Delta I - koło pasowe
- Przemek
- Klubowicz
- Posty: 929
- Rejestracja: 06 paź 2006, 0:00
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Delta I - koło pasowe
Z nudów...
Re: Delta I - koło pasowe
Sądząc po wielkości koła napędzającego alternator i braku wypustek pod czujnik położenia wału i prędkości obrotowej - wygląda mi na wolnossącego diesla .
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 01 lis 2010, 17:49
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Delta I - koło pasowe
Dzięki wielkie. Czyli nie ma co liczyć na to że mi to przypasuje do benzynowej regaty 100s ze względu na długość paska?
Re: Delta I - koło pasowe
Długość paska to nie jest żaden problem ! Produkowane są w długościach co 5 cm - więc zawsze coś dobierzesz . Problemem jest to , że przy standardowym kółku pasowym , jakie masz na alternatorze i zastosowaniu tego wielkiego - alternator mógłby osiagnąć pierwszą prędkość kosmiczną ... .sp200 pisze:Dzięki wielkie. Czyli nie ma co liczyć na to że mi to przypasuje do benzynowej regaty 100s ze względu na długość paska?
I znów nie chodzi mi o nadmiar produkowanej przezeń energii , tylko faktyczną możliwość zniszczenia wirnika przez siły odśrodkowe , na które nie był obliczony . Musiałbyś zmienić kółko pasowe również na alternatorze - na większe .
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Re: Delta I - koło pasowe
1986 Lancia Delta GT i.e. 1.6 litre engine.
Wyraźnie widać wtryskiwacz na końcu kanału dolotowego do cylindra. Czyli multi point jak nic
Wyraźnie widać wtryskiwacz na końcu kanału dolotowego do cylindra. Czyli multi point jak nic
Alfa Romeo 159 SW ti 2.0jtdm '09
Lancia Ypsilon 1.4 16V '06
Lancia Lybra SW 1.9JTD LX '01
Lancia Dedra SW 1.9TDS LS '97
Opel Corsa 1.2i JOY '93
Fiat 125p '87 + Fiat Argenta 2.0i '82 --> FIAT 125 2000 iniezione eletronica
* * * OBERSCHLESIEN... mein Vaterland * * *
Lancia Ypsilon 1.4 16V '06
Lancia Lybra SW 1.9JTD LX '01
Lancia Dedra SW 1.9TDS LS '97
Opel Corsa 1.2i JOY '93
Fiat 125p '87 + Fiat Argenta 2.0i '82 --> FIAT 125 2000 iniezione eletronica
* * * OBERSCHLESIEN... mein Vaterland * * *