obr/min. Niestety taka konfiguracja silnika powodowała nierówną jego pracę, a przyrost mocy było czuć dopiero powyżej 4000 obrotów. Moment obrotowy 11.8 kgm był niewiele wyższy od silnika z pojedynczym gaźnikiem, ale osiągany był dopiero przy 4500 obr/min(w silniku z jednym gaźnikiem było 11.3 kgm/3500 obr). W wyniku tego zaraz po pojawieniu się samochodu na rynko pojawiły się pierwsze zestawy tuningowe. Firma Nardi rozwiercała silniki do pojemności 1723 ccm i wracała do konfiguracji z pojedynczym gaźnikiem. Silnik taki miał moc 86 KM przy 5200 obr/min, ale dużo wyższy moment obrotowy 14,4 kgm osiągany już przy 3000 obr/min. Lancia szybko zaadaptowała zestaw tuningowy i oferowała jako pół oficjalny o nazwie "Variante 1005".
Wykorzystując skróconą płytę podłogową z modelu Coupe, Vignale i Zagato na salonie Genewskim zaprezentowali swoje koncepcje Flavii. Giovanni Michelotti wyprodukował czteroosobowy kabriolet, którego produkcję seryjną rozpoczęto w grudniu 1962 roku. Pierwotnie samochody były produkowane ręcznie metodą rzemieślniczą, ale po kilku miesiącach przeniesioną ją do nowej fabryki w Grugliasco nieopodal Turynu. Wytwarzano tam 100 nadwozi miesięcznie.
Zagato w tym samym czasie zaprezentował swoją wizję samochodu sportowego na bazie Flavii. W założeniu samochód miał być niski i lekki. Elio i Gianni Zagato postawili na indywidualność i ekstrawagancję. Samochód był wykonany w dużej części z aluminium, boczne okna były częściowo zawinięte na dach, a tylna wklęsła szyba mogła być otwierana elektrycznie. Produkcja ruszyła powoli na wiosnę 1963 roku.
Na podzespołach Flavii produkowana także samochód dostawczy - Superjolly. Model ten zaprezentowano podczas salonu w Turynie w 1963 roku. Z Flavii zastosowano kompletne zawieszenie przednie, razem z całą ramą pomocniczą przykręconą do sztywnej ramy. Podwozie było produkowane w trzech długościach, standardowej 255 cm i dwóch przedłużanych 311 cm i 365 cm. Samochód wyposażono w nowy silnik o pojemności 1488 ccm, jednak w Superjolly został on dodatkowo odprężony z 8,9 do 7,4 oraz wyposażony w inny gaźnik niż w modelach osobowych. Moc silnika wynosiła 58 KM przy 5800 obr. Superjolly była pierwszym vanem wyposażonym w hamulce tarczowe we wszystkich kołach, dodatkowo zastosowano tam dwuobwodowy układ hamulcowy, gdzie każdy obwód posiadał własne servo. Na każdym z kół przednich były zastosowane po dwa zaciski hamulcowe. Z tyłu zastosowano pojedyncze zaciski, których moc była regulowana zaworem zależnym od obciązenia.
uff.. trochę się rozpisałem
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: Lancia Flavia - piekne auto klasy średniej plus.
Jarek do roboty, trzeba ladnie polaczyc Wasze teksty!
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Lancia Flavia - piekne auto klasy średniej plus.
Sam jestem na forum, że z definicji to właśnie ja "do roboty"?
OK, OK, spróbuje je połączyć w całość w wolnej chwili, jeśli Marcin nie masz nic przeciw.
Na tego typu ciekawe teksty czekają jeszcze inne modele z naszego "przeglądu".
Marcin, spróbujesz?
A pozostali fascynaci marki?
OK, OK, spróbuje je połączyć w całość w wolnej chwili, jeśli Marcin nie masz nic przeciw.
Na tego typu ciekawe teksty czekają jeszcze inne modele z naszego "przeglądu".
Marcin, spróbujesz?
A pozostali fascynaci marki?
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Lancia Flavia - piekne auto klasy średniej plus.
Nie ma nic przeciw połączeniu tekstów.
