Wprawdzie nie ma jej jeszcze na allegro(ale na dniach pewnie będzie),no ale napiszę tu pokrótce o tym kąsku
Więc tak - autko stoi w Poznaniu,sprowadzone z Holandii do rejestracji,wszystkie papiery są.
Silnik na chodzie,jako,że na sprawach technicznych się nie za bardzo znam,to nie będę się na ten akurat temat roszpisywał - w każdym razie odpala bez problemu,bez problemu też dojechała do myjni
Blacha stan ok jak na strarą lancię,żadnych dziur itp nie ma.Była malowana,oryginalnie była zlota.
Braki to brak boczków drzwi,prawego lusterka,jakiejś listewki z tył.
Fotki są jakie są,jakby ktoś był naprawdę zainteresowany,to podjadę i zrobię lepsze - autko jest już kompleksowo wyczyszczone i umyte.
Jak ktoś obserwuje allegro,to jest to druga beta od tego sprzedwacy w ciągu miesiąca,dodam tylko,że w Holandii czeka już następna,tym razem cabrio
Jakby co 505 93 67 67 albo priv - podam wtedy wszystkie niezbędne namiary do właściciela,bardzo sympatycznego Holendra
Ceny póki co sam nie znam ,więc to na telefon.
Lancia Beta 2.0 HPE 1980r
Lancia Beta 2.0 HPE 1980r
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Dwie miłości,jedna pasja - to Kotuś,Marysia i Lancia,rzecz jasna
Fiat 126p przebieg 7tys 89r.
2x Alfa 164 3.0v6 24v/12v 93r./95r.
Alfa 166 3.0v6 24v 99r.
Alfa 159 SW 1.9JTDm 16v 07r.
Wszystkie części do Lybry SW/Berlina 1.6,1.9,2.0,2.4
Fiat 126p przebieg 7tys 89r.
2x Alfa 164 3.0v6 24v/12v 93r./95r.
Alfa 166 3.0v6 24v 99r.
Alfa 159 SW 1.9JTDm 16v 07r.
Wszystkie części do Lybry SW/Berlina 1.6,1.9,2.0,2.4
Re: Lancia Beta 2.0 HPE 1980r
Z niecierpliwością czekam na wystawkę na allegro.
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Re: Lancia Beta 2.0 HPE 1980r
Już jest na Allegro
Zrobiłem małe rozeznanie i do tego modelu samochodu jest słownie zero części, na wolnym rynku
Zrobiłem małe rozeznanie i do tego modelu samochodu jest słownie zero części, na wolnym rynku
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 24 sie 2009, 17:04
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: Lancia Beta 2.0 HPE 1980r
Nie przesadzaj jak się szuka,to się znajdzie,boli czasami,fakt.Śmieszy mnie to ogłoszenie,80 więc nafazi pisze:Już jest na Allegro
Zrobiłem małe rozeznanie i do tego modelu samochodu jest słownie zero części, na wolnym rynku
bank na gazniku a kucyki deklarowane to się uzbierają jak doczepi własną dorożkę.
Przypadkowo nadałem z konta Oli już sie loguję.
Lancia beta 2.0 ie
żona Watażki
żona Watażki
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 lut 2011, 20:13
- Imię: Jakub
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Lancia Beta 2.0 HPE 1980r
Co prawda tego samochodu nie widziałem osobiście , ale jako były posiadacz Bety HPE w wersji Volumex chciałbym przestrzec wszystkich że jakiekolwiek części nadwoziowe, tapicerskie, detale a właściwie wszytko poza silnikiem jest nie do kupienia.
Silnik to popularne DOHC Fiata konstrukcji Lampriediego znany z Fiata 124, 131, 131 itd. W oferowanym samochodzie jak widzę w wersji gaźnikowej 115-119 koni zależnie od wersji.
Osobiście bardzo miło wspominam ten samochód ale nie zazdroszczę nikomu kto będzie chciał go odrestaurować.
Każdego drobiazgu trzeba szukać na ebay'u i po przez prywatne kontakty. Nawet we Włoszech trudno coś kupić i bo to jeszcze za młode auto by handlować częściami.
Koszty restauracji będą na poziomie Fulvi a wartość końcowa może wzrośnie raptem o 2-3 tysiące zł.
Silnik to popularne DOHC Fiata konstrukcji Lampriediego znany z Fiata 124, 131, 131 itd. W oferowanym samochodzie jak widzę w wersji gaźnikowej 115-119 koni zależnie od wersji.
Osobiście bardzo miło wspominam ten samochód ale nie zazdroszczę nikomu kto będzie chciał go odrestaurować.
Każdego drobiazgu trzeba szukać na ebay'u i po przez prywatne kontakty. Nawet we Włoszech trudno coś kupić i bo to jeszcze za młode auto by handlować częściami.
Koszty restauracji będą na poziomie Fulvi a wartość końcowa może wzrośnie raptem o 2-3 tysiące zł.