Y 1.2 16V - nierówna praca silnika i brak mocy

bibor
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:35
Lokalizacja: WROCLAW

Y 1.2 16V - nierówna praca silnika i brak mocy

Post autor: bibor » 19 sty 2011, 20:44

Witam serdecznie. Posiadam Lancie Y 1.2 16V tak jak w temacie , silnik pracuje "na 3 gary" i brakuje mu mocy , oczywiscie , swiece i przewody sa nowe . POMOCY :D
Ostatnio zmieniony 19 sty 2011, 21:53 przez Pingvin, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmiana tytułu na zgodny z zasadami działu.

Awatar użytkownika
Gros
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2700
Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
Imię: BogdanA
Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie

Re: Nierowna praca silnika i brak mocy

Post autor: Gros » 19 sty 2011, 21:04

Jeśli ma kopułkę to zajrzyj do niej może śniedź ja dopadła
:lol: : gafa : :bitwa:

bibor
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:35
Lokalizacja: WROCLAW

Re: Nierowna praca silnika i brak mocy

Post autor: bibor » 19 sty 2011, 21:06

dzieki za odpowiedz ale niestety nie ma ,a moze cewka?

Awatar użytkownika
bentekQLIMAX
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 218
Rejestracja: 12 lip 2010, 23:10
Imię: Dawid
Lokalizacja: Zabrze

Re: Nierowna praca silnika i brak mocy

Post autor: bentekQLIMAX » 19 sty 2011, 21:11

to raczej nie cewka bo gdyby to ona to wogole by nie zapalal
zobacz czy nie ma przedmuchow na jakims cylindrze albo nie kopci na granatowo wtedy masz jakas nieszczelnos w ukladzie oleju i pewnie glowica do planowania :(

Awatar użytkownika
Gros
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2700
Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
Imię: BogdanA
Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie

Re: Nierowna praca silnika i brak mocy

Post autor: Gros » 19 sty 2011, 21:13

Zmień świece zmień przewód na garze który nie pali . Opisz troszkę więcej z którego roku auto , jak wygląda świeca , czy zalewana jest paliwem olejem
:lol: : gafa : :bitwa:

Awatar użytkownika
bentekQLIMAX
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 218
Rejestracja: 12 lip 2010, 23:10
Imię: Dawid
Lokalizacja: Zabrze

Re: Nierowna praca silnika i brak mocy

Post autor: bentekQLIMAX » 19 sty 2011, 21:16

gros ma racje czasem nowe sciece czy przewody maja defekty i sa niesprawne

Awatar użytkownika
fazi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 09 lis 2007, 0:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Nierowna praca silnika i brak mocy

Post autor: fazi » 19 sty 2011, 21:17

To napewno jest cewka ,miałem kiedys takiego ypsilona i zapalał nawet na 3 gary ,radze wymienic jak nahszybciej bo akurat wracałem z trasy gdy to sie stało i do kompletu uszkodziła sie komp-koszt całosciowy 700zł.Sama cewka grosze .
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD

bibor
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:35
Lokalizacja: WROCLAW

Re: Nierowna praca silnika i brak mocy

Post autor: bibor » 19 sty 2011, 21:23

zamienialem swiece i przwody i dalej nie chodzi ten sam GAR

Awatar użytkownika
fazi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1687
Rejestracja: 09 lis 2007, 0:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Nierowna praca silnika i brak mocy

Post autor: fazi » 19 sty 2011, 21:26

bibor pisze:zamienialem swiece i przwody i dalej nie chodzi ten sam GAR
To też tobie mówie ,na 100% jest uszkodzona któraś cewka ,wiem bo to osobiście przerabiałem to normalne w tych silnikach.
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD

Awatar użytkownika
bentekQLIMAX
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 218
Rejestracja: 12 lip 2010, 23:10
Imię: Dawid
Lokalizacja: Zabrze

Re: Y 1.2 16V - nierówna praca silnika i brak mocy

Post autor: bentekQLIMAX » 19 sty 2011, 21:59

wiec musisz wymienic cewke grosze a problemu nie bedzie kolega mial podobie w vento junkers hehe

bibor
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:35
Lokalizacja: WROCLAW

Re: Y 1.2 16V - nierówna praca silnika i brak mocy

Post autor: bibor » 22 sty 2011, 13:51

wymienilem CEWKE i wszystko pieknie chodzi WIELKIE DZIEKI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”