Kappa 2.0 20v - brak iskry
- momo1234/momo11
- Forumowicz/ka
- Posty: 792
- Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
- Skype: adrian.molasy3
- Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
- Kontakt:
Kappa 2.0 20v - brak iskry
Mam problem.Mianowicie chce sobie w południe wyjechać Kappa a ona nie odpala rozrusznik kreci i to bardzo dobrze.Dziś sprawdziłem iskrę i okazało się że...
jej nie ma.
Ma ktoś jakiś pomysł o co może chodzić .?
jej nie ma.
Ma ktoś jakiś pomysł o co może chodzić .?
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
wogole na zadnym cylindrze nie ma iskry ?
to moze czujnik polozenia walu CPWK padl
to moze czujnik polozenia walu CPWK padl
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
, teraz mamy już takie auta, że domysły nie poprowadzą zawsze w dobra stronę, a natomiast tester i złącze diagnostyczne dadzą odpowiedz.
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
Miałem zakładać dziś też taki temat ale przyłącze się.
Mam takie same objawy a mianowicie w czwartek rano Lancia zrobiła focha i nie odpaliła kręciła normalnie ale nie zapalała.
Myślałem że może paliwo zamarzło ale raczej nie
To co udało mi się ustalić to brak iskry - sprawdzone na 1 i 2 cewce.
Czujnik położenia wału - 816 omów -więc raczej sprawny.
Wszystkie bezpieczniki/przekaźniki na podszybiu sprawdzone - przekaźniki załączają cewki i przejście między stykami jest.
Paliwo dochodzi do listwy wtryskiwaczy.
Auto dzień wcześniej jeździło normalnie zapalało bez problemu za 1 razem, mam instalacje Lecho SEC - brak odpalania awaryjnego na LPG.
Co jeszcze sprawdzić mogę w garażu - czy już tylko podpięcie pod komputer zostaje ?
Jeden fachowiec nie dał rady się połączyć z moją kappą, drugi nie odbiera telefonu zostaje jeszcze jeden ale nie jestem pewien czy on dojeżdża na diagnozę.
Mam takie same objawy a mianowicie w czwartek rano Lancia zrobiła focha i nie odpaliła kręciła normalnie ale nie zapalała.
Myślałem że może paliwo zamarzło ale raczej nie
To co udało mi się ustalić to brak iskry - sprawdzone na 1 i 2 cewce.
Czujnik położenia wału - 816 omów -więc raczej sprawny.
Wszystkie bezpieczniki/przekaźniki na podszybiu sprawdzone - przekaźniki załączają cewki i przejście między stykami jest.
Paliwo dochodzi do listwy wtryskiwaczy.
Auto dzień wcześniej jeździło normalnie zapalało bez problemu za 1 razem, mam instalacje Lecho SEC - brak odpalania awaryjnego na LPG.
Co jeszcze sprawdzić mogę w garażu - czy już tylko podpięcie pod komputer zostaje ?
Jeden fachowiec nie dał rady się połączyć z moją kappą, drugi nie odbiera telefonu zostaje jeszcze jeden ale nie jestem pewien czy on dojeżdża na diagnozę.
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
- grzole
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6821
- Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
- Skype: grzole
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
Sprawdź iskrę na pozostałych 3 świecach. Kontrolka immo na desce (ta zielona diodka) gaśnie?
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
Zapomniałem napisać. Tak dioda imo gaśnie.
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
- momo1234/momo11
- Forumowicz/ka
- Posty: 792
- Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
- Skype: adrian.molasy3
- Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
U mnie tak samo gaśnie.
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
W moim przypadku diagnoza komputerowa wykazała:
Błąd czujnika położenia wału
Błąd czujnika faz
Po zresetowaniu błędów i próbie rozruchu
Pozostał błąd czujnika faz.
Błąd czujnika położenia wału
Błąd czujnika faz
Po zresetowaniu błędów i próbie rozruchu
Pozostał błąd czujnika faz.
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
to przewalone ,bo zeby go wymienic trzeba rozpiac rozrzad ,
ale zeby od niego nie bylo iskry ,to juz przesada - powinien miec wplyw jedynie na dawkowanie paliwa,
na razie wyboru za bardzo nie masz i musisz go zmienic ,bo nie ruszysz dalej
ale zeby od niego nie bylo iskry ,to juz przesada - powinien miec wplyw jedynie na dawkowanie paliwa,
na razie wyboru za bardzo nie masz i musisz go zmienic ,bo nie ruszysz dalej
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
Ano właśnie
Tylko pytanie do znawców tematu czy czujniki będą pasowały z benzynówki 2.4 do mojej 2.0 20v bez vis i bez turbo?
Wychodzi według epera że powinny.
Tylko pytanie do znawców tematu czy czujniki będą pasowały z benzynówki 2.4 do mojej 2.0 20v bez vis i bez turbo?
Wychodzi według epera że powinny.
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
Tak pasuje 100%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
We Wroclawiu utworzylem mały klub kappy można poznać nas po rejestracjach wszystkie zaczynaja sie DW 222 mam tez duzo czesci lanci... Tel.691-771-549 A teraz do stadka dołączy Thesis 2.4 jtd mojej żonki DW 898
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
SUPER
To jak dobrze pójdzie to jutro podmianki czujników
To jak dobrze pójdzie to jutro podmianki czujników
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
Oba czujniki sprawne w 100% podmienione 2 krotnie ale i tak dalej brak iskry.
podpięcie pod komputer ponownie wywala błąd czujnika fazowego
Podpowiedzcie gdzie sprawdzić jakieś wrażliwe miejsca połączeń kostek, bezpieczników, przekaźników itp.
Jak pomierzyć napięcie dochodzące do cewek dochodzą 3 przewody w ktorym momencie powinno sie pokazać napiecie na nich i na których przewodach ?
zaczynam myśleć że to psikus z wilgocią czy śniegiem w instalacji lub kostce czy cosik takiego.
podpięcie pod komputer ponownie wywala błąd czujnika fazowego
Podpowiedzcie gdzie sprawdzić jakieś wrażliwe miejsca połączeń kostek, bezpieczników, przekaźników itp.
Jak pomierzyć napięcie dochodzące do cewek dochodzą 3 przewody w ktorym momencie powinno sie pokazać napiecie na nich i na których przewodach ?
zaczynam myśleć że to psikus z wilgocią czy śniegiem w instalacji lub kostce czy cosik takiego.
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 35
- Rejestracja: 11 gru 2010, 13:49
- Lokalizacja: Otwock
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
Witam , kolego ja mam taki problem w 2.4 20V , że po postoju kilku godzinnym z jakiegoś miejsca mi napływa olej na czujnik położenia wału . Wtedy nie ma szans na odpalenie auta . Natomiast jak tylko wymontuje czujnik i go wyczyszczę auto odpala natychmiast . Sprawdz może u siebie tę opcję .
Re: Kappa 2.0 20v - brak iskry
No niestety raczej nie czujnik był podmieniany 2 razy wiec tym samym zakładany czysty - nic to nie dało
Zaczynam się powoli skłaniać ku czarnemu scenariuszowi - awaria/uszkodzenie ECU ;(
Zaczynam się powoli skłaniać ku czarnemu scenariuszowi - awaria/uszkodzenie ECU ;(
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest