Interfejs diagnostyczny Ecuscan
Interfejs diagnostyczny Ecuscan
Cóż Towarzystwo sądzi o tym? Ma to sens czy podarować sobie? Pytam pod kątem Lybra/Thesis.
http://moto.allegro.pl/interfejs-diagno ... 06665.html
http://moto.allegro.pl/interfejs-diagno ... 06665.html
Re: Interfejst diagnostyczny Ecuscan
Jeśli sie nie myle tu masz to samo
http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-usb ... 10930.html
ja mam tez za 40 zł i jestem zadowolony, są pewnie jeszcze tansze i penie tez w pełni sprawnie działające
do tego należy dokupić odapter na 3 piny
http://allegro.pl/adapter-z-gniazda-obd ... 57005.html
razem wszystko wyjdzie ciut taniej
program fiatecuscan jest dostepny ze strony strony producenta za darmo
dla własnych potrzeb taki zestawik w zupełności wystarcza
http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-usb ... 10930.html
ja mam tez za 40 zł i jestem zadowolony, są pewnie jeszcze tansze i penie tez w pełni sprawnie działające
do tego należy dokupić odapter na 3 piny
http://allegro.pl/adapter-z-gniazda-obd ... 57005.html
razem wszystko wyjdzie ciut taniej
program fiatecuscan jest dostepny ze strony strony producenta za darmo
dla własnych potrzeb taki zestawik w zupełności wystarcza
Lancia Kappa SW 2.4 JTD Pininfarina
- lordabarth
- Forumowicz/ka
- Posty: 143
- Rejestracja: 23 lis 2008, 0:00
- Skype: lordabarth
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wolbrom
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 46
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Włoszczowa
Re: Interfejst diagnostyczny Ecuscan
Kupiłem ten interface niebieski z przełącznikiem od Viakena - VAGKKL+FIATECUSCAN do Lybry1,9 JTD.
Darmowy program Fiatecuscan 3,3 niby działa, ale często mam komunikat że zbyt duże opóźnienie. Testy żeby wykonać to trzeba próbować kilka razy aż do skutku. Oczywiście ustawienia portu zgodne z instrukcją.Nie wiem w czym jest problem.
W programach VAG-COM i VCDS występuje problem z jakimkolwiek testem, jak by nie widział interfejsu.
Pisze że port ok, ale że interfejs nie podłączony a podłączony na pewno i dioda świeci, czyli napięcie na OBDII jest.
Port tez musi być dobrze ustawiony skoro fiatecuscan działa i widzi interfejs.
W tych programach chyba są potrzebne jakieś dodatkowe ustawienia. w instrukcji znalazłem tylko do silników TDI, a jak ustawić do JTD ?
Może ktoś miał z tym styczność i wie jak sobie z tym poradzić
Darmowy program Fiatecuscan 3,3 niby działa, ale często mam komunikat że zbyt duże opóźnienie. Testy żeby wykonać to trzeba próbować kilka razy aż do skutku. Oczywiście ustawienia portu zgodne z instrukcją.Nie wiem w czym jest problem.
W programach VAG-COM i VCDS występuje problem z jakimkolwiek testem, jak by nie widział interfejsu.
Pisze że port ok, ale że interfejs nie podłączony a podłączony na pewno i dioda świeci, czyli napięcie na OBDII jest.
Port tez musi być dobrze ustawiony skoro fiatecuscan działa i widzi interfejs.
W tych programach chyba są potrzebne jakieś dodatkowe ustawienia. w instrukcji znalazłem tylko do silników TDI, a jak ustawić do JTD ?
Może ktoś miał z tym styczność i wie jak sobie z tym poradzić
Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan
Hm, ja też zakupiłem do viakena i nie mam problemów ze zdiagnozowaniem Lybry i Thesisa. Oczywiście bawię się na fiatecuscan. Ba, nawet sobie pomiary robię i cieszę jak dziecko. Tylko myślę nad zakupieniem pełnej wersji FES. Pełnia możliwości.
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5391
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan
A ja mam kłopot.
Zakupiłem nie u viakena, ale e-volta identyczny kabel z przełącznikiem 4- położeniowym oraz przejściókę na 3 piny .
Problem polega na tym, że ani ECUScan 2.6 ani 3.2 nie chce mi się połączyć z niczym innym niż silnik.
Bez problemu połączyłem się z silnikiem Bravy 100 16V '99, Delty 1,8 VVT '97 oraz Kappy 20VT '00 natomiast nie ma szans na obu wersjach programu z uzyskaniem połączenia z ABS w Delcie czy Kappie ani z poduszkami w Kappie.
Co może byc tego przyczyną?
Zakupiłem nie u viakena, ale e-volta identyczny kabel z przełącznikiem 4- położeniowym oraz przejściókę na 3 piny .
Problem polega na tym, że ani ECUScan 2.6 ani 3.2 nie chce mi się połączyć z niczym innym niż silnik.
Bez problemu połączyłem się z silnikiem Bravy 100 16V '99, Delty 1,8 VVT '97 oraz Kappy 20VT '00 natomiast nie ma szans na obu wersjach programu z uzyskaniem połączenia z ABS w Delcie czy Kappie ani z poduszkami w Kappie.
Co może byc tego przyczyną?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan
Nie chcę lamerzyć bo nie pamiętam ale przypadkiem w Kappie moduł ABS nie podpinało się po stronie pasażera z przodu ?
Były :
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan
ABS pod maską przy skrzynce bezpieczników na nadkolu, a poduchy przy nogach pasażera po lewej za klapkąlulu85 pisze:Nie chcę lamerzyć bo nie pamiętam ale przypadkiem w Kappie moduł ABS nie podpinało się po stronie pasażera z przodu ?
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan
Ano tak mi coś świtało że problem nie leży we wtyku silnikowym
Były :
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 505
- Rejestracja: 25 paź 2009, 8:28
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Koźmin Wlkp.
Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan
A ja mam jeszcze takie samo gniazdo w bagażniku, na nadkolu, po prawej stronie...
Z czym tam można się połączyć ???
Pozdrawiam. Maciej.
Z czym tam można się połączyć ???
Pozdrawiam. Maciej.
Lancia Kappa 3.0 V6 1998r.
Lancia ypsilon 1.4 12V 1996r.
Lancia ypsilon 1.4 12V 1996r.
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan
...z dojazdówką
A tak poważnie to ja nie wiem
A tak poważnie to ja nie wiem
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5391
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan
Nie przypadkiem z zawieszeniem, jeśli ma się to regulowane?
A ja dostałem wskazówkę od firmy, od której kabel zakupiłem, żeby łączyć się z wszystkim w jednej pozycji przełącznika (jak do silnika) o ile są to auta sprzed roku 2000 i o dziwo udało mi się uzyskać połączenie z ABS w Deltolocie
Co prawda co chwilę przerywa, ale może to wina napięcia poniżej 12v na akumulatorze?
A ja dostałem wskazówkę od firmy, od której kabel zakupiłem, żeby łączyć się z wszystkim w jednej pozycji przełącznika (jak do silnika) o ile są to auta sprzed roku 2000 i o dziwo udało mi się uzyskać połączenie z ABS w Deltolocie
Co prawda co chwilę przerywa, ale może to wina napięcia poniżej 12v na akumulatorze?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan
Jak masz przejściówkę na 3-pin to faktycznie się nie przełącza
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5391
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Interfejs diagnostyczny Ecuscan
Mam przejściówkę 3-pin.
A inaczej się da, skoro są 3 pinowe wtyczki w samochodach??
A inaczej się da, skoro są 3 pinowe wtyczki w samochodach??
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205