Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11982
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz
w 123 był na 4 zęby
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz
Musisz kupić dużą nasadkę i wypiłować taki klucz na trzy zęby, ale przed odkręceniem podgrzać do czerwoności.topcio1 pisze:w 123 był na 4 zęby
Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz
tak podgrzanie pomoże niewątpilwie ale przy okazji szlag trafi łozysko czy co tam jest,ja twierdze ze lepiej nawiercić nakrętkę w kilku miejscach i przeciąc-przeciez i tak stara idzie na śmietnik a z nowym przegubem zakłada się nowa nakrętke-ale to moje zdanie...
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11982
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz
Przegub nie idzie na złom.
Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz
Można jeszcze spróbować coś dospawać do tej nakrętki, to chyba najszybsza metoda, o ile mamy spawarkę...
KAPPA TDS & JTD
Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz
Kiedyś rozkręcałem motocykle i to takie /pomagałem/ z przed II św.
tylko podgrzanie palnikiem pomagało, ew delikatnie dospawać coś z długą dźwignią i pójdzie,
kup lut, lampę długopisową na pewno pomoże w innych przypadkach
pozdro
tylko podgrzanie palnikiem pomagało, ew delikatnie dospawać coś z długą dźwignią i pójdzie,
kup lut, lampę długopisową na pewno pomoże w innych przypadkach
pozdro
LANCIA KAPPA JTD sedan-była
Alfa Romeo 166 JTD jest
Krzysiek
Projekty Wnętrz
Alfa Romeo 166 JTD jest
Krzysiek
Projekty Wnętrz
Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz
a moze tam jest lewy gwint?
Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz
topcio1 pisze:Przegub nie idzie na złom.
Przegub nie ale nakrętka tak-masz rozwiercic tylko nakrętke nie ruszając gwintu od przegubu
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
- CitroFan
- Forumowicz/ka
- Posty: 225
- Rejestracja: 05 lis 2008, 0:00
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Fulvia 1.3 - potrzebny nietypowy klucz
żeby spełniło swoją rolę klucz powinien być wykonany dwu-rurowoprzemas81 pisze:wg mnie masz dwie wersje-dorobić klucz z dobrej jakości rurki ,podgrzac nakrętkę i odkręcić-szlag trafi łożysko ale odkręcisz-druga wersja to weż dobrego majselka-mały i ostry,wiertełkiiem narób dziurek w jednej liniod jednej strony nakrętki do drugiej i przetnij majselkiem-nakretka na złom ale wsadzisz inną juz normalną-ja tak zrobiłem jak nie mogłem odkręcić przegubu w kappie...
pierwsza (z 3 zębami) o zewnętrznej średnicy jak zewnętrzna nakrętki, druga jako pierścień osadzony na pierwszą, tak żeby zęby tej pierwszej nie wystawały nad pierścień, zespawać oba elementy (cyknąć również zęby do pierścienia i zeszlifować do płaszczyzny) zewnętrzny pierścień po wszystkim można na krawędzi zeszlifować do kąta 45
Takim kluczem można auto na dach odwrócić
Paweł, Warszawa - Ursus
zasadniczo od ponad 30 lat Citroeny aktualnie znów JEST ich kilka
Citroen C4 II B7
2.0 HDi 150FAP BVM6 RT6 01/2010 exclusive
http://galeria.mud.pl/index.php?/category/1259
Citroen C5 III (X7) tourer
2.0 HDi 163FAP BVA-AM6 RT6 01/2013 exclusive
http://galeria.mud.pl/index.php?/category/1255
zasadniczo od ponad 30 lat Citroeny aktualnie znów JEST ich kilka
Citroen C4 II B7
2.0 HDi 150FAP BVM6 RT6 01/2010 exclusive
http://galeria.mud.pl/index.php?/category/1259
Citroen C5 III (X7) tourer
2.0 HDi 163FAP BVA-AM6 RT6 01/2013 exclusive
http://galeria.mud.pl/index.php?/category/1255