Co do innych modeli to powoli pracuję nad tym, ale wszystko w swoim czasie
Co do innych modeli to powoli pracuję nad tym, ale wszystko w swoim czasie
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Lancia Flavia - piekne auto klasy średniej plus.
Wersje Flavii, według kryterium nadwozia i silnika wraz z latami produkcji:
- Flavia 1.5 od 1960 do 1967
- Flavia 1.8 : 1963 do 1967
- Flavia 1.8 Iniezione : 1965 do 1967
- Flavia drugiej serii 1.8 : 1967 do 1970
- Flavia drugiej serii 1.8 Iniezione : 1967 do 1970
- Flavia 2000 : 1969 do 1971
- Flavia 2000 iniezione : 1969 do 1971
- Flavia 2000 LX : 1969 do 1971
- Flavia 2000 LX iniezione : 1969 do 1971
- 2000 Berline : 1971 do 1975
- 2000 Berlina i.e. : 1972 do 1975
- Flavia Coupé Pininfarina : 1962 do 1964
- Flavia Coupé Pininfarina 1.8 : 1963 do 1968
- Flavia Coupé Pininfarina 1.8 i : 1965 do 1968
- Flavia Sport : 1962 do 1964
- Flavia Sport Zagato 1.8 : 1963 do 1967
- Flavia Sport Zagato 1.8 iniez. : 1965 do 1967
- Flavia Convertibile Vignale : 1962 do 1964
- Flavia Convertibile Vignale 1.8 : 1963 do 1967
- Flavia Convertible Vignale 1.8 i. : 1965 do 1967
- Flavia Coupé 2000 : 1969 do 1971
- Flavia Coupé 2000 iniezione : 1970 do 1971
- 2000 Coupé : 1971 do 1974
- 2000 Coupé HF : 1971 do 1974
Flavia - rysunek przekrojowy i kilka fotek pięknej Lancii Flavii Sport Zagato - do kupienia (patrz temat "kąski warte uwagi" w ogłoszeniach).
-----------------------------------------------
I jeszcze dwa obrazki Flavii Sport Zagato
- Flavia 1.5 od 1960 do 1967
- Flavia 1.8 : 1963 do 1967
- Flavia 1.8 Iniezione : 1965 do 1967
- Flavia drugiej serii 1.8 : 1967 do 1970
- Flavia drugiej serii 1.8 Iniezione : 1967 do 1970
- Flavia 2000 : 1969 do 1971
- Flavia 2000 iniezione : 1969 do 1971
- Flavia 2000 LX : 1969 do 1971
- Flavia 2000 LX iniezione : 1969 do 1971
- 2000 Berline : 1971 do 1975
- 2000 Berlina i.e. : 1972 do 1975
- Flavia Coupé Pininfarina : 1962 do 1964
- Flavia Coupé Pininfarina 1.8 : 1963 do 1968
- Flavia Coupé Pininfarina 1.8 i : 1965 do 1968
- Flavia Sport : 1962 do 1964
- Flavia Sport Zagato 1.8 : 1963 do 1967
- Flavia Sport Zagato 1.8 iniez. : 1965 do 1967
- Flavia Convertibile Vignale : 1962 do 1964
- Flavia Convertibile Vignale 1.8 : 1963 do 1967
- Flavia Convertible Vignale 1.8 i. : 1965 do 1967
- Flavia Coupé 2000 : 1969 do 1971
- Flavia Coupé 2000 iniezione : 1970 do 1971
- 2000 Coupé : 1971 do 1974
- 2000 Coupé HF : 1971 do 1974
Flavia - rysunek przekrojowy i kilka fotek pięknej Lancii Flavii Sport Zagato - do kupienia (patrz temat "kąski warte uwagi" w ogłoszeniach).
-----------------------------------------------
I jeszcze dwa obrazki Flavii Sport Zagato
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Lancia Flavia - piekne auto klasy średniej plus.
To jeszcze kilka rysunków z przekrojami:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Lancia Flavia - piekne auto klasy średniej plus.
Na mojej stronie dodałem pełniejszy opis Flavii oraz Flavii Coupe:
Lancia Flavia
Lancia Flavia Coupe
Lancia Flavia
Lancia Flavia Coupe
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.